Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joita pikkujoulut ei enää kiinnosta?

Vierailija
09.11.2012 |

Tarkoitan ihan näitä työpaikan yms pikkujouluja.

Oman perheen kesken toki vietämme pienet pikkujoulut.

Noi työpaikan yms ei vaan kiinnosta. Periaatteessa yhtä ja samaa joka kerta. Ne on niin nähtyjä.

Taas on kutsuja sadellut pikkujouluihin 4 kpl ja kaikki ollaan yksissä tuumin puolison kanssa skipattu mappiin Ö.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota siellä tarjotaan, mutta ne ukkomiesten ehdotukset.. niitä ei vaan enää jaksa.

Vierailija
2/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se pettämiskulttuuri ei oikein nappaa ja pahoitan siitä aina mieleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena juuri työelämääntulleena sitä ei kehdannut kieltäytyä vaan menin pikkujouluihin. En ole koskaan viihtynyt missään bileissä enkä juhlissa, en varsinkaan jos kuvioihin kuuluu runsasta alkoholinkäyttöä. En ole absolutisti, mutta en tykkää juoda niin paljon että tulisin humalaan itse.

Ja ne pikkujoulut joissa minä kävin on olleet juuri sitä säälittävää aikuisten noloa kännikoheltamista. Puolessavälissä iltaa niin hienosti pakkeloidut leidit on kajalit levinneenä sössöttämässä selvän korvaan ihan tyhmää juttua ja työkaverien kesken tulee pussailuja ja kutemisia. Esim. ekojen pikkujoulujeni jälkeen seuraavana päivänä duunipaikan ilmoitustaululle oli laitettu naisten string-alushousut, jotka oli löytyneet firman saunasta. Ja kun menin vessaan jonne oli jonoa, siellä yksi ämmä kusi kyykyssä suihkun lattiasiiliin kun ei jaksanut jonottaa. Yök.

Eli joo, olen tylsä tosikko, enkä nauti tuollaisesta. Ja olen tarpeeksi vanha ja oman arvoni tunteva olemaan enää menemättä moisiin juhliin kärsimäänkään. En osallistu yleensäkään mihinkään työajan ulkopuolisiin aktiviteetteihin ja se tuntuu olevan kaikille ihan ok. Yksinhuoltajuus on hyvä tekosyy miksi ei voi.

Vierailija
4/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viinajuonti ei kiinnosta niin väkisinkin ovat nuo virman pikkujoulut jääneet jo kohta 10 vuoden ajalta käymättä. Mieluummin tuo aika perheen kanssa. Toki joissain muissa yrityksissä voi olla toisenlaiset pikkujoulut, mutta meillä näin joten ei kiitos.

Vierailija
5/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei järkätä, viimeksi olen ollut firman pikkujouluissa joskus -90 luvun alussa...

Vierailija
6/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa enää kuunnella niiden Kilttien isien jotka ei koskaan -kerjäämistä ja jopa nuolemisyrityksiä.

Vierailija
7/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä alkoi tuntumaan samalta työpaikkalla, mutta sitten perustettiin ns. työryhmä niitä suunnittelmaan. Oli ilo huomata, että porukalta löytyi pilkettä silmäkulmasta ja huumoria eri teemoihin.

Panostetaan ruokaan, kun alkoholi on vähän niin kuin taustalla, tiputtaa se örveltäjät pois joukosta.

Vierailija
8/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni ensimmäiset työpaikan pikkujoulut. Aiemmissa työpaikoissani sellaisia ei ole ollut. Itse järkättiin nämäkin, ei työnantaja sellaisia meille tarjoa. Kyllä mua kiinnostaa, työkaverit ovat suunnitelleet jotain huumoripitoista ohjelmaa, me suunniteltiin ruoat ja jatkopaikka on "varattu". Juominen mua ei niinkään kiinnosta, saatan olla jopa selvin päin, mutta muutenhan siellä voi ihan hauskaa pitää.

Miehen firman pikkujouluissa olen ollut avecina, viime vuonna olin kans selvin päin ja lähdin suht aikaisin kotiin, mutta hauskaa oli silti.

Vierailija
9/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä täällä jo mainitsin joku aika sitten.

Joulurokaa, mutta perunalaatikko on enemmän ollut muussi uuniin sarjaa.

Kinkku jotain palvikinkun ja joulukinkun välimaastoa.

Samaa sarjaa muut eväät.

Paikallinen hyväksi pidetty pitopalvelu on lähes noissa kaikissa se joka vastaa ruoasta.

Itselläni ja miehelläni hieman eri käsitys hyvästä ruoasta. Ja maukkaasta jouluruoasta.

Ja samoin se älytön humalahakuisuus siellä ja jankkaavat humalaiset.

En itse sylje lasiin, mutta joku tolkku juhlissa ollessa.

Ja tulihan ne muutkin täällä ketjussa mainittua.

ap

Vierailija
10/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla eksoottinen kokemus, et olisko se niinkuin telkkarissa aina näytetään, kaikki juovuksissa ja panee ketä tahansa :D

Vierailija
11/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät välttämättä tarvitse viinaa ehdotellakseen, ne osaa sen yhden oluenkin jälkeen. Perjantaisin baareissa ihan sama meno, ukkomiehiä paikat täynnä ja älytön anelu menossa koko ajan.

Vierailija
12/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole tuollaista menoa:)

Vierailija
13/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vaiheilla olen, menenkö. Lähden usein ensimmäisenä, selvin päin omalla autolla.

Vierailija
14/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jollain teemalla, niin jaksaa käydä ihan mielellälän vuodesta toiseen.

Vierailija
15/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkujouluissa suunnilleen leikitään ja lauletaan. Ja sitten syödään ja sitten taas leikitään ja lauletaan. Olen jo nähnyt ihan tarpeeksi näitä mukailoisia pönötysjuhlia etten todellakaan aio osallistua.

Kotona on paljon kivempaa.

Vierailija
16/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen silti. Menen syömään ja seurustelemaan parin työkaverin kanssa. Ravintolamenu on etukäteen tilattu ja välimeren herkkuja, ei siis jouluruokaa. Työporukassa on muutama mukava tyyppi ja hakeudun heidän seuraan ja pidän hauskaa sen hetken, skippaan kaikki känniörväilyt, nolot leikit ja jatkopaikkaravaamisen ympäri kaupunkia.

Vierailija
17/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä vuonna ekan kerran firman pikkujouluihin. Ja olen 33v.

Eipä ole aikaisemmin ollut töitä näin joulun aikoihin että menen kyllä vetämään naamat :) ihan silläkin uhalla että kerran pääsee...

Vierailija
18/24 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä + 30 kpl miehiä...

Voitte vaan kuvitella, miltä näyttää miesten suunnittelemat pikkujoulut, kinkkukisausta ja viinaa. Mutta, minä tykkään heilua hulluna humalassa. ;)

Mutta heidän kanssaan on aina ihan sika hauskaa, ei tarvitse paljon ripsivärin merkistä keskustella, muita lempeästi nenän vartta pitkin katsoen.

Ja näistä jätkistä jokainen tuntee minun ja tietää, että olen itseäni arvostava nainen, eikä he mitään käy ehdottelee. :(

Vierailija
19/24 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa niin ihannoidut kännibileet eli pikkujoulut jäivät nyt pitämättä. Monet perheet rikkoutuivat 'Morsgrisar är vi allihopa'-juhlissa. Toivottavasti ne ovat nyt ikuisesti taakse jäänyttä elämää. - Siis jotakin hyötyäkin tästä kriisistä!

Vierailija
20/24 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteerit saa aina kunnon kyytiä pikkujoulujen jatkoilla. Aamulla sitten pimpsat punaisina häpeillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi