Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies kutsuu naisen ulos syömään ja puolittaa laskun?

Vierailija
08.11.2012 |

En ole mikään gold digger, mutta mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin ja deittailukulttuuriin, että jos mies erikseen varta vasten kutsuu naisen ulos syömään, hän myös maksaa. Eikä niin kuin tänään, että mies kutsui lounaalle, treffeille ja tarjoilijalle sanoi, että laita erikseen.

Olisin ymmärtänyt jos treffit olisivat olleet muuten syvältä tai ei olisi synkannut, mutta hän ihan innoissaan sopi jo viikonlopuksi uusia treffejä ja lähetti ihan kivoja viestejä perään. Ei vaan enää kolahtanut viestit, koska meni ihan totaalisesti maku. Tuli olo, että olisin ollut kaverin kanssa syömässä.

Puheessa kyllä livahteli näin jälkikäteen ajatellen aika paljon faktaa, mitä mikäkin maksaa ja kuinka paljon uusi telkkari oli kustantanut ja paljonko meni rahaa jollain reissulla. Eli ehkä se oli vain puhe mistä puute, mutta hitto pasta-annos 9,20e..

Kommentit (253)

Vierailija
21/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiamiesten tasa-arvo ei sitten ulotukaan lasten hoidon ja kotitöiden puoleksi hoitamiseen.

Ei voi valittaa, jos on itse ottanut takapajuisen mörököllin äijäkseen. Tietysti tasa-arvo jatkuu kotitöissä, kukin tekee itselleen mieluisimmat hommat ja epäkiinnostavat vessan pesut yms jaetaan puoliksi, näin ainakin meillä. Olen aina jaksanut ihmetellä, miksi ihmiset valittavat paskaa/laiskaa/saamatonta puolisoaan ja silti hymyssä suin jatkavat parisuhdetta. Vaihtakaa parempaan tai eläkää yksin, jos nykyisessä on vikaa, ei kai kukaan loppu elämäänsä jaksa olla kotiorjana?!?

Vierailija
22/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos meinaa naismaailmassa menestyä.

Minkälainen nainen olettaa että mies maksaa, jo treffiasteella kaiken?

Sitten kun tilanne ja suhde on vakiintunut, voidaan makaa vuorotellen tai kukin omansa. Mutta alun kosiskeluvaiheessa ei päde mikään tasa-arvo-feminismi -paradigma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä pärjännyt hienosti, vaikka en ole koskaan tullut sillä asenteella, että maksan naisen puolesta. Omani olen vain maksanut ja omat seuralaiseni ovat olleet sen verran fiksuja, ettei kukaan ole vetänyt hernettä vanhoilliseen nenäänsä.

Vierailija
24/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais.

Vierailija
25/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismaailmassa menestys on ollut kiitettävä ilman rahan tarjoamistakin. Ehkä joillekin on vaikea käsittää, että iso osa naisista haluaa tulla kohdelluksi ihmisinä, eikä paapottavina lapsina tai ihasteltavina barbileluina.

Vierailija
26/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä vahinko kiertämään

Vierailija
27/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että mitään pitkäaikaista suhdetta olet pysytynyt rakentamaan, vaikka ehkä seksiä olet saattanut saadakin.

Joo, ei ole minulta pois piheyden takia epäromanttiset miehet, itselläni ei sellaista ole onneksi. Vaikka meillä taloudella pannaan rahat ja työt puoliski, niin ihmisten ilmoilla leikimme prinsessaa ja prinssiä. Se ON ihanaa, meistä molemmista.

Vierailija
28/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole minulta pois piheyden takia epäromanttiset miehet, itselläni ei sellaista ole onneksi. Vaikka meillä taloudella pannaan rahat ja työt puoliski, niin ihmisten ilmoilla leikimme prinsessaa ja prinssiä. Se ON ihanaa, meistä molemmista.

Taidat itse olla pihi, kun niin ottaa sydämestä oman ruoka-annoksen maksaminen.

Vierailija
29/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköinen, hauska ja hymyilevät silmät, mutta niiden takana ilmeisesti kitsas penninvenyttäjä..

Annan jatkaa matkaa.

oon lähettänyt tosi paljon sähköpostia tänään ja meinaan koko ajan kuitata tähän perään oman nimeni :)

ap.

Vierailija
30/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta kutsuu ja antaa ymmartaa maksavansa ja sitten yhtakkia puolittaa. Olisin vaikka saattanut lahtea sinne rahattomana.

Muuten ei haittaisi, jos tilanne olisi tiedossa etukateen. Mutta siis prinsessaleikit on kylla niiin kivoja!

Vierailija
31/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetävän hernettä nokkaan tästä maksuasiasta. Itse en oleta miehen maksavan ikinä, mutta täytyy myöntää että ilahdun moisesta eleestä jos joku nykypäivänä edes ehdottaa illallisen maksamista. Samoin ilahdun jos saan joskus kukkia. Kai se tekee minustakin sitten vanhoillisen/maksullisen naisen.

Haluan itsekin ilahduttaa toista samalla tavalla, etenkin jos kyseessä on ihastuttava persoona.

Vierailija
32/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka kutsuu toisen syömään, maksaa laskunkin. Oli se kutsuja sitten mies tai nainen.

Jos ei ole etukäteen erikseen sovittu, että kumpikin maksaa oman osuutensa laskusta.

Ihan sama, kuin että jos mä kutsuisin jonkun kotiini syömään. Tietysti tarjoaisin ruuat ja juomat, enkä olettaisi että toinen kustantaa niitä.

Vierailija
33/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä vahinko kiertämään

Joku feministi olis ollut innoissaan.

Vierailija
34/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla pihi, kun niin ottaa sydämestä oman ruoka-annoksen maksaminen.

Etkö huomannut, että talouden menot jaamme kahtia.

Joo, ei ole minulta pois, että sinä teet omasta ja naisesi elämästä kurjaa. Anna meidän käydä omaa soidintanssiamme ihan sillä tavalla kuin katsomme parhaaksi. :DD

Vierailija
35/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähtis uudestaan treffeille.

Vierailija
36/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetävän hernettä nokkaan tästä maksuasiasta. Itse en oleta miehen maksavan ikinä, mutta täytyy myöntää että ilahdun moisesta eleestä jos joku nykypäivänä edes ehdottaa illallisen maksamista. Samoin ilahdun jos saan joskus kukkia. Kai se tekee minustakin sitten vanhoillisen/maksullisen naisen.

Haluan itsekin ilahduttaa toista samalla tavalla, etenkin jos kyseessä on ihastuttava persoona.

Kyllä minäkin ilahdun miehenä, jos nainen tuo minulle lahjoja ja tarjoutuu maksamaan illalliset. En minäkään odota sitä.

Vierailija
37/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pitää käydä jälkeenpäin katsomassa, että tuliko rutiinilla laitettua nimi perään.

oon lähettänyt tosi paljon sähköpostia tänään ja meinaan koko ajan kuitata tähän perään oman nimeni :)

ap.

Vierailija
38/253 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että mitään pitkäaikaista suhdetta olet pysytynyt rakentamaan, vaikka ehkä seksiä olet saattanut saadakin.

Sinkkuna satunnaista seksiä siinä kuin muillakin, tämän määrää olisi ehkä perinteiset juomatarjoukset yökerhoissa yms lisänneet, mutta ei niin paljoa kiinnostanut "keräillä" yhdenyön juttuja. Viimeiset 6 vuotta olen viettänyt avopuolisoni kanssa, ensimmäiset 2 vuotta eri osoitteissa, mutta opiskelukuvioiden valmistuttua samassa.

Enkä ole erityisen pihi, rahat käytetään yhteisesti ristiin. Ehkä tässä on kyse myös luonne-eroista, kumpikaan ei kaipaa prinsessaromantiikkaa, vaan jatkuvaa arjen hellyyttä yms. Kun yhdessä käydään elokuvissa, baareissa, ravintoloissa, keikoilla tai konserteissa

maksaa se joka sattuu lompakon kaivamaan, kumpikin ostaa usein liput itseään erityisesti miellyttävään tapahtumaan.

Vierailija
39/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä vahinko kiertämään

Joku feministi olis ollut innoissaan.

Mutta kohteliasta on kyllä ensin kysyä, maksaako kumpikin omat syömisensä ennen kuin sanoo siitä tarjoilijalle.

Itse en käy treffeillä, kun olen jo pitkään ollut naimisissa. Jos minä ehdotan miehelleni, että mennään jonnekin syömään, niin kutsujana maksan laskun - toimii myös toisinpäin.

Vierailija
40/253 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskeskeli ettet ole päivällisen arvoinen.

Vaihtoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä