Olen samaa mieltä Schubakin kanssa; väärät ihmiset lisääntyvät
Sen sijaan lapsilisien nostaminen esille tässä yhteydessä on typerää, sillä sen saavat kaikki lapsia saavat. Eivät vain se heikompi aines.
Mutta sitä en itsekään ymmärrä, miten heteroparin oikeus lisääntyä täysin vastuuttomasti, voidaan nähdä yhteiskunnassa pyhänä arvona, jota ei saa kritisoida.
Kommentit (64)
[/quote]
Vaan kaiken maailman alkoholisteista ja narkkareista ja työvieroksujista, jotka tekevät lapsia nimenomaan sen yhteiskunnan tukien varaan.
[/quote]
Isäni on alkoholisti, käynyt kyllä aina töissä, silloin kun olin pieni. Sanotte, ettei alkoholistien tulisi saada lapsia. Eli minut olisi pitänyt abortoida isäni takia?
Ihme natsi touhua..
Yksilön vapaus kuuluu länsimaiseen demokratiaan.
Olette kamalia...
IHmisellä ei pidä olla mitään vapauksia ja oikeuksia, jos ei ole valmis hoitamamaan minkäänlaisia yksilön velvollisuuksia.
Miksi tästä ei puhuta mitään? ONko todella niin, että ihmisellä on vain oikeuksia, mutta mitään ei tartte tehdä, jos ei oikein hotsita...
-Oliko 8- vuotiaan Eerikan isä kypsä isäksi?
-Entä äiti, joka juo tai narkkaa,vaikka tietää vahingoittavansa lasta ja lapsi terveydellään maksaa äidin itsekkyyden?
Samaa mieltä olen ap:n kanssa, että varakkuus ja "epäkelpo aines" eivät korreloi.
Minulle on jäänyt ap epäselväksi, mitä oikein ajat takaa. Miten sinä rajoittaisit väärien ihmisten lisääntymistä? Pakkosterilisaation avullako?