Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkkilaisen miehen vaimo vastaa kysymyksiinne hetken aikaa.

Vierailija
27.10.2006 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä itse asiassa on edes totuus tässä asiassa? Totuuksia on monenlaisia, ja ne vaihtelevat kertojasta riippuen.

-ap-

On vain yksi totuus ja se on se, että kautta aikojen kurdeja on sorrettu Turkissa.

Suosittelen, että luet muitakin kuin Turkin lehtiä, ne kun eivät kerro totuutta. Maailma on täynnä tietoa, avaa silmäsi ja etsi tietoa, muualtakin kuin Turkista. :)

Vierailija
42/48 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen mies kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköönsä kuin suomalainen. Turkkilainen mies puhuu ja pussaa enemmän kuin suomalainen. Turkkilainen mies tekee parempaa ruokaa kuin suomalainen. Kaikki turkkilaiset miehet tupakoivat. Kaikki turkkilaiset miehet ovat tummia ja heillä on paljon rintakarvoja.

Suomalainen mies osallistuu kotitöihin enemmän kuin turkkilainen. Suomalainen mies viihtyy kotona paremmin kuin turkkilainen. Suomalainen mies on kiinnostuneempi vaimonsa raskaudesta kuin turkkilainen (turkkilainen kiinnostuu vasta, kun vauva on syntynyt). Suomalaiset miehet juovat liikaa.

Turkkilaiset ovat perusluonteeltaan iloisempia kuin suomalaiset. Turkkilaiset huolehtivat läheisistään paremmin kuin suomalaiset. Turkkilaiset ovat kovaäänisempiä ja sosiaalisempia kuin suomalaiset. Turkkilaiset juovat vähemmän alkoholia kuin suomalaiset.

Suomalaiset ovat täsmällisempiä ja luotettavampia kuin turkkilaiset.

Suomalaiset naiset ymmärtävät, että on muutakin elämää kuin ruoanlaitto ja siivous. Turkkilaisten naisten elämä on yhtä kodinhoitoa (ja ne hullut tykkäävät siitä) ja teenjuontia naapurin naisten kanssa. Turkkilaiset kunnioittavat vanhempia ihmisiä enemmän kuin suomalaiset.

Siinä ekana mieleen tulleita :o)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän toki, että Turkin suurimmilla lehdillä on ihan oma tapansa käsitellä uutisia, ja se koskee siis muutakin kuin kurdiasiaa.

Istanbulissa asuessamme naapurissa asui nainen, joka teki työtä pakolaisten ja kidutettujen parissa. Hän oli oikea ihmisoikeusaktivisti, jonka kanssa kävin monta mielenkiintoista keskustelua.

Ja kuten olen moneen kertaan sanonutkin, kurdien asemassa on paljon parantamisen varaa, ja Turkin hallinnon pitäisi muuttaa asennettaan tässä(kin) asiassa (kuten myös armenialaisasiassa ja Kyproksen kysymyksessä). Mutta ihan kaikki kurdit eivät todellakaan tunne olevansa onnettomia, sorrettuja, syrjittyjä ressukoita. Tämä väitteeni perustuu omiin kokemuksiini ja kurdituttavieni kanssa käytyihin keskusteluihin.

-ap-

Vierailija
44/48 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielenkiintoisesta keskustelusta, ja jatketaan tätä taas joskus.

-ap-

Vierailija
45/48 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata puhua ennenkuin tietää mistä puhuu.

Vierailija
46/48 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin mun mielestä tuo ap perusteli mielipiteensä kuin moni muu tähän pinoon kirjoittanut.

Itekin näistä asioista jonkin verran meinaan tiedän.

Vierailija
47/48 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan hän vetosi, omiin kokemuksiinsa ja keskusteluihinsa tuttujensa kanssa.

Minun tietoni perustuu kansainvälisten järjestöjen kantaan ja tietysti mieheni kertomaan. :)

Vierailija
48/48 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun miehelle on tärkeä esittää olevansa ihana avio mies mutta puhuu todella alentavasti vaimolleen jolta odottaa täydellistä lojaallisuutta mutta itse ei näin toimi.makaa vieraiden naisten kanssa ni.ittelee vsimoa tyhmäksi idiootiksi ja haukkuu yleensäkin suomalaisia. suomalaisten edessä esittää miten osaa ottaa vastuuta ja kestää kritiikkiä. paskan marjat. mieheni luulee olevansa parempi kuin suomalaiset ja puhuukin näistä alentavasti heidän selän takana.  minulla ei ole oikeutta esittää kantaani mutta esitän kuitenkin. olen väsynyt nimittelyyn ja se sa minut tuntemaan toiseen sijaiseksi kun olen niin tyhmä.  hänelle kun ei saa sanoa vastaan siitä suuttuu ja alkaa nimittely.  en usko että rakastaa minua tai lastamme .... lapsi on edellisestä liitosta josta saan kuulla kaikkea pahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi