Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannusinloukku, paljon ylimääräistä tavaraa, mutta sossu veisi kirppistuoton

Vierailija
27.10.2012 |

tai siis laskisi kirppistuotot tuloiksi. Ei voi myydä rojuja huutiksessa eikä enää kirppareillakaan, kun kirppistuotot maksetaan nykyään tilille.

No, täyttyypähän yksi taloyhtiön roskalaatikko mun rojuista, rahaa roskiin vaan, mulla näköjään on varaa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sijoitusasunnon omistajalla vähän isommasta rahasummasta.

Sossuasiakkaan elintason alhaisuutta on varmasti vaikea hahmottaa sellaisella, jolle 20€ on pikkuraha.

Mutta mitä tyhjää kinaamaan, yhteiskunta muuttuu ja työpaikkoja on yhä harvemmalle. Saattaa ennalta-arvaamattomasti kolahtaa sossuasiakkuus omaan nilkkaan.

Vierailija
62/63 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sijoitusasunnon omistajalla vähän isommasta rahasummasta. Sossuasiakkaan elintason alhaisuutta on varmasti vaikea hahmottaa sellaisella, jolle 20€ on pikkuraha. Mutta mitä tyhjää kinaamaan, yhteiskunta muuttuu ja työpaikkoja on yhä harvemmalle. Saattaa ennalta-arvaamattomasti kolahtaa sossuasiakkuus omaan nilkkaan.

pitäisi tehdä kuten ennen eli kaikki !!! rahaksi muutettava myös muutetaan rahaksi ennen kuin alkaa saada mitään tukea. Myyntiin televisio, läppäri, ylimääräiset vaatteet, kirjat jne. Vasta sitten saisi sossusta rahaa, kun todella on sen rahan tarpeessa.

Se sijoitusasunnon omistaja maksaa sossun asiakkaan elämisen eli miksi pitää maksaa kulunsa, jos sossun asiakkaalla on mahdollisuus realisoidan omaa omaisuuttaan? Tuolla ajatusmallillasi minä voisin olla sossun asiakkaana sijoitusasunnosta huolimatta, kunhan en saa siitä vuokratuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä huutikseen myyntiin ja vain nouto, tai viet mutta otat maksun bensoista. Laita Facebookin paikallisille kirppareille ja vain nouto, samon voit myydä tori.fi kautta.

Enkä ole kuullut että itsepalvelukirppareilla maksettaisiin tuotto tilille. Missä noin on? Onko varmasti joka kirpparilla? Käytä vaikka naapurikaupungin kirpparia.

Aina on vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi