? ELOKUISET 2013 ?
Kommentit (433)
Kokeillaas nyt onnea, vaikka ei kyllä maholliselta ees tunnu...
Eli olin jo kesäkuisten pinossa kuumeilemassa ja oireet oli kovat, mutta testit näytti negaa ja sain yhden ns. Väärän positiivisenkin. Sitten tuli testiin haamu ja samana päivänä alkoi vuoto. Aattelin, että olisi ollut kemiallinen. Sitten yritys jatkui heinäkuussa, vaikken pinoon uskaltautunutkaan. Olot oli omituisia koko ajan ja testasin, kun menkat oli muutaman päivän myöhässä. Nega. Sitten ilmeistyi järkyttävät kivut ja krampit, selvästi synnytyssupistuksilta tuntui, lääkkeetkään ei auttanut, epämääräistä vuotoa joka muutaman päivän jälkeen äityi runsaaksi ja mukana tuli iisoja hyytymiä ja riekaleita, vuoto kesti yhteensä n. 2 viikkoa. Eli ilmeisesti olinkin tullut kesäkuussa raskaaksi ja silloin tuli valemenkat ja raskaus ois keskeytynyt heinäkuussa jossain vaiheessa???
No nyt siis menossa yk3. Kp ois nyt 17/30 ja ovulaatiosta en osaa sanoa yhtään mitään...
Neljättä tässä siis kuumeillaan, toistaiseksi olen ajatellut, että tää olis viimeinen aktiivinen yrityskierros, tulee jos on tullakseen. Kuume on siis jo laantunut parin kuukauden aikana ja oon kiitollinen jos meille vielä yksi suodaan, mutta hyvä on näinkin.
Onnea plussanneille ja piinaviikoilla kärvisteleville jaksuja!
Nautitaan tästä joulun lähestymisestä!
-Cupcakemama
Eli minä kärsimätön testasin taas tänään vaikka piti sunnuntaille odotella ja haamu sieltä jlleen tuli. Ajattelin laittaa kuvaakin jos vaan siinä onnistun niin voitte sitten vahvistaa tälle hölmölle että se olis plussa :)
minnimamma kp27/29-30 yk2
kokeillaas sit sitä kuvaa
Onnea minnimammalle, kyllähän se plussalta näyttää! :)
Itse kävin tänään lääkärissä ja vaikuttaisi siltä, että mulla kohdun limakalvo on liian ohut. Lääkäri määräsi Terolut-kuurin. Tavallaan helpottavaa kuulla, että oli joku selvä vika. Nyt sit vaan uutta yritystä ja toivottavasti kiinnittyminen tällä kertaa onnistuu! :) Aika jännä muuten nähdä ultralla munarakkulat sun muut :D
Pempsu, kp 7/28-30, yk4
Nyt täytyy laittaa pikapäivitys.. Täällä kp 28/27-28. Ja mekkoja ei näy. Rinnat aristaneet ja hajut olleet voimakkaita.. Eipä muuta. No päätin kuitenkin tehdä testin ja hain clear blue digitalin ja näyttöön pärähti teksti raskaana 1-2.. Huh! Ei oikeen pysty käsittämään.
Toivottelen tänne plussatuulia ja palaan kirjoittelemaan, kun hetken mietin ja sisäistän asiaa.
Summer88
Onnea kaikille plussanelille. Pitäs siirtýy ton syyskuissiin mut itkettää nää hiton menkat ja exän metkut. En saanu lapsii nyt viikolopuks vaik piti. Onneksi menkat säännölliset et voin ens kuus taas toivoo ja sossuun ottaa yhteyt lasten tapaamisesta traaas- Onnea plussanneelle vcaikka itkun läpi niin sanoinkin niin sitä kuitenkin tarkoitan. Roikun täälläkin ain välil kun on kiva kuulla tein jo plussannein kuulumisia
Aivan järkky ilma! olen kuluttanut päiväni kaupoissa kiertelyyn ja sorruin muutamaan heräteostokseenkin (näppärää, koska tilillä vielä hetken rahaa ennen laskujen maksua). Toisaalta, jos en olisi raskaana, olisin saattanut lipaista ainakin pullon punaviiniä ja muita paheita sen perään ja nyt näyttää siltä, ettei tarvitse pikkujouluihin viihdemielessä lähteä, joten siinähän on jo ihan kauheasti säästöä! Eli en siis siinä mielessä olekaan törsännyt. Se, että uppoaako tämä sama logiikka mieheen onkin toinen juttu :-D
Onnea kaikille plussanneille! Odotetaan vielä tovi, että saadaan lisää porukkaa ja siirrytään sitten odotuspuolelle jookos?
Voimia ja uutta yritystä putkeen niille, ketkä syyskuisiin siirtyvät.
