Hei :) Kertokaa, miten saadaan häistä villiintynyt äiti rauhoittumaan!
Olen ottanut äitini mukaan hääsuunnitelmiin, koska hänellä on juhlien järjestämisestä paljon kokemusta ja kontakteja ja hän tuntee makuni. Mutta: keskustelimme brunssilla suunnitelmista ja tuli jo ensimmäinen mutta matkaan. Minä en halua (eikä halua kihlattunikaan) 400 vieraan häitä. Äiti oli vähän listaillut alustavasti vieraslistaa :) Kuulemma isosti pitää juhlia, koska hän ei enää saa tämän jälkeen häitä järjestää. Olen siis nuorin lapsi. Hyväähän hän haluaa, mutta se ei ole sitä, mitä minä haluan. Miten olette suitsineet äitinne hääjärjestelyissä vai ovatko he olleet mukana lainkaan?
Kommentit (253)
Varsinkin, kun syytetään väärin ja perusteettomasti.
ap
vakuuttaa kuinka hänet on kasvatettu kohtelemaan ihmisiä kauniisti kuinka hän on luotettava kuinka hän ei kuitenkaan koe olevansa parempi ihminen jne. Niinhän sitä sanotaan, että kukapa se kissan hännän nostaisi jollei kissa itse (mutta tätä muru ei tule ymmärtämään, koska ja-sitten-niitä-selityksiä-taas...)
mikä tämä erään henkilön/henkilöiden hokema murumicke-juttu oikein on??? Ei tajua!!
Varsinkin, kun syytetään väärin ja perusteettomasti. ap
vakuuttaa kuinka hänet on kasvatettu kohtelemaan ihmisiä kauniisti kuinka hän on luotettava kuinka hän ei kuitenkaan koe olevansa parempi ihminen jne. Niinhän sitä sanotaan, että kukapa se kissan hännän nostaisi jollei kissa itse (mutta tätä muru ei tule ymmärtämään, koska ja-sitten-niitä-selityksiä-taas...)
jatkuvasti "puolustelemaan" itseään jollain vauva-palstalla, ja esittämään vielä samaan hengenvetoon yläluokkaista ;)
Terv. satunnainen kävijä
Mutta luotettava mä olen. Epäluotettavuudesta tai epärehellisyydestä ei ole kukaan koskaan mua syyttänyt. Pahaa mä en ole tehnyt kenellekään. Sinäkö olet?
ap
Juuri näin, muruhan on ainoastaan ihana ja hyvä ja luotettava :)
koska sinä olet vakuuttunut siitä että kihlattusi ei olisi mitenkään ikinä sitä mieltä että petit.
Mietipä nyt: mä olen aamuseitsemästä alkaen ajatellut ja puhunut ihan muista asioista kuin itsestäni. Tämä hetki ei ole koko elämä. Omia asioitaan ihmiset kuitenkin eniten ajattelevat, väistämättä. Sinäkin.
ap
Miten sää muru jaksat koko aika puhuu ittestäs?
Tätä tarkoitan. Annoit heti näytteen luonteestasi.
Mut on kasvatettu kohtelemaan ihmisiä kauniisti. Ei se minusta parempaa ihmistä tee, mutta en ainakaan loukkaa muita.
ap
Ei minun tarvitse "lietsoa" itseäni tuntemaan yhtään mitään. Mutta tottakai ihana murunen ei ikinä alentuisi samanlaiseen, eihän muru edes tiennyt ennen Mickeä ja AV-ta että saattaa löytyä ilkeitä ihmisiä, jotka eivät välttämättä hänestä pidä.
Sinä siis mieelstäsi voit arvioida luonnettani muutaman rivin perusteella, mutta sinusta ei voisi tehdä samoin?
Lukuisat tekstisi täällä ei siis anna mitään aihetta tuntea vähemmän miellyttäviä tunteita sinua kohtaan?
Olet vakuuttuunut siitä ettet pettänyt, mutta et anna kihlatullesi mahdollisuutta selvittää onko samaa mieltä.
Syytät Micken vaimoa siitä mitä sinulle tapahtui, ei ollut sinun vikaa että sekaannuit varattuun.
Käytätte satunnaisesti huumeita, jippii.
Olisiko isääsi yhtä helppoa kietaista pikkusormen ympärille jos tietäisi huumeidenkäytöstäsi?
Olisiko vanhempasi sitä mieltä että olet luotettava?
Olen muuten aika varma, että sinäkin käyt täällä... Yläluokkaista en esitä. Suomessa ei ole mitään yläluokkaa.
ap
Varsinkin, kun syytetään väärin ja perusteettomasti. ap
jatkuvasti "puolustelemaan" itseään jollain vauva-palstalla, ja esittämään vielä samaan hengenvetoon yläluokkaista ;) Terv. satunnainen kävijä
ettei häntä kukaan ole syyttänyt pettämisestä.
Ei voi syyttää siitä, mistä ei tiedä ja jossain välissähän muru lipsautti, että "suhteet menivät päällekkäin" mutta poikkikselle hän ei tätä aio kertoa.
Joten summa summarum: petetty on, mutta syytöksiä ei ole esitetty, koska petos on pyritty salaamaan. Ja murun maailmassa tämä tarkoittaa, ettei hän ole tehnyt mitään väärää (koska ei jäänyt kiinni). Auta armias, jos poikkis olisi tehnyt jotain vastaavaa! Muru tuskin käyttäytyisi kovinkaan sivistyneesti...
