Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ELOKUISET 2013 ?

Kommentit (433)

Vierailija
201/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin viime perjantaina,tänään on rv 4+2 :)

Perjantainen viiva oli melko onneton,mutta lauantai aamuna tuli jo selkeääkin selkeämpi viiva.

Plussatuulia toivottelen kaikille!

202/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuorossa oli niin epätodellinen olo, että hain vielä yhden testin ja selkeä plussa tuli siitäkin. Joten yritän nyt uskoa tämän todeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa,plussia on alkanut tippumaan..ONNEA ja toivotaan et tarraavat tiukasti kiinni! :)

Ja sit ihan vaan omaa napaa..Nyt kun ovis alkais olla käsillä ni eikös keho päätä et aletaan sairastaa. Koko viikonlopun olin yli 38 asteen kuumeessa ja nyt on sitten nieluviljely tänään otettu.On niin hiton kipee ja kateinen et toivois tän olevan jo ohi. Buranaa on tullu syötyä kun karkkia, kun ainut mikä vähän helpottaa tota turvotusta kitarisoissa. Pidetään peukut pystyssä et on bakteeri niin saan antibiootin siihen.

Miten teillä muilla tunnetteko oviksen? Ite oi miettiny et oisko mulla toimimaton tuo vasen munasarja kun aina(lue :joka kuukausi) tunnen oviksen oikealta puolelta?!

Mut nyt unille, josko sais vähän edes tältä nielulta rauhaa..

hilma

204/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksenani ei todellakaan ollut liittyä tähän vasta kun syyskuisiin. Mutta kovasti vaivaa oireeni.

Taustatietoa hieman: Lopetin juuri pillerit joita olin syönyt lähemmäs 10v, Yasminit oli käytössä. Tyhjennysvuoto oli 6.11 eli normaali menkkoja ei ole vielä tullut..

Oireisiini aloin kaivelemaan tietoja ja jotenkin eksyin tänne. Missään ei ole millaisia oireita pillereiden lopettamisesta tulee.. Näin jälkeen päin arvelen ovispäivän olleen kp 12, en muista koska olisi sellaiset himot olleet :D thanks pills.. Siitä meni jokunen pvä kun alkoi vatsassa tuntua jännältä.. Siitä asti on tuntunut siltä kuin sielä jokin nipistelee. Pientä kuumetta on ollu nyt iltaisin. Välillä on tuntunu vihlaisu, ei mitään järkyttävää, mutta tuntuu iljettävältä. En todellakaan usko että nappais ensi yrityksestä, tai sitä se ei edes oo koska ajatus olis ens kierrosta aloittaa yrittäminen. Onko teillä muistissa millaisia oireita pilsujen jätön jälkeen?

kp 21/28 (28 on vain villi veikkaus, koska luomuista on jo hetken aikaa :o)

Vierailija
205/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Anskupa, Maizaana ja Lumikki87! Mahtavaa että niitä plussia on alkanut tippumaan. Toivottavasti saadaan pian lisää hyviä uutisia.

Itse tipahdin tänne heinäkuisista ja nyt on meneillään kp15/29-30. Jonkin aikaa on jo tuhrattu eli kierrot on nyt yk5+km+yk5. Clomit on käytössä ja huomenna on ultra missä katsotaan että onko yhtään follikkelia kypsynyt. Pitakäähän peukkuja etta siellä olis sopivan kokoinen yksilö, mieluiten kaksi :)

Pahoittelut niille joille täti tuli jo kylään, toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppää!

Neea

206/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, näin ne vaan ensimmäiset elokuiset ovat todistetusti saaneet alkunsa :)) Onnea Anskupa, Maizaana ja Lumikki87.

Bella mussukka: Hienoa, että kierto viimein päättyi! Melko pitkäksihän tuo venähtikin. Nyt vaan syyskuun ryhmää perustamaan ;)

Tsemppiä kaikille. Joulukuu on ihmeiden aikaa, niitä plussia satelee vielä roimasti :)

Purple heinäkuisista, 7+4

Vierailija
207/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Bella-: No höh olisithan sä täällä voinut sen aikaa pyörii että syyskuisille on ryhmä kasas :)

Puffeli: Tervetuloa! Onhan se hankala malttaa testausta ennen kierron loppuu mut kannattaahan se odottaa jos vaan suinkin pysyy nahoissaan:)

Lumikki87: Onnea plussasta!:) Jee tääl on jo kolme elobeibiä matkalla maailmaan, toivottavasti ovat tarranneet lujasti kiinni!