Itsellä ihan ok olo, rinnat kyllä arat ja jotenkin jo turvonneet siihen malliin, että tyttökin eilen suihkussa ihasteli, että onko äidillä pulleammat tissit :-) joudun vielä liriin näiden kanssa. Etuvarustusta on jo omiksi tarpeiksi, niin en kaipais enää extraa. Mutta minkäs teet. Mahaa välillä nippailee. Se, onko siellä mitään ja oikeassa paikassa pitää jännityksessä vielä useita viikkoja. Luotan siihen, että kaikella on tarkoituksensa ja menee just niinkuin pitääkin.
Nyt jouluvaloja virittelemään! Ihanaa viikonloppua kaikille!
Kaksi päivää sitten kirjoittelinkin että nipistelee ja tulee pientä vuotoa. Sama siis jatkuu. Ehkä nämä kipuilut ovat vain alkusoittoa kuukautisille vaikka tuntuvatkin erilaiselta. Vuoto melko niukkaa: välillä hiukan rusehtavaa ja sitten taas kirkasta verta. Normaalisti minulla ei ole kipuja ennen kuukautisia. Lisäksi kuukautiset normaalisti tosi runsaat. Nyt 25/28-30.
Onko muilla ollut tällaista ja silti raskaana?
Hämmentynyt Puffeli joka haaveilen ensimmäisestä nyytistä.
Höh mulla oli taas kauheen pitkä viesti mut se meni taivaan tuuliin ku lähettäminen ei äsken onnistunutkaan! Suututtaa,en jaksa uudelleenkaan koko litaniaa kirjoittaa.Mut minnimammalle ja summer88:lle onnea plussista, mukavastihan niitä tänne elokuisiin on alkanut sadella että lisää kiitos! :)
Mulla on nyt ollut niin paljon tekemistä päivisin et en oo kerennyt edes kauheena paneutuu tähän vauvakuumeiluun, mikä on ihan hyvä.Tätiä ei vielä näy, mut viel sillä on sunnuntaihin asti aikaa ilmestyä ennen kuin alan testaamaan.Onneks on tota touhuu ollut riittämiin, niin olen saanut hillittyä itseni ton testaamisen suhteen vaikka dpo:t on jo sen verran pitkällä et voishan se mahdollinen plussa jo näkyä ellei mulla oo joku superpitkä luteaalivaihe.Menkkajomotusta on ollut pitkin päivää, vessakäynneillä aina jänskättää onko menkat alkaneet mut toistaiseks ne on pysyneet poissa ja toivottavasti pysyskin:)
Plussatuulia (hoen tota varmaan koko ajan mut niitä ei voi koskaan toivottaa liikaa:D) sekä hyviä viikonloppuja koko kuumeilupoppoolle!:) Mä palailen viimeistään maanantaina päivittelemään listaa ja omia kuulumisia, on sen verta täyteen buukattu viikonloppu et tuskin ehtii koneel piipahtaa :)
Naminami kp 30/27-32 (dpo 14) yk2
Tässä tulee nyt vain omaa napaa taas... olen tässä nyt pari päivää odotellut niitä kuukautisia ihan sellaiset fiilikset ollut et no nyt ne varmaan alko ja nyt ne varmaan alko. Eilen sitten kuitenkin tein testin ja pam! Plussa tärähti! Todella hämmentävää! Pitää hakea pari testiä lisää jos eilisessä olikin jotain vikaa...
Totaaaa… samat epätodelliset tuntemukset kuin Heinäkeijulla (miljoonasti sinulle onnea!!!). Ennen joulua on tulossa muutamat kosteat tilaisuudet töissä, joten ajattelin varmistaa oman tilanteen, koska niitä kuukautisia ei kuulu, vaikka sellaisia tuntemuksia edelleen on. Odotin tuttua pettymyksen tunnetta, mutta se vaihtui selkeän plussan johdosta epäuskoon ja pieneen tärinään :) Apua, mitä mä nyt teen?! :D Miltähän tuntuu huomenna herätä uuteen päivään…
Loiste
Huhhuh täällä sydän vetää sataatonnia! Äsken pärähti selkeä plussa testiin ja tunne on pelonsekaisen onnellinen.. Ihan sekaisin :D nyt se on sitten totta, jarrusukkia matkaan..
menee oman synttärin nurkille laskettu ja toivotaan sitten ettei tule sairaaan kuuma kesä :DD
onnea kaikille muillekin plussanneille, nyt siirryn tämän omanapapäivityksen myötä taustailemasta aktiivisemmaksi.
