Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ole naimisissa ja mulla on rakastaja haussa. Mistä löydän luotettavan

Vierailija
29.10.2012 |

miehen tai kaksikin? Työpaikallani ei juuri miehiä ole eikä mulla ole sellaista harrastustakaan.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä miehillekin suositellaan!

Vierailija
22/62 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssit on suuri erottava tekijä. Missä asemassa olet? -ap

Pitkäaikainen salarakkaani ei tanssinut askeltakaan. Ei haitannut yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet? -ap

Vierailija
24/62 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet? -ap

Tuon vuosi sitten loppuneen suhteen tiesi.

Vierailija
25/62 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö sulle satunnaiset tapaamiset ilman suurempia tunteita? Miksi edellinen suhteesi loppui? Onko sinulla lapsia? -ap

Vierailija
26/62 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo toinen jalka haudassa olevat läskit diabetes-av-mammat jotka kuvittelee saavansa jotain säpinää elämäänsä iskemällä vielä itseään vanhempia ja raihnaisempia pappoja. hyi..mut jokainen tavallaan. mut enpä tiä kuinka ylpeetä sellainen on että kun saa kerran parissa viikossa niin sitten juhlii kuukauden.huh huh

Vierailija
27/62 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka aikovat lopettaa elämänsä ja sammuttaa sukupuolensa, kun täyttävät 40. Läski minä en ole eikä diabeteskaan vaivaa. En edes elä seksin puutteessa. Saan seksiä joka päivä, mutta se ei riitä minulle. Pelkkä seksi ei riitä suhteeksi. -ap

jo toinen jalka haudassa olevat läskit diabetes-av-mammat jotka kuvittelee saavansa jotain säpinää elämäänsä iskemällä vielä itseään vanhempia ja raihnaisempia pappoja. hyi..mut jokainen tavallaan. mut enpä tiä kuinka ylpeetä sellainen on että kun saa kerran parissa viikossa niin sitten juhlii kuukauden.huh huh

Vierailija
28/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos elämässäni olisi mies, jolla olisi antaa aikaansa minulle, hän olisi se, joka saa sen seksinkin. -ap

Vierailija
29/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö sulle satunnaiset tapaamiset ilman suurempia tunteita? Miksi edellinen suhteesi loppui? Onko sinulla lapsia? -ap

Kyselet sellaisia joita normaalisti juteltaisiin vaikka kahvilla jossain ;). Tuo edellinen juttu loppui kun sinkkunainen löysi vapaan miehen. Tavallaan hyvä niin ja ymmärrän ratkaisunsa. Satunnainen tapailu ilman suuria tunteita ei oikein tahdo riittää. Etsin sellaista ystävää jonka kanssa voi jakaa kaiken mahdollisen. Jos hyvin käy, niin rakastuu. Silloin on pää täynnä ihania tunteita ja tuntee elävänsä täysillä. Silloin odottaa tekstaria tai soittoa milloin tahansa. Silloin miettii usein, mitä toiselle kuuluu ja se toinen tietää myös että joku ajattelee häntä. Silloin tällöin on perhosia vatsassa. Silloin yhteiset hetket ovat mielessä monta päivää. Myös ainakin itselläni arki sujui paremmin. Joidenkin arkea se haittaa.

14.

Vierailija
30/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myös ainakaan minusta saa mitään tunnistettavaa irti. Tämän palstan tarina on vuosia netissä enkä halua itseäni tunnistettavan. Sentakia vastaukseni ovat vähän pinnallisia. Sp olisi huomattavasti yksityisempi. Kyllä tuonne jo viestin joltain sainkin. Postissa voisi esim alkuun kertoa asuinpaikkakuntansa. Jos välimatkaa on jotain 500 - 1000km olisi tuo ensimmäinenkin tapaaminen haasteellinen. tekstareita, postia tai puheluita ei matka estäisi. 14.

Vierailija
31/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa lasten takia, mutta suhde on kuollut. Seksiä tai minkäänlaista henkistä tai fyyysistä läheisyyttä en ole harrastanut kolmeen vuoteen ja ero on mielessä joka päivä, mutta mieheni tuntien en halua altistaa lapsiani kamalille huoltajuuskiistoille ym. ristiriitoihin. Mies ei halua erota, mutta elää kodissamme täysin omaa elämäänsä.

Itse kaipaan toden teolla kumppania, keskustelua, henkistä ja fyysistä yhteyttä.

Mutta mistä etsiä, en tiedä. Ja tosiaan kaipaisin myös jonkiinäköistä luottamusta ja henkistä yhteyttä, en osaa kuvitella seksiä jonkun tuntemattoman kanssa vain seksin vuoksi.

Vierailija
32/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitään tietämättä en uskaltaisi ketään tavata enkä edes lähettää sähköpostia. Siksi tässä kyselen. Tuo on oikeastaan pelkoni, että mukaan tulisi tunteita. Mulla ei nimittäin ole aikomuksia erota miehestäni eikä aiheuttaa mitään suuria draamoja. Onhan se mukavaa, jos joku minusta pitää, mutta mulle riittäisi se pelkkä pitäminen, mukavat hetket, juttelu ja ennen kaikkea huomio, jota vaille nyt jään. Pelkkä seksi ei enää riitä mulle parisuhteeksi. Mä haluan olla ihana ja jonkun tärkeä ihminen.

ap

Kyselet sellaisia joita normaalisti juteltaisiin vaikka kahvilla jossain ;). Tuo edellinen juttu loppui kun sinkkunainen löysi vapaan miehen. Tavallaan hyvä niin ja ymmärrän ratkaisunsa. Satunnainen tapailu ilman suuria tunteita ei oikein tahdo riittää. Etsin sellaista ystävää jonka kanssa voi jakaa kaiken mahdollisen. Jos hyvin käy, niin rakastuu. Silloin on pää täynnä ihania tunteita ja tuntee elävänsä täysillä. Silloin odottaa tekstaria tai soittoa milloin tahansa. Silloin miettii usein, mitä toiselle kuuluu ja se toinen tietää myös että joku ajattelee häntä. Silloin tällöin on perhosia vatsassa. Silloin yhteiset hetket ovat mielessä monta päivää. Myös ainakin itselläni arki sujui paremmin. Joidenkin arkea se haittaa. 14.

Vierailija
33/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainakaan täältä.

Mistä omasi löysi, kokeile samaa paikkaa. Pätee kanttarelleihin ja miehiin.

Vierailija
34/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän luotettavan miehen tai kaksikin?

Minäkin kerran mietin, että jos olisi joku, johon voisin luottaa 100%:sti, niin lähtisin, mutta ei sellaista ole olemassakaan.

Joku sellainen olisi luotettavin, jolla on itselläkin jotain menetettävää, jos suhde paljastuu, mutta siinäkin voi tilanteet muuttua.

Tulin siihen tulokseen, että flirttailu riittää, ja se onkin aika mukava mauste tylsiin päiviin.

Vierailija
35/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi löytää, vaikka itse olet epäluotettava petturi.

On reilumpaa ottaa ero ja sitten ryhtyä noihin hommiin.

Vierailija
36/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa mies 43vuotias. Voitko kirjoittaa minulle saturakkauden@jippii.fi, niin tutustutaan ensin meilillä.Samat tarpeet kuin sinullakin.

Vierailija
37/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla panemaan sua dildolla, anna osoite.

Olen luotettava.

Vierailija
38/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei riitä minulle aika ja olen kertonut hänelle, että haluan toisen(kin) miehen. Mieskään ei halua eroa. Hänellä on kaikki mahdollisuudet tehdä minusta isompi osa elämäänsä. Itse hän minut tähän on ajanut. Perheen vuoksi en halua erota ja miestänikin rakastan valtavasti. En hae uutta rakkautta, sillä sille ei ole tilaa eikä tarvetta. Haen huomiota. -ap

Vierailija
39/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko niinku trolli-huomiota?

Seksiä saa ihan helposti ilman kitinää, jos sitä todella haluaa.

Vierailija
40/62 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes seksin puutteessa. Mutta hienoa, jos olet luotettava. -ap

Mä voin tulla panemaan sua dildolla, anna osoite. Olen luotettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi