Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ELOKUISET 2013 ?

Kommentit (433)

Vierailija
221/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syli: Tutun kuuloista tuo tunne että pää räjähtää kun piinapäivät menossa! :D

Rena: Voi ei, pahoittelut tippumisesta syyskuisiin jos niin käy:/ Mut oikee asenne sulla, eihän se murehtiminen mitään auta!

minnimamma: Kannattaa viel hillitä itseensä testaamisen suhteen muutama päivä viel (helpommin sanottu kuin tehty!).

Wagner3: Me oviksen aikoihin peuhailtiin kuin mitkäkin kiimaiset katit konsanaan,pari kertaa päivässä jos vaan voimia riitti:D Nyt tässä kierrossa oli kyl molemmat hyvässä iskussa et ovis kyl tuli hyödynnettyy.Kyllähän sitä välillä huomas, et miestä väsytti kun ei jaksanut jossain vaiheessa enää lauetakkaan mut pääasia et nuo kriittisimmät päivät saatiin useampi talletus tehtyä:D

Neea*: No kyl täs pakko on malttaa mielensä viel muutama päivä, kun haluun varmistua siitä et testi kans näyttää oikein eikä mitään turhaa negaa jos vaikka oliskin raskaana:) Menkathan ei vielä periaattees oo myöhässä,kun tuo kierto heittelee.Ja mulle nega testi on isompi kolhaisu kuin menkkojen alku, et mielummin testailen sit kun menkkoja ei näy...Onhan tää kyl melko piinailuu mut minkäs teet! :)

Vierailija
222/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnimamma: Onko teillä ennestään jo lapsia? Minäkin ostin testejä valmiiksi kaappiin kuumottamaan :)

Naminami: Millon aattelit testata? Mulla on muuten kp10 menossa (listassa oli kp9) niin voisitko päivittää sen, kun ehdit? :)

Rena: Ai se täti tuli?? Höh!!

On: Btw.. Erilaisissa äideissä oli eilen aika rankka jakso. Kattoko kukaan sitä?

Mua on kiristäny hermoja koko viikon ihan huolella.. En tiiä mistä johtuu. Kaikki vaan stressaa nyt. Ei ketuta, mutta STRESSAA!!! ARRGGHH!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tulee onnistumisia=)

Itse toivoisin vain jo äkkiä pääseväni seuraavaan kiertoon, niin saisin selvyyden tästä oman kroppani toiminnasta ja kierron pituudesta.

Jännittäviä aikoja elelee näköjään aika monikin ja lupaavia oireita on monella. Tälle viikolle on siis ilmeisestikin tiedossa monta plussaa lisää=)

Nyt pikkuinen heräsikin... täytyy rientää.

Tellu

Vierailija
224/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikku: Täältä löytyy yksi ihana reilu vuoden vanha neitonen :)

Miks pitää kiusata itseään ja ostaa ne testit kaappiin odottamaan :)

Mulla on ollut nännit tosi kipeät tässä viikon verran sillai että välillä on tosi arat mutta välillä taas ei mitään kipua. muuten ei mitään "oireita".

Vierailija
225/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla negatesti, mutta silti vähän epäilyttää. Aamulla suihkussa nänneihin sattui (voi tosin johtua kyllä täysistä rinnoistakin, kun kuopuksella oli aamumaito hörppäämättä, mutta en silti tollasta kipua muista??). Aamun kahvikin närästeli vielä puoliltapäivin, joten en oikein tiedä että mitä pitäisi ajatella. Veritipasta on nyt 1,5 viikkoa, joten jos se oli kiinnittyminen niin pitäis kyllä jo ihan testissäkin näkyä... no eipä muuta kuin odotellaan

Nyt ruokkimaan pesuetta

Rontsu kp34/34-38

Vierailija
226/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan muilla samanlaisia "oireita"? Menossa 23/28-30 Clearbluen mukaan ovulaatio oli 8pvä sitten. Nyt nipistelee mahaa oikein kunnolla ja tuli hiukan kirkasta veristä vuotoa. Vai onkohan menkkakipuja jo nyt? :(

Vierailija
227/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa et muillakin kiukku johon sain viestin, kiitti siitä..

Mun tekis mieli testat mut pakko viel malttaa ja odottaa.

Vituttaa mutta joskos nyt purkis tuon jännitys vitutuksen imuriin ja kattos joulujuttui samal ku testatakkaan ei viel kantsi, kun vasta ens viikolla. Ellei tätei nyt sit tuu kun jotenkin vaan tuntuu ja pelkää sitä et koht taas vuotaa.

Vierailija
228/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea teidän juttuja ja vinkkejä. Tuosta ovis-ajasta tiedustelin ihan mielenkiinnon vuoksi, koska itsellä tärppipäivät lähellä. Tänään iltäpäivätestissä ihan selvästi ovisplussa eli testiviiva yhtä tumma kuin kontrolliviiva ja taisi olla aavistuksen leveämpikin. Meneeköhän ajoitus kohdisllee, jos tänään ja huomenna iltasella tulisi puuhasteltua? Ollaan miehen kanssa kylläkin puuhasteltu sunnuntai-illasta lähtien joka ilta. Harjoitus tekee mestarin :)Näillä eteenpäin ja sitten saa taas alkaa odottelemaan uutta testausta parin viikon päästä. Kierto näyttää olevan tasainen - viimeksi 28pv ja nyt ovisplussa kp14. Tämä tosiaan pillereiden lopettamisen jälkeen toinen kierto.

Vierailija
229/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oviksesta noin viikko vois olla kiinnittymisvuoto. Mula on kahesta viimesimmästä ollut. Pyyhkiessä tulee ihan kirkasta verta jonkunaikaa (tais tulla parikin päivää?) ja sit loppuu. Viikon päästä testi plussaa...

Rontsu

Vierailija
230/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wagner3 mielestäni tuo kuulostaa hyvältä, joten toivotaan et on tärpänny.

Mulla alko mensut. Punasta viivaa paperiin pukkaa. Hieman harmittaa, mutta eipä tarvi enää jännittää alkaako menkat vai ei. Ensi kuussa paremmalla onnelle.

Siis nyt (miten se nyt merkattiin, mut toivottavast saat selvää) eli nyt 1 pv. mun lista menee jotenkin näin yk 0+ km+ nyt yk 6

Vierailija
231/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut voipi poistaa listalta, vuoto alkoi sit kunnolla tänään. Syyskuisten ryhmää odotellessa :) onneks tää ja ens viikko menee nopsaan ja sit saaki jo taas ruveta ovista tikuttelemaan.

Vierailija
232/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että ollaan saatu elokuisiin plussanneita! Paljon, paljon onnea!!!

Ja pahoittelut kuukautiset saaneille. Täältä hyvin todennäköisesti tullaan perässä huomenna tai ylihuomenna. Ei noita tuttuja ”puristuksia” oikein muiksikaan voi kuvitella…vaikka kuinka yrittäisi ;) Ei auta ”oisko toi sittenkin sellanen nippaus tai viilto” ajatukset. Jään tänne kuitenkin hengailemaan ja lueskelemaan muiden uutisia, vaikka kohta tulee tuomio. HÖ!

Onneksi tässä kierrossa on tosiaan ollut niin kiirettä töissä ja kotona etten ole paljon ehtinyt muistamaan koko asiaa. Yritän ajatella, että kaikki tapahtuu sitten kun niin on tarkoitettu, mutta olen aina ollut niin äärettömän malttamaton! Kaikkinythetitänne! Usein jälkeen päin olen huomannut, että itse asiassa monet asiat ovat kuitenkin menneet huomattavasti paremmin kun on kärsinyt odottamisen tuskan ja sitten saanut sen mitä halusi. Ja olisihan se tavallaan ihan tyhmää, jos tietäisi varmasti aina mitä milloinkin tulee tapahtumaan. Siinä menis elämä ja kokemukset ohi kokonaan, kun tuijottaisi almanakkaa.

Paras mikä mulla on toiminut ihan kaikkeen ja aina, on se että luopuu hellästi sydämessään siitä mitä tavoittelee ”veren maku suussa”. Tätä hommaa ei nyt niin vain kuitenkaan hyvästellä ja anneta olla. Jotenkin se tammikuu2013 jotenkin kolkuttaa takaraivossa. Ei pidä liikaa tuudittautua siihen, koska muuten siitä tulee tavoite ja ihan vaan tosi pikkunen pettymys, jos intuitio ei olekaan oikeassa. Jotenkin aina ajattelin, että saisin kevät vauvan, mutta ehkä se menee sitten ihan toisin päin.

Pidän teille kaikille muille peukkuja, jotta piinaus päättyisi iloisiin uutisiin. Ja olis nyt ihan täysin oikein, että se joka jaksaa modaa meidän listaa saa myös sen plussan!

Ja pahoittelut itsekeskeisyydestä tässä viestissä! Olette kaikki kuitenkin mun toivomuksissa mukana!

Loiste the keittiöspykogoli ;)

Vierailija
233/433 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikku: Korjasin sun kp:n listaan :) Sielläkö stressii pukkaa, no niin kyl täälläkin stressaa kaikki vaikka ei olis mitään syytä! ja tekis mieli jo vaan testaa! Menkkoja ei näy, mut eilisestä asti kyl jomotellu siihen mallii et ne tekee sieltä tuloaan et sen takiikin odottelen viel et tuleeko ne vai ei.