Kaikille vielä tuskaileville järkyttävän paljon tsemppiä ja jaksamista!
flygrl&yksi onnellinen daddy to be.. rv 5+1
Aivan mielettömät plussapuhurit käy täällä elokuisissa, loistavaa!!!! Ainakin Maizaana, Loiste ja flygrl "tuttuja" heinäkuisista, hirveen paljon onnea teille ja tietenkin kaikille muillekin! Plussatsempit myös vielä piinaileville elokuisille :)
napsunen heinäkuisista rv 9+5
Olipas siinä mahtavia plussauutisia oikein jonossa! Mielettömästi onnea Heinäkeiju, Loiste ja Flygrl! Kenet saadaan tohon jatkoksi...? Naminami, alahan testailla vaan kun päiviä on noinkin paljon jo kasassa niin me päästään tästä jännityksestä :)
Itselle ei kuulu sen kummempaa, aika matelee kuten tavallista. Laskeskelin just päiviä ja huomasin että jos nyt ei tärppää niin seuraava kierto menee harakoille koska seuraava ovisaika osuis just jouluun ja ollaan sillon reissussa enkä siis pääse ultraan. Mutta niinkuin joku täällä jo sanoikin eli kaikki tapahtuu ajallaan ja koitetaan nyt nauttia tästä tämänhetkisestä tilanteesta eikä elellä mitään "sitku"-elämää.
Plussapuhureita!
Neea*
Hieno plussajono tulossa =D Onnea plussanneille ja tsemppiä kovasti elokuisten jännääjille ja syyskuisiin siirtyville!
On tosiaankin epätodellinen olo edelleen. Tein vielä digitestin ja uskottavahan se on kun raskaana testi tuli melkein heti ruutuun. Nyt kuitenkin jäitä vähän hattuun ja toivotaan, että kaikki myös jatkuu hyvin.
Kiitos vaan kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille, on ollut mahtavaa saada tälläistä vertaistukea seuraamalla porukan päivityksiä tilanteistaan =)
Eli niin siinä sit taas kävi, että alkaa kiertp venähtää (mulla kierto on aina heitellyt ja parin kuukauden kierto ei siis mikään poikkeus. Nyt sit vaan kuukautisia odottelemaan.
Hurjasti onnea kaikille plussanneille!! Teitä oli hurjan paljon.
Rontsu kp 38
niin se taas viikonloppu vierähti.kovasti rupee jo jännittämää et tuleeko menkkoja,viel ois muutama päivä ootettavana et voiko testii tehä.alavatsaa on kyl kovasti nipistelly ja yskiessä vihlasee.oiskohan tää nyt sitä?mites noi plussat lasketaa?onkse niiku menkoista laskettu vai ihan niit alkion "oikeita" elinviikkoja?mä oon taas vähän pihalla kaikesta.
niin siinä sitten kävi että vaillinainen punanuttu kaahasi paikalle ja varasti shown!!!...niin vaillinen siksi, että JO kp 29 (kierto 30-32) alkoi tihruu hailakkaa vuotoa, tai viiruja pyyhkiessä ja pupuilun jälkeen..sama jatkui eilen, tänään vain aavistuksen aavistus...ei kehtaa edes vuodoksi kyllä sanoa, mutta lasken nyt tämän "ei-ovis"-kierron päätteeksi ja uuden kierron aluksi...niin ja mä siis eilen kp 30 tein testin ; NEGA. Nyyh.
Surumielin jätän elokuiset ja siirryn syyskuisiin.
ONNEA hurjasti kaikille plussanneille ja ihanaa joulunodotusta kaikille!!!!
PS. mun sisko sai tänä aamuna terveen tyttövauvan! neiti syntyi isänsä syntymäpäivänä, 2600g & 47sm.
Angelblue-harmi et ne menkt sieltä sit tuli.mä oon varautunut jo siihen että syyskuisiin tullaa itekkii..r-testin aattelin uskaltaa tehä to tai pe ellei menkat sit ennen ala.yritystä sinne.
vaikkei täällä paljon ole tullut päiviteltyä..
Ei mitään hajua missä mennään. Viime viikolla outoja alavatsatuntemuksia ja selkäsärkyä, nyt ihan ok olo. Nälkä on mieletön mutta niin taitaa aina olla täs joulukuun nurkilla. Myös vessassa juoksin pari päivää yhtenään, ilkeä painontunne alavatsalla.. Tais tuos pari päivää sitten käydä mieles et mitäs jos olisin taas raskaana, mutta hylkäsin tuon ajatuksen lähes saman tien, ei kai nuo kiertopäivät voi samas pysytellä.. Oireet on kyllä jokseenkin aika lailla samat kuin viime kierron lopuilla kun plussa testiin pärähti, mutta mennään maltilla tällä kertaa, ei tuu petymyksiä..
Elikkäs ei hajua koska ovulaatio vois olla, eikä kyllä vuotopäiväkään. Mä varmaan jouluun odottelen menkkoja alkavaksi, sit vasta testaan jos mitään ei kuulu..
Erittäin paljon onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan!!
mä kans innostuin tekemää tänä aamuna testin vaikka tiesin et taatusti näyttää negatiivistä kun menkkoihin on vielä ainaki 6-7 päivää.mut muuten on kyl ollu raskauden oireita kuten närästystä,janon tunnetta, alavatsan kuumotusta ym. saas ny nähä kuinka käy.