Syitä miksi miesten kannattaa pysyä sinkkuna
1.Vapaus. Voit tehdä mitä haluat, milloin haluat. Jos menet naimisiin niin menetät vapautesi.
2.Ura. Naimattomat miehet voivat keskittyä enemmän uransa saavuttamaan täyden potentiaalinsa ja mitä he haluavat elämässä. He voivat työskennellä kovasti ja puolueen kova samaan aikaan. Naimisissa miehet voivat vain tehdä töitä.
3.Voit itse päättää tyylistäsi, voit myös pukeutua kuten sinä itse haluat.
4.Voit käyttää kaikki rahasi ihan miten sinä itse haluat.
5.Kukaan ei valita sinulle jos esim.pieraiset, röyhtäiset,kiroilet, nukkuessasi kuorsaat asunnossasi.
6.Jos menet naimisiin, menetät joitakin hyviä ystäviä/ kavereita, koska et voi enää hengailla heidän kanssaan niin paljon kuin haluat.
7.Voit aina valmistaa sellaista ruokaa kuin sinä itse haluat.
8.Saat itse päättää painostasi.
9.Vähemmän draamaa.
10.Voit matkustaa useammin ja käydä eri paikoissa.
11. Voit huolehtia kodin siivoamisesta ja hoidosta silloin kun sinä itse haluat.
12.Jos joudut taloudellisiin vaikeuksiin, kukaan ei syytä sinua. Etkä myöskään voi syyttää muita.
13.Kun pysyt erossa naisen p*ll*sta, ei ole riskiä että nainen tulisi raskaaksi. Säästyt monelta harmilta kuten 18vuoden elatusmaksuilta. Useimmiten eron yhteydessä mahdolliset lapset jäävät äidilleen ja mies joutuu maksamaan elatusmaksuja 18vuoden ajan, lisäksi usein miehen oikeutta tavata lapsiaan on rajoitettu koska sosiaaliviranomaiset ja oikeuslaitos yleensä poikkeuksetta suosivat lasten äitiä. Elatusmaksuja joudut maksamaan mikäli aiheutat naisen raskaaksi tulemisen ja nainen synnyttää lapsen, sillä ei ole mitään merkitystä että oletko sinä suhteessa naisen kanssa vai et, myös silläkään ei ole merkitystä että asutko naisen kanssa vai et. Saatat menettää esimerkiksi talon jota olet myös itse rakentanut, myös mahdollisesti maksulliset harrastuksestasi kärsivät. Elatusmaksut nousevat samalla kun palkkasi kasvaa mies. Mikään ehkäisyväline ei ole täysin varma. Vain seksistä pidättäytyminen on täysin varma keino olla saamatta naista raskaaksi.
14.Jos kuitenkin kävi niin että olet jo saanut naisen raskaaksi ja sinä et halua tulla isäksi, etkä myöskään halua maksaa elatusmaksuja missään tapauksessa. Yksi tapa säästyä elatusmaksuilta on että muutat mies ulkomaille asumaan. Tosin varaudu sitten siihen että lapset huomaavat että olet hylännyt heidät täysin ja he eivät välttämättä halua olla missään tekemisissä sinun kanssasi.
15.Kun pysyt erossa naisista ei ole myöskään riskiä että joutuisit vankilaan perättömästä raiskaus väitteestä.
Kommentit (28)
kysytään uudestaan kun ei vastausta tullut
Ei tulisi mieleenkään. Saa vielä jonkun taudin.
kohderyhmää täällä sitten? Miten olis joku miehisempi palsta?
Nukuppa vähäsen välillä. Kauniita unia&
oman kullin kuvia!
Voin allekirjoittaa listan kohdat. Tänäänkin heräsin jossain puoli kolmen maissa päivällä. Onko missään ihmenaista joka antaisi nukkua noin pitkälle? Heräsin totaalisen levänneenä. En ymmärrä miten välillä herään todella levänneen oloisena. Ehkä se on tämä hiljainen asuinympäristö. "Aamukahvit" nautin koneen ääressä uutisia lukiessani, instrumentaalin musiikin soidessa tautalla. Kuuntelen paljon musiikkia. Vältyn kai musiikkivalintanapinaltakin. Kolmen vartin uutistenlukusession jälkeen taisin chattailla ja plärätä AV:ta tunnin tai pari. Välipalaa naamaan. Pullakahvit ei ole hyvä aamupala. Voin vain kuvitella että aamupalavalinnastakin olisin saanut kuulla. Kämppää en ole siivonnut viikkoihin mutta enpä sotkekaan paljoa. Pölyä on vaan aika vitusti. Pitäs imuroida. Ja pyyhkiä lattia. Ja tiskatakin kai. Ja pestä pyykit. Ja siivota kylppäri. Ihanaa - melkein nalkutan itse itselleni. Mihin minä tarvitsen naista, jos en edes nalkuttamiseen?
Sitten menikin pari tuntia katsoessa torrentilla imastuja tv-jaksoja, kahvia juodessa samalla. Mitähän kaikkea romanttista itkuhöttöä olisi pakotettu katsomaan jos nainen olisi talossa?
Kauppareissu. 100% valta omaan dieettiin. Vältyn kai ruokavaliokritiikiltä myös. Eipä siinä pitäs olla paljoa kritiikin aihetta kyllä. En vedä pakastepizzoja ym. roskaa ruoaksi. Mutta olen nähnyt ja kuullut useita kertoja miten nainen osaa synnyttää uskottavaa kritiikkiä tyhjästä, herättää syyllisyyttä miehessä, tai vähintään vitutusta. Melkein kadehtisin tuota taitoa, ellei epäusko olisi päällimmäisenä tunnereaktiona.
Ah, takaisin kotona. Muistan erään ambient biisin kuukausien takaa. Se oli hyvä biisi mutta liian lyhyt. Otan musaneditointisoftani esiin ja teen siitä pidemmän - reilu puolen tunnin versio simppelillä luupilla, tosin saumattomalla sellaisella. Onneks oli helppo biisi editoida. Nyt sitten soi sama hellä instrumentaalijumputus 30 minuuttia putkeen tauotta. Suljen silmät, hymyilen ja nautin. 15 minuutin jälkeen oli pakko vaihtaa biisiä kun kyllästyin. Voiko naisen kanssa kuunnella lempparibiisiä noin pitkään ilman että saa kuulla edes yhtä syvää huokausta? Tai jos nainen olisi pitänytkin biisistä, olisinko voinut keskeyttää sen ilman että kuulee "Ei, anna soida, hyvä biisi. Mä aloin just pitämään siitä."?
Noh... loppupäivä (lauantai) meni miten meni. Olishan tuo päivä jonkun hyvän pelinkin kimpussa mennyt. Nyt ei vaan ole mitään tarjolla. Sosiaalinen elämä on minimissään. Muutaman kerran vuodessa baarikiertueelle, poislukien kesä, jolloin on vähän enemmän "elämää". Onhan se tämäkin omanlaista elämää. Nautin mieleisestä taiteesta (musiikki, leffat, kirjallisuus, taiteelliset kuvat) päivästä toiseen, ja välillä viilaan sitä vielä enemmän mieleisekseni :)
Toivottavasti nautitte suihkusta tajunnanvirtani alla.
Elin aika lailla kuten tuon viestin nro 30 mies.
Mutta lopulta siihen oikeasi kyllästyi. Siis ihan oikeasti, elämä alkoi tuntumaan tosi päämäärättömältä, kun vuosimittarissa 30 alkoi lähestyä. Ajattelin, että en mä loppuelämääni voi vaan käydä töissä ja viihdyttää itseäni, täytyy olla jotain muutakin.
Mun ratkaisu oli silloin vakiintua parisuhteeseen. Ja hyvin on mennyt, vasta nyt huomasin olevani ihan aidosti parisuhdeihminen. Johtui varmaan siitä, että löysin niin mahtavan naisen, meillä ei koskaan keuhkota siivouksesta ja tietokonepelejä pelataan yhdessä. :)
Eli sinkkuilu oli just hauskaa, mutta kyllä siitäkin ajan myötä meni maku. Parisuhteessa parempi, ainakin mulle.
Jokainen taaplaa tavallaan.Toisen mielestä oikein ja toisen mielestä väärin.Väittelyt ei kumminkaan lopu koskaan.Me ihmiset ollaan erilaisia.
Sinkkunaisellakaan ei ole muuta kuin hävittävää, joutuu vain tekemään ne miehen äidin hommat lopulta ja kuuntelemaan ja haistelemaan pieruja tai niihin verrattavia sanoja. Spermaa saa spermapakista, jos kaipaa ylimääräistä hommaa ilman valheita ja naisetkin osaa nuolla paremmin! Ihan totta ap puhuu, parisuhteista on yleensä vain riesaa ja se mies näissä se iso ylimääräinen kakara, josta kaikki kärsimys johtuu lopulta. Parempi ilman, enkä kirjoita "Ilman-nimistä kirjaakaan tästä, vaan voin hyvin ystävieni kera.
Avioliitossa se naisten petollisuus usein vasta oikein puhkeaakin kukkaan. Nainen on kuin villieläin - sen lähettyvillä on oltava koko ajan varuillaan, sillä koskaan ei tiedä jos se tekee jotain pahaa.