Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ikinä huomanneet vitamiinien tai luontaistuotteiden vaikuttaneen mihinkään itsessänne?

Vierailija
27.10.2012 |

Siis tuli mieleen, kun joka paikka pursuaa vitamiineja siihen ja luontaistuotteita tähän ja ota tätä niin saat kiiltävät hiukset ja tämä parantaa suorituskykyä ja tuo vähentää kipuja ja parantaa suorituskykyä, ym. ym. ym, lista on loputon.

Itse olen yleensä parantumaton skeptikko, mutta tottakai joitain luontaistuotteita ja vitamiinja on tullut kokeiltua. Luontaistuotteista en ole ikinä huomannut MINKÄÄNLAISIA vaikutuksia missään asiassa, en oikeastaan vitamiineistakaan. Ainoa, jolla on mielestäni ollut minkäänlaista vaikutusta on sinkki, jota anopin vinkistä kokeilin epäpuhtaaseen ihoon. Yksilöllisiä juttuja varmaan, ja varmasti johtuu paljon siitä, miten muuten päiväittäin syö ja millainen ruokavalio. Itse olen aina syönyt paljon kasviksia ja hedelmiä, ehken sitten sen takia ole koskaan huomannut mitään vaikutuksia mistään. Mutta miten te muut?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega-3

- lääkärit valittaa etteivät haavat tyrehdy

- näkyy o6:o3 veritestissä

- pitää ottaa 5 kapseliä päivässä koska idioottit täällä käyttää rypsiöljyä

Vit D+K

- 125mcg

- näkyy veritesteissä

Probioottijauhe+l-tyrosiini+l-tryptofaani+l-teaniin

- rauhaisempi olo

Piracetam+choline

- kirkkaamaan unet

- ilman koliinia tulee päänsärky

- aika pelleillyä kaikki nootropiksit mitä oon kokeillut, ei ne älykkyyttä nosta

Protskujauhe

- ei ne lihakset ilman tätä kasva, tämä vaikken ole mikään professional bodaaja

Vierailija
62/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllerin tuplan DHA auttaa vuotaviin silmiin.

5htp parantaa mielialaa huomattavasti.

Karpalokapselien jatkuvan käytön aikana ei ole kertaakaan ollut pissatulehdusta, ennen oli noin kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisä jodilla lämpeni jalat. Enää en tarvitse villasukkia kesäisin.

Turhaan painelet alanuolta. Käytän ruususuolaa enkä syö leipää. Mistä saisin jodia?

Imettämisen aikana palelu paheni entisestään.

Se ruususuolasi on ruosteista merisuolaa. Saa värinsä ruosteesta. Aiheesta lisää luettavissa omaehtoisesti.

Vierailija
64/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mistään tuuheammat kulmakarvat?

Vierailija
65/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodia saat monivitamiinitabletista, maidosta, kaura- tai soijajuomasta.

Vierailija
66/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisä jodilla lämpeni jalat. Enää en tarvitse villasukkia kesäisin.

Turhaan painelet alanuolta. Käytän ruususuolaa enkä syö leipää. Mistä saisin jodia?

Imettämisen aikana palelu paheni entisestään.

Se ruususuolasi on ruosteista merisuolaa. Saa värinsä ruosteesta. Aiheesta lisää luettavissa omaehtoisesti.

Oli mitä hyvänsä niin maistuu paremmalta. Eikä sisällä mikromuovia.

Vierailija
67/71 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodia saat monivitamiinitabletista, maidosta, kaura- tai soijajuomasta.

Luomu-merileväjauhe on hyvä jodin lähde. Ripottelen joka aamu puuron päälle. Pirun pahanmakuista, mutta kompensoin mm. mustaherukkamehutiivisteellä (sokeroimaton).

Vahvat -paino sanalla VAHVAT- yhdistelmä B-vitamiinit piristävät ja virkistävät aivan selvästi.

Puhdas+ ym. firmojen jauhemaiset *aminohapot (100% sitä itseään) ja melatoniini imeytyvät niin paljon paremmin kuin tabletit/kapselit, että tehoaa pienemmälläkin näennäispitoisuudella.

*itsellä nyt käytössä L-tyrosiini ja L-tryptofaani - toinen aamulla, toinen illalla.

Vierailija
68/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega3 ei suositella ennen leikkausta, eikä ihmiselle, jolla on verenvuototaipumusta. Estää veren hyytymistä, eli toisille hyvä, toisille paha. Älkää arpomalla ja mutuillen tuhlatko rahoja lisäravinteisiin. 

Vierailija
69/71 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen käynyt läpi noin 100-200 eri mineraali, vitamiini ja lisäravinne valmistetta, voin vain todeta, että 90% niistä on tehotonta roskaa. "Pharmaceutical grade" on sitten erikseen, mutta niihin ei suurimmalla osalla ole varaa.

Vierailija
70/71 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerimax toimii

Vierailija
71/71 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sinkkitabletit toimii erittäin hyvin näppylöihin, finneihin ja akneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän