Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ELOKUISET 2013 ?

Kommentit (433)

Vierailija
261/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkii se perunakin: Kannattaa laskee jollain netissä olevalla laskurilla. Sinne syötetään edellisten kuukautisten alkamispäivä. Näkee mahdollisen lasketun ajan, viikot jne.

Angelblue: Tsemppiä syyskuisiin! Jospa se on teidän kuukausi :) Katellaan tullaanko tässä ite perästä..

Rontsukka: Negapahoittelut :(

Pohojolaanen: Rautaset hermot sulla jos jouluun jaksat venata, kun nyt on jo samoja oireita, kun viimekerralla. Toivotaan, että on tärppi käynyt. Etkös viimeksikin plussannut heti ekalla yk:lla?

ON: Täällä tikutetaan ovista. Vielä on ihan haaleeta viivaa ollu. Tästäkin tulee varmaan pitkä kierto..

262/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti aamulla suunnata neuvolaan pienen kanssa. Autokin oli piuhassa, mutta silti oli ihan sikakylmä istua ratin taakse=/ Nyt laitoin takkaan tulen ja villasukat jalkaan. Ulos en lähde kyllä ihan huvikseen.

Plussia oli ihan mieletön jono=) ONNEA KAIKILLE!!!!

Minulla on kierto tooosi kummallinen! Viimeksi ne menkat oli tosi ihmeelliset. Ensin melkein viikon verran semmoista pientä tuhrua ja sitten megavuotoa muistaakseni neljä päivää. Nyt oli viikonloppuna taas yhtenä yönä tullut verta housuihin=( Tylsää kun kroppa sekoilee.

Viimeyönä mietin jo kaiken maailman syöpäjuttuja hädissäni... mutta kai tämä nyt kuitenkin on jotakin muuta.

Nyt pikku-ukko hermostuu...

Tellu (kp:stä ei hajuakaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon plussanneille! Hieno joukko jo listalla. Itsellä dpo4 tai 5, jos ovispäivää ei lasketa. Aikani kuluksi pissailin ovistikkuun, kun niitä jäi testailusta yli. Halusin nähdä, mitä de näyttää.. Onko joku muu tehnyt näin? Luin jostakin, että raskaustestinä voisi käyttää myös ovistestiä. Onko ihan humpuukia? Sain tikkuun haalean viivan, ihan selvästi näkyi. Te, jotka olette tikuttaneet oviksen jälkeenkin, niin häviääkö trstiviiva pois tietyn ajan päästä? Tässä on itsellä vielä aikaa oikeisiin testauspäiviin, mutta malttamattomuutta on. Tänään vasta kp19. Sunnuntaina voisi koittaa.

Vierailija
264/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis alkio on kaks viikkoo jäles kun lasketaa menkoist alkaen tai jotai semmosta.ku jos nyt OISIN(en siis pakol oo)raskaana ni mul ois tänää 3+6 eli se alkio ois niiku 1+6???jotenski tällee siis?tänää on kyl närästäny iha riittämii.huomen sais aikasintaa tehä testin..miten se nyt onkaa niin vaikeeta tehä??en kyl tee,mun tuuril jos huomen teen testin ni sen jälkee alkaa menkat,niiku aina.

Vierailija
265/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille.

Vierailija
266/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälhän on komeesti tullut plussia nyt viikonlopun aikana, onnea kaikille! :)

Mä kans tein positiivisen raskaustestin tänä aamuna kun menkkoja ei näkynyt eilenkään.Epäuskoinen fiilis, kun edelleenkin raskausoireet puuttuu kun en huomaa vieläkään mitään poikkeavaa.Ainoastaan nuo kaks viivaa muistuttaa uuden elämän alusta, sillä tuskin ne turhaakaan tuossa testissä koreilis.Ihanaahan tämä on mut jotenkin niin epätodellista :)? On ajatukset vähän sekaisin niin en tän kummemmin jaksa jaaritella tällä kertaa, mut palaillaan!

Jännäilen tääl viel muiden puolesta ja päivittelen listaa,plussatuulia kovasti kaikille jotta saatais tänne vielä entistäkin komeampi plussajono!!

267/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa jääny taas palstailut välistä niinku enteilin :-D Kaksi viikkoa sitten käyny täällä,olipa vähän lukemista. Tunnin varmaan lueskelin teidän kuulumisia.