Maizaana:Ihanaa että viiva vahvistui, siellä se pikkuinen nyt kasvaa ?

hilma3: Voi että, pikaisia paranemisia sinne! Tääl esikoinen on myös kipeenä,itsekin ollut jo muutaman päivän tosi voimaton olo et toivottavasti ei oo tarttumassa...En jaksais olla taas kipee,riittää kun tälle syksylle on yks sitkas lentsu sairastettu...

PikkuinenMyy: Eihän sitä tiedä vaikka olisi tärpännytkin! Meillä esikoinen tärppäsi heti, kun pillerit "lopetin" (eli ts. unohdin aloittaa uuden levyn).Et ei siinä kerennyt tulla luomumenkkoja ollenkaan.PS lisäsin sut listoille :)

Neea*: Tervetuloa, ja tääl on peukut pystyssä sun puolesta!

ON: Tääl on kauhee väsy iskeny, tuntuu et mitään ei meinaa saada aikaseks ja pitää ihan kunnolla ottaa itsee niskasta kii et hommat hoitus...Saattaa toki flunssaa yrittää kun esikoinen sairastui eilen mut mies tokas heti et "tutun kuuloista,tuollainen rättipoikki sä olit viime alkuraskaudessakin".Tietenkin sitä alkoi taas toivomaan et nyt olis tärpännyt, mut ihan näinä päivinähän se selvii miten käy.Jaikss...

naminami kp 27/27-32 dpo 11

Tekis niiiin mieli jo testaa mut en uskalla! Täti kurvaa tietysti paikalle jos edes vilkaisenkin raskaustestiin päin.Tuol pari kipaletta oottelis kaapis,arvatkaa onko hankala hillitä itsee näillä kiertopäivillä :D

Vierailija
208/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipådej!

Naminami: Mulla tuli se eka hailura dpo10, seuraava dpo13, vähän vahvempi siis, ja tänään aamupissasta jälleen vahvempi, kannattaa testata ehdottomasti, jos yhtään epäilet. vaikka huomenna aamupissasta, sithän ois "jo" dpo12? :) ja niinpä, se on erittäin vaikeaa ootella, päivät matelee! Tsemppiä sullekin testailuun!! :)

PikkuinenMyy: Kyllähän se ihan hyvin voi olla tärpännyt, tuleehan se ovulaatio sittenkin vaikka pillerit jättänyt pois, tietty se kierto voi olla sekaisin aluksi, mutta kovasti vaan yritystä peliin, niin luulisi tärppäävän! Onnea ja plussatuulia! :)

Maizaana ja Lumikki87: Meillähän aikalailla sit samat viikot menossa, mulla nyt 4+1. Aikaistahan tämä vielä on hehkuttaa, itse ainakin vähän varovaisella asenteella, mutta kyllä ne testit vain kahta viivaa näyttää että johan se on uskottava!

ON: Soittelin eilen jo neuvola-aikaa kun työvuorot on selvillä joulukuun loppuun; antoi jo joulukuun loppuun sen ekan ajan, niin tarkistellaan että onko sielä pieni toukan alku.

Vierailija
209/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää anna mun kirjottaa!!!!! :( Yritän myöh. uudelleen, nyt menee hermot tän kans. :(

:D

Vierailija
210/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 26 (30-32) yk 5 clomit km + yk 1

Heissan taas...

elämä taas voittaa ja on päästy ihmisten ilmoille kamalan flunssan jälkeen - vielä nenu tukossa ja yskä mutta olo sen verran parempi ettei tartte punkan pohjalla makoilla...

Tämä on ollut kummallinen kierto. Viime kierrollahan plussasin mutta hyvin pian sen jälkeen tuli km. Tämä on siis luomukierto ilman clomeja...ja varmaan siitä johtuen en ovista bongannut. Kahtena tikkuilupäivänä tuli haamut mutta kunnon viivaa ei, silti vahvat merkit ovikset olisi olleet..talleukset tehtiin kuitenkin ja sitten sairastuin. Nyt siis kierto lopuillaan ja uutta odotellaan, että päästään kunnolla hommiin. Ensi kierrolla aloitan taas clomit.

Plussatuulia kaikille...

Vierailija
211/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ihan kohta järki, en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin että kohta menkat alkaa, voi kun ei alkais, oonkohan raskaana, en varmaan oo, no voinhan olla, joko tiputtelee?? Tää on ihan hullua!!

Ihan varmaan nyt kun tästä nousen ja meen vessaan niin tiputtelu on alkanut. En siis halu mennä, mutta pakko kai sielläkin joskus on käydä. :D Mä kiltisti ootan lauantaiaamuun asti menkkoja ja jos ei näy nii sit pissin tikkuun. JOS vaikka kävisikin niin että oisin raskaana niin ennemmin en sitä halua tietää, menee työpäivät pilalle. ja JOS vuoto alkais tänään, ois luteaalivaihe 10 päivää, eli tasan keskiverto, mikä kylläkin on liian vähän. Toivon että menkat alkais vasta torstaina, niin lv ois 12 päivää.

Voi hemmetti, koitan nyt keskittyä töihini nää muutamat päivät vielä, illatkin on täynnä ohjelmaa onneksi.

Onnittelut plussanneille!!

Mä oon ihan vakuuttunut että nyt jos/kun ei tärppää niin ens kierrossa yritämme kaikkemme että ei tarvis miettiä onko ovis hyödynnetty vai ei. Eli piinaa tiedossa varmaan joulunakin. Katse tulevaisuudessa vaikka oo vielä tästäkään viikosta selvinny...

EDIT: Huh, ei vielä! :)

Vierailija
212/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joo otsikko ainki kuvaa tunteitani. Pelkään koko ajan et menkat on alkanu ja pää räjähtää kun toivois et ei alkas. No, katotaan.

Onnea plussanneille ja uusille!

Vierailija
213/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat punaset pisarat havaittu just äsken... Särkylääkecocktail yöksi ja kunnon vuotoa odotellessa. Varmaan huominen tai ylihuominen on kp1, tuun päivittämään vielä. Syyskuisiin matka käy! Pienesti kyynel tuli silmään mutta ei tässä auta murehtia, tulta päin vaan.

214/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Rena_ menkoista, tiedän niiiiin hyvin miltä susta tuntuu... Meillä melkein sama tilanne, yk5 käynnistyy ja kierrotkin melkein täsmää! Jatkamme siis syyskuisissa, kirjottelen tosin vielä tännekin, koska kierron pituudesta riippuen LA menis joko elokuun loppuun, tai syyskuun alkuun. Mikäli nyt sitten raskautuu... Menkkojen aikana mieli aina melko maassa ja pessimismi nostaa päätään :D

Vierailija
215/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiiin paljon tekis jo mieli testailla, mutta näillä päivillä se on lähes varma nega..

Ostin tänään testitkin ihan itteni kiusaksi, en vaan voinut jättää ostamatta kun tilaisuus koitti :)

Ja paljon ONNEA jo plussanneille, "kadehtien" täällä luin teidän uutisia. On se niin hienoa saada tähän pinoon ekat plussat!!

Minnimamma kp24/29-30? yk2

Vierailija
216/433 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi paljon onnea plussanneille! Kukahan lienee seuraava plussaaja :-)

Täällä jatketaan tikuttelua oviksen metsästämiseksi. Saapa nähdä koska viiva vahvistuu, tänään vielä haalea, mutta hyvin selvästi näkyvä viiva. Huomenna kp 14, joten taitaa tuo ovis olla puolivälin paremmalla puolella tai sitten kierto on pidempi kuin 28 päivää. Heitän tässä pientä galluppia teille ryhmäläiset - kuinka olette varmistelleet talletuksia oviksen aikoihin? Eli onko joka päivälle talletuksia tehty vai kuinka? Milöä mielillä miehenne ovat olleet - onko tiuha talletustahti aiheuttanut matkaväsymystä?