Tätä tarkoitan. Annoit heti näytteen luonteestasi. Mut on kasvatettu kohtelemaan ihmisiä kauniisti. Ei se minusta parempaa ihmistä tee, mutta en ainakaan loukkaa muita. ap
Ei minun tarvitse "lietsoa" itseäni tuntemaan yhtään mitään. Mutta tottakai ihana murunen ei ikinä alentuisi samanlaiseen, eihän muru edes tiennyt ennen Mickeä ja AV-ta että saattaa löytyä ilkeitä ihmisiä, jotka eivät välttämättä hänestä pidä.
Sinä siis mieelstäsi voit arvioida luonnettani muutaman rivin perusteella, mutta sinusta ei voisi tehdä samoin? Lukuisat tekstisi täällä ei siis anna mitään aihetta tuntea vähemmän miellyttäviä tunteita sinua kohtaan? Olet vakuuttuunut siitä ettet pettänyt, mutta et anna kihlatullesi mahdollisuutta selvittää onko samaa mieltä. Syytät Micken vaimoa siitä mitä sinulle tapahtui, ei ollut sinun vikaa että sekaannuit varattuun. Käytätte satunnaisesti huumeita, jippii. Olisiko isääsi yhtä helppoa kietaista pikkusormen ympärille jos tietäisi huumeidenkäytöstäsi? Olisiko vanhempasi sitä mieltä että olet luotettava?
En syytä kenenkään vaimoa mistään. Mä kyllä korostin sitä aikaisemminkin. Joskus sitä vain pohtii, miten tapahtumat olisivat voineet mennä toisinkin. Mutta en syytä. Eikä todellakaan ollut minun vikani, että "sekosin varattuun". Sitähän mä en tiennyt. Mutta se on jo vanha juttu, siihen on turha enää mennä.
Mun vanhempani luottavat minuun ehdoitta ja tietävät minusta enemmän kuin uskotkaan. Se, mistä syytät, on tosi vahvasti kärjistettyä ja liioiteltua.
Ja mun kihlattuni. Ensinnäkin, suhteessa on aina kaksi henkilöä. Mä en ollut siinä yksin. Mitä sä tarkoitat? Että mun pitäisi nyt kaivaa vanha asia esille, ja kysyä, että silloin viime talvena, kun ...? Ei se ole mahdotonta. Kyllä me voidaan puhua ihan mistä tahansa.
ap
Sinä siis mieelstäsi voit arvioida luonnettani muutaman rivin perusteella, mutta sinusta ei voisi tehdä samoin?
Lukuisat tekstisi täällä ei siis anna mitään aihetta tuntea vähemmän miellyttäviä tunteita sinua kohtaan?
Olet vakuuttuunut siitä ettet pettänyt, mutta et anna kihlatullesi mahdollisuutta selvittää onko samaa mieltä.
Syytät Micken vaimoa siitä mitä sinulle tapahtui, ei ollut sinun vikaa että sekaannuit varattuun.
Käytätte satunnaisesti huumeita, jippii.
Olisiko isääsi yhtä helppoa kietaista pikkusormen ympärille jos tietäisi huumeidenkäytöstäsi?
Olisiko vanhempasi sitä mieltä että olet luotettava?
Yritän olla välittämättä. Tuleepa ainakin mietittyä omia tarkoitusperiäni. He voivat laskea sen omaksi ansiokseen :)
ap
Älä välitä noista negoista :)
Jatkanpä tästä muihin aiheisiin; ei jaksa lukea sun satujasi. Oikein hyvää jatkoa.
ettei häntä kukaan ole syyttänyt pettämisestä. Ei voi syyttää siitä, mistä ei tiedä ja jossain välissähän muru lipsautti, että "suhteet menivät päällekkäin" mutta poikkikselle hän ei tätä aio kertoa. Joten summa summarum: petetty on, mutta syytöksiä ei ole esitetty, koska petos on pyritty salaamaan. Ja murun maailmassa tämä tarkoittaa, ettei hän ole tehnyt mitään väärää (koska ei jäänyt kiinni). Auta armias, jos poikkis olisi tehnyt jotain vastaavaa! Muru tuskin käyttäytyisi kovinkaan sivistyneesti...
toivottavasti joku nyt kertoo viattomalle poikakaverille että Muru antoi beerappua ukkomiehelle seurustellessaan muka uskollisena poikakaverin kanssa.
toivottavasti joku nyt kertoo viattomalle poikakaverille että Muru antoi beerappua ukkomiehelle seurustellessaan muka uskollisena poikakaverin kanssa.
Ei lähellekään. Kuinka fiksua on nimitellä ihmisiä horatsuksi? Ja kenellä sellaiseen on edes varaa?
ap
vakuuttaa kuinka
hänet on kasvatettu kohtelemaan ihmisiä kauniisti
kuinka hän on luotettava
kuinka hän ei kuitenkaan koe olevansa parempi ihminen
jne.
Niinhän sitä sanotaan, että kukapa se kissan hännän nostaisi jollei kissa itse (mutta tätä muru ei tule ymmärtämään, koska ja-sitten-niitä-selityksiä-taas...)