Minni*86*; Mä jo niin odottelin että oisit plussannu,höh! Kun mennään samoilla yk:lla! :( Tsemppiä seuraavaan kiertoon!!!

Mutta VAUTSI mikä plussajono tänne on pärähtänyt! Onnea kamalasti kaikille!!! Ja kamalasti nyt tarrasukkia matkaan.

ON: Mun piti varata kierron alussa yksityiselle gynelle aika endometrioosiepäilyn vuoksi,mutta ilmeni onneksi että kaikki on hyvin,eikä raskaudelle pitäis olla mitään estettä. Vaan onhan tuo yksityinen puoli melko kallis,huhhuh... Lääkäri ultras myös mun munasarjat,ja sieltä löytyikin oikein "kaunis" kohtu ja "kauniit" munasarjat lääkäritädin mukaan :D

Mun piti mennä sitten ostamaan niitä ovulaatiotestejä ekaa kertaa kun yk:t on jo aika pitkällä... Kun gyne niitä mulle suositteli. Perjantain ja lauantain oli vahva ovisplussa joka siitä sitten haaleni. Pupuiltiin pe-la välinen yö melko kiihkeästi,että meinaa päässä vieläkin vähän pyörähellä...;) Aika säännöllisesti joka toinen päivä ollaan muutenkin touhuttu,joten ei ainakaan yrityksestä pitäs jäädä puuttumaan. Koskaanhan ei sitten tiedä että onko minkä verran niitä hyviä siittiöitä.

Jotenkin kuitenkin alkaa olla jo epätoivoinen fiilis kun aina täti pärähtänyt kylään. :-( Toivotaan nyt sitten parasta.

Kovasti plussatuulia!

naminami,mulle voi päivittää kp 16/28,kun ovis oli siihen aikaan että 14päivää aina oviksesta ollut kuukautisiin.

Kuinka moni teistä muuten täällä tupakoi,vai olenko ainoa?:O Kahden viikon päästä on tehty lupaus,että tupakointi loppuu. Iiks...

Vierailija
268/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea naminami!!!

Noi mun RV:T näyttääis ihan oikeilta eli toistaiseksi saa kysymysmerkin poistaa perästä :)

Täytyy varmaan soitella neuvolaan jo jos sais sen ekan neukun vielä tällevuodelle, kun tammikuussa kutsuu työt. Ei sit tarvis heti olla töistä pois neukun takia.

Mut ei muuta tähän väliin.

Vierailija
269/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko Mago yrittäny minkä aikaa raskautua?tääl vajaa vuos yritystä takana.tupakoinnin lopettanu 19.12-11.

270/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ihana nimimerkki) ;) No mulla on nyt seitsemäs kierto, onneksi en ole ainut joka on vähän pidempään yrittänyt! Kyllä ei pettymyksiltä ole säästytty.

Vierailija
271/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä vedetään iha kunno savut. Kesällä tai siis ennen keskenmenoo heti kun kuulin et ootan ni lopetin tupakoinnin. Halusin et lapsi sais hyvän alun, no kävi miten kävi. Olin tohon syyskuulle polttamatta, mutta sit meni hermot ja no joo taas poltan.

272/433 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä minäkin viimeistään sitten lopetan kun raskaaksi tulen (olettaen että toivottavasti tulen). Nyt siitä kuitenkin vielä voi "nauttia",jos näin voi sanoa :-D

Kahden viikon päästä kuitenkin on tarkoitus lopettaa miehen kanssa yhdessä,kun helpompi yhdessä kuin erikseen lopettaa. Rahat ja terveys siinä vaan menee.

Vierailija
273/433 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl nyt ootellaa jännityksel menkkaoireita, toivottavasti ei tuu tai pettymys on sanoinkuvaamaton.tänää sais aikasintaa tehä sen testin..pakko malttaa oottaa.

kyll sen tupakoinnin lopettaminen kannattaa,mut se pitää tehä sillon kun on semmonen fiilis,itel se tuli ykskaks telkkarii kattoes ja sen jälkee en oo polttanu tupakan tupakkaa.ja päiväkää en oo katunu.

274/433 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi noita eloplussia tupsahdella viikonloppuna niin hienosti, että varmasti tulee vielä lisää=)

Minä tässä juuri laskeskelin, että millähän kiertopäivillä liikun, jos menkat laskisi jo niistä ensimmäisistä tipoista alkaneeksi.

Nyt olisi siinä tapauksessa jo kierron loppupää, eli 22/28-30. Tällä hetkellä lasken ehkä kumminkin niistä ns. oikeista, runsaista menkoista, jolloin eletään 14/28-30. Tällöin olisi kierron puoliväli, johon myös kroppani tuntemukset sopisivat yllättävän hyvin=) Nyt vain toivon, että kiertoni olisi heti normaalin pituinen... siis semmoinen kuin se oli joskus ennen edellistä raskauttakin. Tähänhän tosin en itse voi vaikuttaa.

Tellu kp 14/28-30

275/433 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mago- Oliko sulla minkälaisia oireita, kun epäilit endometrioosia? Mulla kans aika yksityiselle samasta syystä tuossa parin viikon päästä ja jännittää ihan kauheesti mitä siellä ilmenee...

Entä minkä hintaseksi tuli ultraus?

Vierailija
276/433 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai endometrioosi-vaivoja täällä päin.entä onko kenelläkään runsaita kuukautisia?ja siis todellakin runsaita.mulla on,ja välillä mietin et oisko kivuliaammat menkat kivemmat kun runsaat..mullakun ei ole minkäänlaisia kipuja ennen menkkoja eikä niiden aikana.

277/433 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mielestäni mitenkään erikoisen runsaat, mutta sitäkin kivuliaammat... Ja vasta tänä syksynä alkanut nuo kivut, ennen selvisin kolmen päivän vuodolla ilman minkäänlaista kipua! Nyt tuntuu ettei särkylääkkeetkään enää auta. Mielummin ottaisin runsaammat ja kivuttomat ;)

Vierailija
278/433 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu vaihetaa vaa.mä voin ottaa kivut.sä saat sit mun menkat=D joudut vaa syömää 10 tabuu päiväs et pystyt olee jalkeil.mä otan 2 lääkettä ni sil pärjää sen kaks tuntii.ja auta armias jos et muista hyvis ajois ottaa uutta satsii..huh.hb laski paris kuukaudes 110:iin 120:stä.kivut tänne vaan!

279/433 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeksi kuukautiset niin kipeet että meinas taju lähtee. Mutta se oli vaan se alkamispäivä,hellitti hieman sitten seuraavana päivänä. Ja aika runsaat oli myös. Oon kuullut myös että ovulaation aikaan kivut olis kamalat jos on endometrioosia,mutta niitähän nyt on niin mulla ku monella monella muulla. :D Se nyt vissiin vaan on niin että alkaa oma hormoonituotanto toimia pillereiden lopetuksen jälkeen. Ja ilmeisesti myös PMS-oireet kuuluu tuon taudin kuvaan,niitäkin löytyy. Silti olen puhdas kuin pulmunen!

Koko lääkärikäynti makso kaiken kaikkiaan reilu 140e... Lääkärinpalkkio 80e ja ultra 77e + toimistomaksu, kelakortilla sai siihen alennusta muutaman kympin. Tuo on tietenkin niin kuntakohtaista, ja varmasti hyvä syy maksaa että saa itselle mielenrauhan! Tsemppiä,hyvin se menee;) Kivuthan on ihan normaaleja meillä naisilla! :D

280/433 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mago- kattelin noita terveystalon hintoja ja laskeskelin että sinne 150e-180e väliin ois täällä se hinta, sit vielä se kelakorvaus pois, joten ehkä noin samoissa hintaluokissa on se käynti :) Mutta todellakin maksan mieluusti, jotta saan mielenrauhan, ihan kauheeta kun aina vaan ajattelee pahinta! Mietinkin tässä juuri, että nuo kivut ja oireet on alkanu vasta kun ollaan alettu yrittää vauvaa ja tarkkailenko ja stressaankohan nyt vaan liikaa ja kuvittelen kaikkia oireita :D Pää tässä sekoaa jos ei käy tarkistuttamassa tilannetta :)

Ja kiitos tsempistä, toivotaan että saan yhtä hyviä uutisia kun sinä! Ite en tosin oo pillereitä syöny, joten niidenkään lopettamisesta ei voi kivut johtua... AAApuuva.