Suomessa melkein kaikille jää palkasta käteen 2700-3000e?
Kiitos verotuksen. Täysin turhaan kadehditte jotakuta joka "tienaa" tonnin enemmän kun hän maksaa veroja sen verran että hyöty katoaa.
Paljonko sinulla jää käteen palkasta verojen jälkeen? Ja mikä on bruttopalkkasi?
Kommentit (248)
Palkkani vaihtelee, mutta olen laskenut nettotuloni keskiarvoksi 1900e. Brutto on jotain 2200-2600 välillä.
Melkein kaikille... No ei jää. Olin itse opettaja n. 30 vuotta, ja ei koskaan jäänyt tuollaista summaa verojen jälkeen tuntimäärästä riippumatta.
Terve tuloa elämään alle tonnin netto tuloilla. Kyllä tekisi hvvee 3000 euron tulot.
Ystäväni jolla kk tulot hipovat 5000e jää saman verran käteen kun itselläni varastolla, kk tulot 3100.
Tuntuu erikoiselta.
Hävettää kertoa mutta minulle jää 0 euroa olen Yrittäjä . No kohta saan paljon tukia kun menen konkurssiin ja kaikki on taas hyvin
Mulla jää käteen noin 2200. Ihan hyvin sillä pärjäilee, kun ei osta turhuuksia.
3000-3500 eur puhtaana käteen kuukaudessa. Lainat ja teini-ikäisten elättäminen pitävät huolen, että yhtään ylimääräistä ei jää. Eli en kyllä herroiksi elele.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni jolla kk tulot hipovat 5000e jää saman verran käteen kun itselläni varastolla, kk tulot 3100.
Tuntuu erikoiselta.
Tässä ei ole mitään järkeä ja se ei ole totta joku on laskenut väärin, ymmörtänyt väärin tai valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Brutto vaihtelee 5000-5200. Netto 3200-3300.
Kuka vie loput?
Käteen n.2300e.pärjään kun en osta kuin välttämättämömmän ja loput säästän pahan päivän varalle inflaatiosta viis.
Tämän tietää kaikki, joiden puoliso tienaa noin tonnin verran enemmän tai vähemmän kuin itse tienaa bruttona.
AP olet hölmö. Harvalle jää noin paljon. Yksin ehkä elelee pienemmälläkin summalla mutta sitten kun on eronnut ja on lapsia niin kaksi tonnia käteen ei riitä mihinkään.
Brutto noin 7000, käteen n. 5000. Heittelee kylläkin jonkun verran. Tämä viime vuonna ja suurinpiirtein ollut tänäkin vuonna
yksinyrittäjä
1400 euroa brutto. Kohta sekin vaihtuu ansiosidonnaiseen. Sopimusta ei jatketa, koska kyseessä 100% palkkatukityö.