Mitäs mieltä mammat on suomalaisnuorten antirasismivideosta?
Kommentit (99)
Edes joku uskaltaa vihjata miten tässä maassa pitää käyttäytyä.
Kuin kännäävät, typerät moukat?
Pikkasen menee jutut täällä överiksi. Tässä maassa pitää siis syyttää ihmisiä rikoksista joita he eivät ole tehneet, möykätä ja ryypätä julkisesti, kiusata ihmisiä heiluttelemalla heidän nenänsä edessä jotain sellaista jota he eivät voi saada, ja tietenkin juoksennella alasti eduskuntatalon ikkunoiden edessä. Kyllä on tosiaan hienoa että näin hyvää esimerkkiä näytetään!
Edes joku uskaltaa vihjata miten tässä maassa pitää käyttäytyä.
jolla ei ole koulutusta, työkokemusta, seksikokemuksia, muutenkaan kummoista itsetuntoa ja kyselit täällä kuka sinusta voisi kiinnostua? Kannattaa vähän avartaa maailmankuvaa ja lakata käyttämästä alatyylisiä ilmauksia, niin se naisen saaminen voisi helpottua.
Siinä, että menee vittuilemaan rauhallisille nälkälakkolaisille solvattuaan näitä ensin persuteettomasti raiskaajiksi ja murhaajiksi ei tosiaankaan ole millään lailla sankarillinen teko. Rauhallinen mielenilmaus, niinkuin kyseinen nälkälakko on täysin laillinen ja hyväksyttävä tapa protestoida jotaikin epäkohtaa vastaan. Se, pitäisikö näille miehille nyt sitten antaa turvapaikka, on ihan toinen juttu.
Haluaisin vain sanoa että rasismi kuuluu yleissivistykseen. Rotuerot ovat luonnollinen asia.
61% Saksan turkkilaisista pitää saksalaisia epäluotettavina vaikka ovat saaneet kaiken saksalaisilta. Toisin sanoen mamut eivät ole kiitollisia siitä valtavasta elintason noususta mikä heille annetaan ilmaiseksi vaan he osoittavat tyytymättömyytensä vihamielisella käytöksellä.
Se on rasismia millä on merkitystä. Kukaan ei ole vaatimassa näitä rasisteja Japaniin ja Koreaan koska karatepotku tulee perseelle tai etupuolelle heti kun ruvetaan esittämään vaatimuksia joihin ei ole oikeutusta ja vaikka japanilaisilla ja korealaisilla on rikas yhteiskunta mitä hyväksikäyttää.
Valkoiset sen sijaan lutkuttavat tyytyväisenä kansainvälisen mutiaisuuden mulkkua koska muu olisi rasismia eli tietoisuutta asioista.
Tuollainen kaikkea kestävän samarialaisen leikkiminen ei muuta asioiden totuuspohjaa. Minä voin ilmaista asiat akateemisella korukielellä mutta jos haluan sanoa asiat niin että myös vähemmän kärsivälliset ja koulutetut lukijat ymmärtävät niin sitten teen niin. "Et saa naista" ei ole mikään ylätyylinen argumentti vaan se on alatyylinen argumentti joka ei sisällä todisteita minun tutkimuksiin perustuviani sanoja vastaan.En ole sanonut mikä olisi sankarillinen teko ja mikä ei. Toin vain nopeasti esiin tämä keskustelun vahvan ytimen jota tavallisesti kierrellään.
En katsonut koko videota enkä aio katsoa.
minkä tason sankarit tätä rasimiälämölöä suoltaa. Ei koulutusta, työkokemusta eikä naisia. Ja täällä nyt sitten opetetaan päivät pitkät muillekin vastaavan luuserin ajatusmaailmaa. Mahtavaa.
a) nämä ei olleet maahanmuuttajia vaan turvapaikanhakijoita
b) mistä päättelet heidän olevan rikollisia?No hieman haukuttiin rikollisia maahanmuuttajia ei muuta.
Mistä mä voin tietää ketä ne oli, ei sitä mun mielestä sanottu missään.
Moni luki rivien välistä taas juttuja.
Sitäpaitsi tällaiset tempaukset saa ihmiset ajattelemaan paljon enemmän. Mä en ainakaan ole tiennyt mitään mistään nälkälakkolaisista.
Eli ei muuta mun mieltä mikään tässä nähty tai keskusteltu.
hankkimaan koulutusta, työtä eikä perhettä, niin onhan sen tavallaan loogista että jostain se ns. itsekunnoitus pitää repiä. Valkonen nahka tulee pyytämättä ja tilaamatta, sillä voi sitten elvistellä vääränvärisille kun MITÄÄN muuta ei ole. Säälittävää.
En nyt sanoisi tuota grillikohtausta rasismiksi, mutta täysin keskenkasvuisia pellejä nämä "nuorukaiset" kylläkin ovat. Rasismia tosin voi kylläkin löytää alun kommenteista joissa väitettiin näitä nälkälakkoilijoita mm. raiskaajiksi.
nuorisoa, enkä mitään muuta ismia, kuin idiotismia.
Siis tuollaiset keski-ikää lähentelevät äijätkö eivät oikeasti keksi muuta tekemistä kuin höhhöhhöö-henkisen teinix-vittuilun ihmisille, joilla on sentään sen verran munaa että ovat nälkälakossa itselleen tärkeän asian puolesta?
Nämä jantterit vielä "uskovat" tuohon naurettavaan asiaansa niin paljon, että näkevät vaivaa tehdäkseen aiheesta videon?? Eikö edes edit-vaiheessa ruvennut poreilemaan, että oikeastaan noissa läpissä ja tuossa meiningissä ei ole mitään hauskaa? Että jätkät näyttävät ruudulla lähinnä surullisilta, raukkamaisilta, turhilta ja aavistuksen tampioilta? Vielä materiaaliaan nähtyäänkin nämä sankarit pitivät loistoideana laittaa sitä levitykseen? Aika hiljaiseksi vetää, ei voi muuta sanoa.
Jos tuollaisten torvien varassa on kansantaloutemme kehitys, niin hiljaista tulee olemaan. Tuon nähtyäni olen entistä enemmän sillä kannalla, että meillä tarvitaan paljon lisää maahanmuuttajia ja kipeästi! Sillä jos suomalaisilla parhaassa työiässä olevilla ihmisillä on annettavanaan lähinnä tämän tasoista säkenöivää luovuutta (not), ja lisäksi totaalista pihallaoloa sen suhteen, missä ajatuksessa on riittävästi sisältöä jotta sitä kannattaa levittää julkisesti ja missä taas ei, niin todellakin tarvitsemme meitä älykkäämpien kansojen apua tästä suosta noustaksemme!
Huomautin kaikella ystävällisyydellä että erityisesti muut ominaisuutesi huomioonottaen rasistinen maailmankuva ei ainakaan paranna mahdollisuuksiasi naismarkkinoilla. Siis muidenkaan kuin minun silmissäni (minusta tuskin muutenkaan olisit kiinnostunut). Toki jos haluat rohkeasti olla sitä mitä olet, niin hyvä, mutta ei välttämättä kannata ihmetellä mikä on vialla.
Sinusta rasismi on hyväksyttävää, koska sitä esiintyy muuallakin. Minä taas olen sitä mieltä, että turha rasismi on kitkettävä pois sieltä mistä se vain voidaan kitkeä. Kaikkeenhan emme voi vaikuttaa, mutta omaan maahamme ja kansalaisiimme ehkä kuitenkin.
Ja rasismin määritelmiä on monenlaisia, minä tai kukaan muukaan tuskin vaatii ulkomaalaisille erityisoikeuksia (niinkuin useimmat rasistit kuvittelevat) vaan esimerkiksi tämä tilanne, missä näitä miehiä syytetään ja kiusataan vain syntyperänsä vuoksi, on meistä väärin. He eivät ole tehneet mitään pahaa, rauhallisesti ja meuhkaamatta esittäneet oman hiljaisen kannanottonsa, ja sitä pitäisi kunnioittaa vaikka kuinka olisi itse eri mieltä tai he olisivat "väärän värisiä".
Tuollainen kaikkea kestävän samarialaisen leikkiminen ei muuta asioiden totuuspohjaa. Minä voin ilmaista asiat akateemisella korukielellä mutta jos haluan sanoa asiat niin että myös vähemmän kärsivälliset ja koulutetut lukijat ymmärtävät niin sitten teen niin. "Et saa naista" ei ole mikään ylätyylinen argumentti vaan se on alatyylinen argumentti joka ei sisällä todisteita minun tutkimuksiin perustuviani sanoja vastaan.
En ole sanonut mikä olisi sankarillinen teko ja mikä ei. Toin vain nopeasti esiin tämä keskustelun vahvan ytimen jota tavallisesti kierrellään.
Siis tuollaiset keski-ikää lähentelevät äijätkö eivät oikeasti keksi muuta tekemistä kuin höhhöhhöö-henkisen teinix-vittuilun ihmisille, joilla on sentään sen verran munaa että ovat nälkälakossa itselleen tärkeän asian puolesta?
Nämä jantterit vielä "uskovat" tuohon naurettavaan asiaansa niin paljon, että näkevät vaivaa tehdäkseen aiheesta videon?? Eikö edes edit-vaiheessa ruvennut poreilemaan, että oikeastaan noissa läpissä ja tuossa meiningissä ei ole mitään hauskaa? Että jätkät näyttävät ruudulla lähinnä surullisilta, raukkamaisilta, turhilta ja aavistuksen tampioilta? Vielä materiaaliaan nähtyäänkin nämä sankarit pitivät loistoideana laittaa sitä levitykseen? Aika hiljaiseksi vetää, ei voi muuta sanoa.
Jos tuollaisten torvien varassa on kansantaloutemme kehitys, niin hiljaista tulee olemaan. Tuon nähtyäni olen entistä enemmän sillä kannalla, että meillä tarvitaan paljon lisää maahanmuuttajia ja kipeästi! Sillä jos suomalaisilla parhaassa työiässä olevilla ihmisillä on annettavanaan lähinnä tämän tasoista säkenöivää luovuutta (not), ja lisäksi totaalista pihallaoloa sen suhteen, missä ajatuksessa on riittävästi sisältöä jotta sitä kannattaa levittää julkisesti ja missä taas ei, niin todellakin tarvitsemme meitä älykkäämpien kansojen apua tästä suosta noustaksemme!
Aika pysäyttävä hetki kun joku niistä janttereista kysyy turvapaikanhakijalta miksi haluat tulla Suomeen ja mies avaa paitansa ja näyttää sen alta arpia. Turha toivo että pullamössö-janipetteri ymmärtäisi edes hävetä.
eikä ählämeitä, värvammaisia, neekereitä, vinosilmiä jne. vastaan me Kunnon Suomalaiset (ja tiedän, suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella!).
mitä pitää suojella noilta kamalilta ulkomaalaisilta? Saisinko lisää ulkomaalaisia, kiitos.
Mihin niitä tarvitaan?
Tuo elokuvahan oli ihan hyvä. Tämä elokuva oli tehtävä kuten Musta-Mannerheim. Tämän elokuvan herättämä viha on hyvästä. Jos tämä elokuva herättää näin paljon vihaa tämä elokuva oli hyvä tehdä.
Voisitteko edes ottaa selvää mistä täällä keskustellaan ennen kuin tulette kommentoimaan. Siis nämä miehet olivat / ovat kai vieläkin nälkälakossa koska vastustavat OMAA KARKOITUSTAAN. Ja nämä suomalaispellet sitten mesoavat miten mennään opettamaan näille tyypeille jotka vastustavat RAISKAAJIEN, MURHAAJIEN YNNÄ MUIDEN KARKOITUSTA että mistä kana pissii.
Siitä on kyse!
Siinähän sanottiin jotain raiskaajista jne.
Mistä mä voin tietää ketä ne oli, ei sitä mun mielestä sanottu missään.
Sitäpaitsi tällaiset tempaukset saa ihmiset ajattelemaan paljon enemmän. Mä en ainakaan ole tiennyt mitään mistään nälkälakkolaisista.
Eli ei muuta mun mieltä mikään tässä nähty tai keskusteltu.
Videon tekijät ilmoittavat videon alussa, että nämä nälkälakkolaiset ovat nälkälakossa, koska vastustavat raiskaajien (jne.) karkottamista Suomesta. Ei tarvinnut lukea rivien välistä, vaan näin tuo roskasakki ihan itse asian ilmaisi.
Siis että nälkälakko on perustettu raiskaajien tukemiseksi ja he menevät siksi vastustamaan sitä.
Siis miten vitun idiootteja nämä suomalaisrasistit voivat olla?? Jos saisin päättää, noilta lähtisi Suomen kansalaisuus välittömästi, ja se annettaisiin näille videon pakolaisille. Sen jälkeen nuo white pride -debiilit karkotettaisiin esim. Pakistaniin. Siellä voisivat sitten miettiä, mitä tekisivät hengissäpysymisensä eteen. Ehkä muutaman vuoden kuluttua voisimme harkita kansalaisuuden palauttamista heille, jos olisi päässyt vähän järkeä kehittymään noissa kupoleissa, ja jos edes selviäisivät sieltä tänne turvapaikkaa anomaan.
Kun oltaisiin toinen toisillemme ihmisä eikä ählämeitä, värvammaisia, neekereitä, vinosilmiä jne
[Oletko vähän idealisti hölmö
mutta tällä hölmöllä idealismilla Suomestakin on rakennettu tällainen valtio kuin se on. Nyt tuon videon apinalauma haluaa palauttaa meidät takaisin puuhun. Hävettää!
Mutta olen vaan kokenut, että inhimillisyys kannattaa.
Videon tekijät ilmoittavat videon alussa, että nämä nälkälakkolaiset ovat nälkälakossa, koska vastustavat raiskaajien (jne.) karkottamista Suomesta. Ei tarvinnut lukea rivien välistä, vaan näin tuo roskasakki ihan itse asian ilmaisi.Siis että nälkälakko on perustettu raiskaajien tukemiseksi ja he menevät siksi vastustamaan sitä.
Siis miten vitun idiootteja nämä suomalaisrasistit voivat olla?? Jos saisin päättää, noilta lähtisi Suomen kansalaisuus välittömästi, ja se annettaisiin näille videon pakolaisille. Sen jälkeen nuo white pride -debiilit karkotettaisiin esim. Pakistaniin. Siellä voisivat sitten miettiä, mitä tekisivät hengissäpysymisensä eteen. Ehkä muutaman vuoden kuluttua voisimme harkita kansalaisuuden palauttamista heille, jos olisi päässyt vähän järkeä kehittymään noissa kupoleissa, ja jos edes selviäisivät sieltä tänne turvapaikkaa anomaan.
Pakistanissa on 100 miljoonaa muuta jotka pärjää oikein hyvin. Kaunis maa, hyvä ilmasto.
Oli aika hyvä. Kuka toi neekeri muuten istui siinä samassa? Onko laiton neekeri meidän maassa? Miksi sitä ei ole häädetty jo pois?
Mutta olen vaan kokenut, että inhimillisyys kannattaa.
Mitä inhimillistä siinä on että tänne otetaan ihmisiä kalliiseen maahan. Yhden turistin elättämiseen käytetyn rahan määrällä ruokkisi 100 nälkäistä
pulun kanssa. Että se paskaa laudalle ja lentää pois voittajana. :D
Puolet porukasta ei tunnu ollenkaan ymmärtävän mistä täällä keskustellaan. Siis EI siitä, pitäisikö näille miehille antaa turvapaikka vai ei. Lue ketju uudelleen niin tajuat ehkä vähän paremmin.
Mitä inhimillistä siinä on että tänne otetaan ihmisiä kalliiseen maahan. Yhden turistin elättämiseen käytetyn rahan määrällä ruokkisi 100 nälkäistä
Tuollainen kaikkea kestävän samarialaisen leikkiminen ei muuta asioiden totuuspohjaa. Minä voin ilmaista asiat akateemisella korukielellä mutta jos haluan sanoa asiat niin että myös vähemmän kärsivälliset ja koulutetut lukijat ymmärtävät niin sitten teen niin. "Et saa naista" ei ole mikään ylätyylinen argumentti vaan se on alatyylinen argumentti joka ei sisällä todisteita minun tutkimuksiin perustuviani sanoja vastaan.
En ole sanonut mikä olisi sankarillinen teko ja mikä ei. Toin vain nopeasti esiin tämä keskustelun vahvan ytimen jota tavallisesti kierrellään.