Rontsukka: Toivotaan että sieltä plussa tulisi! :)

Puffeli: Mustakin kuulostaa kiinnittymiseltä, kuten Rontsukkakin sanoi.Ja toivottavasti on myös sitä ;)

Wagner3: Hyvältähän tuo kuulostaa, tuskin te ovista missaatte kun ootte ahkerasti puuhastellu.Ihanan tasainen kierto sulla kyl:) Ootko havainnu muuten mitään ovisoireita nyt kun tikutit sen ovisplussan? Mulla plussasta seuraavana päivänä oli just niitä munasarjojen ja vatsan juilimista eli jatkossa varmaan osaan tulkita ovulaation olevan toooosi lähellä kun niitä tuntemuksia tulee.

syli: Pahoittelut syyskuisiin tippumisesta, mut tsemppii uuteen kiertoon!

Rena: Voih mä jo elättelin toivoo et ne menkat ei oliskaan alkanu,mutta höh:( Tuolla olikin syyskuisten ryhmälle tehty aloitus.Tsemppiä kovasti sullekin!

Loiste: Kuulostaa tutulta tuo malttamattomuus,itse olen kans kaikkinythetitänne-tyyppii.Mut ihmeen maltillisesti siinä mieles otan tän testaamisen kun en ole vielä sortunut,voiskohan tää olla yks oire?:D Ei vaan en halua tota testii tuhlata ennen kuin menkat on myöhässä vaikka toisaalta olishan huomenna jo dpo14 niin kai siinä kaks viivaa näkyis jo jos täs oltais raskauduttu..Oikeassa olet tuossa almanakkaaan tuijottelussa, elämää ei kannata liikaa suunnitella kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja milloin.Elämä tuo tullessaan asioita,mitä halusit tai et mut aina ne on otettava vastaan.Jännä toi sun fiilis tosta tammikuusta, eihän sinnekään enää pitkä aika ole mut mistä sitä tietää vaikka nyt plussaisit!:) Kovasti plussatuulia sinne ja tsemppii,loppupuolella on sullakin kierto jo!

ON: Pitikin sit huomata et ollaan dpo:ssakin aika pitkäl,heti alkoi entistä enemmän kummittelee toi testi tuol kaapis.Testaisin jo jos ei ois näitä menkkatuntemuksii,no katsellaan pari päivää et jos ei tätiä ala näkymään niin ehkä jo ylihuomenissa vois antaa itselle luvan testata...Mulla ei oo tietookaan mun luteaalivaiheen(kirjotinko edes oikein?) pituudesta, mut tänään olis menkkojen laskettu aika kun laskurit antaa mun kierron keskiarvoks 28.

naminami kp 29/27-32 dpo 13

Vierailija
234/433 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kuin teinkin tänään testin vaikka kovin yritin näppini niistä pitää erossa.

Testiin ilmestyi selvä haamuplussa :) jippiiii

Vierailija
235/433 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

236/433 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä KP24 ja ei niin mitään tuntemuksia missään. Uskon tädin tulevan kylään ma-ti. Noin viikon ajan oli siinä oviksen tienoilla erikoisia vatsatuntemuksia ja lämpöä on nyt ollut ja valkovuotoa runsaammin. EI mitään rinta-aristusta tai pahoinvointia. OLen rukoillut oireita, mutta ei mitään...Ovistikkuja ja raskaustestejä tuli tilattua mammaksi.fi-sivustolta jo. On niin selvä tunne siitä että ei oo tärpänny.

237/433 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä KP24 ja ei niin mitään tuntemuksia missään. Uskon tädin tulevan kylään ma-ti. Noin viikon ajan oli siinä oviksen tienoilla erikoisia vatsatuntemuksia ja lämpöä on nyt ollut ja valkovuotoa runsaammin. EI mitään rinta-aristusta tai pahoinvointia. OLen rukoillut oireita, mutta ei mitään...Ovistikkuja ja raskaustestejä tuli tilattua mammaksi.fi-sivustolta jo. On niin selvä tunne siitä että ei oo tärpänny.

Onnea kaikille plussanneille, voi kumpa minäkin saisin nähdä plussan ja vauvelin edes vuonna 2013

Vierailija
238/433 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pian minnimamma teit testin?oliko menkat myöhässä vai teitkö jo ennen menkkoja testin?

Vierailija
239/433 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkii_se_perunakin- tein testin tänään eli kp26 ja mulla kierto on ollut 29-30 päivää viime kierto oli 32pvä.

Vierailija
240/433 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naminami: eilen tosiaan plussa testiin ja tänään alkoi päivällä selvät ovisoireet. Kunnon juilintaa alavatsalla hetkittäin ja jotenkin on vähäsen turvonnutkin olo. Johtuukohan se oviksesta vai muuten vaan? Jännä juttu, mutta en oikeesti ole koskaan miettinyt ovisoireita aiemmin. Ja tässä ollaan kuitenkin 30:n paremmalla puolella jo ja kolmatta väkästellään :-)