Wagner3

Vierailija
217/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiihaa, olihan siellä ultrassa tänään yksi muhkea follikkeli valmiina poksahtamaan :) Sain irrotuspiikin (ovis pitäis tulla 36-48 h päästä) ja ohjeet laittaa talletukset tänään ja huomenna. Wagner3 kyseli että kuinka tiuhaan on peittoa oviksen aikaan heiluteltu ja oon aina saanu lääkäriltä nuo samat ohjeet eli kahtena päivänä peräkkäin ennen ovista. En tiedä voiko siitä päätellä mitään ns normikiertoon jos ovista kuulostelee pelkkien tuntemusten varassa tai tikuttamalla. Me ollaan kyllä tehty yks varmistustalletus about kp14 ennen ultraa jos ovis oiskin jostain syystä etuajassa. Meillä miehellä ei niinkään esiinny taisteluväsymystä mutta itsellä joskus kieltämättä halut vähän hukassa kun pitää ruveta vielä pitkän päivän jälkeen kuolemanväsyneenä oottamaan että esikoinen nukahtaa että "pääsee" puuhastelemaan.

Oliko se Hilma3 joka epäili että ei ehkä ovuloi kuin yhdeltä puolelta. Mulla on selkeesti vasen puoli aktiivisempi tässä asiassa (tiedän siis tuon kuukausittaisen ultran takia) mutta ainakaan mulla omat tuntemukset ei aina osu oikeaan. Monesti on tuntunut ovismaisia vihlontoja ja nippaisuja sieltä "väärältä" puolelta ja siellä missä oikeesti on se kypsä follikkeli ei oo ollu mitään tuntemuksia. Mutta hankala sanoa että mikä sulla on tilanne. Toisaalta jos edes toiselta puolelta ovuloi niin senhän pitäis kuitenkin riittää.

Sori, tuli vähän pitkästi stooria... Onnea kaikille oviksen bongailuun ja testailuun! Naminami, miten oot malttanu olla testaaatta?? Mää oisin suhutellu jo tikkuun ihan sumeilematta ;)

Rena, pahoittelut! Tiedän niiiiin ton tunteen. Mutta syyskuuhun sitten uudella innolla.

Neea kp16/29-30

218/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla jännät päivät... Oon täällä peukut pystyssä tsemppaamassa ja plusssapuhureita höngin koko joukolle :-)

Ei tätä kyllä ole mitenkään sisäistänyt, et oikeasti nyt neljäs kerta napsahti. Ois vielä muutamat pikkujoulut edessä, millököhän verukkeilla nekin saisi skipattua. En tosiaan haluaisi kellekäön kertoa, ennnekuin on siellä ekassa ultrassa käyny. Sinne aion mennä tuonne yksityiselle, kun ei täällä se ainakaan automatic kuulu. Muutes turhan pitkä aika odottaa ja ihmetellä sinne np-ulrtaan, et onko kaikki niinkuin pitää. Sehän tässä taas onkin, et ensin mä pelkäsin, etten enää tule raskaaksi. Nyt saa taas pelätä miljoonaa muuta asiaa. Mutta eihän tässä auta kuin ihmetellä ja toivoa paljosti niitä tarrasukkia ja erikeepperiä meille kaikille. Jännäilen nyt kuinka iso porukka saadaan tonne odottajien puolelle!

paljosti

219/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutoinkin suodatan näitä kirjoitusvirheitä tasaisesti tänne joukkoon, kun kännykällä naputtelen.

Haluaisin nyt jakaa teille omat 'raskautumisvinkkini'. Ei kait niistä haittaakaan voi olla :-)

Eli viime kierrossa touhuiltiin tosiaan melko aktiivisesti, varmaankin joka päivä kp 9-15. Talletuksen jälkeen jäin rauhassa pötköttelemään ja pari kertaa nostin jalkoja seinää vasten.

Nyt olen kuukauden syönyt monivitamiinien lisäksi niitä vehnänalkioöljy kapseleita, gelee royale vai mikä lie. Pari vkoa 2 päivässä, sitten sen 1. Tämän tiedon jakoi näijin asioihin perehtynyt ystäväni. Voisin jopa sanoa, että painosti:-) on kuulemma limakalvoille erittäin hyvä juttu.

No toedä nyt näistä mikä oli mitäkin, mutta vinkit halusin kuiteskin jakaa.

Huippuhyviä talletuksia sekä tsemppiä piinailijoille!

Vierailija
220/433 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maizaana: Onko jossain siis nyt elokuun odottajien ketju? :)

Tsemppiä testailijoille ja jaksuja uuteen kiertoon lähteville!! :)

-anskupa