Miten miehesi perustelee, jos ei suostu vasektomiaan?
Minun mieheni sanoi, että jos rikastuu, vaihtaa nuorempaan vaimoon ja saattaa tehdä lapsia. Toivottavasti oli vitsi...
Kommentit (89)
Miten sitä pitäisi "perustella"? Eiköhän tuo ole ihan normaalia ettei halua elimiään silvottavan. Joskus operaatio vielä epäonnistuu ja saattaa johtaa helvetillisiin kiputiloihin.
aikana mitään vastuuta ehkäisystä, vaan nainen menköön silpomaan elimiään tai tunkekoon kroppansa täyteen hormoneja kolmen vuosikymmenen ajan? Ihanko olet pentu tosissasi? Onneksi itse valitsin miehen, enkä mitään saatanan vässykkää, jota pelottaa jos vieras setä koskee sen pippeliin. Joo ja voin kertoa että toimenpide on niin pieni, että oma mieheni ei ottanut edes esilääkitystä, vaan operaation jälkeen ajeli autolla töihin, ja teki ihan normaalia päivää siitä eteenpäin. Pari päivää söi särkylääkkeitä.
Eihän sitä seksiä (anteeksi, siis yhdyntää) ole pakko harrastaa. Minä en ole ikinä harrastanut, johtuen siitä ettei naisilla ole seksihaluja ollenkaan.Sen lisäksi on muitakin ehkäisykeinoja kuten hyvin tiedät.
räpläämään kondomin kanssa?
Vai mitkäs muut on niitä kivoja ehkäisytapoja? Todella harvalle naiselle sopii kuparikierukka, ja hormonikierukka on hormonia täynnä sekin.
Jos et kerran seksiä harrasta, niin silloin taidat olla aika jäävi näistä asioista puhumaankaan.
Itse olen syönyt pillereitä, kokeillut Mirena-kierukkaa ja kondomien kanssa räplättiin vuositolkulla, koska hormonit ei sovi mulle. Miehen vasektomia on ollut seksielämämme pelastus, todellakin.
Ja kyllä, olen sitä mieltä, että kun itse olen noin montaa kokeillut, kokenut raskaudet ja synnytykset, nyt oli miehenkin vuoro jo antaa vähän elimiään ronkittavaksi yhteiseksi hyväksemme.
...on kai sitä muitakin keinoja kuin vasektomia ja kortsut.
Selibaattia tuskin tarkoitit? Vai eikö teillä harradteta vaginaalista seksiä?
Miehen operaatio on toki helpompi jne. mutta silti.
Se kuitenkin lienee yhteinen asia kypsissä parisuhteissa. Toki boi kondomin ottaa käyttöön, jos ei halua leikkausta.
Tämä nyt vain tulee ajankohtaiseksi, kun nainen on 40+. Hormonaalisen ehkäisyn riskit kasvavat iän myötä.
Miehen operaatio on toki helpompi jne. mutta silti.
kun se kerran miehelle on helpompikin. no essure taitaa olla kyllä jo helppoudessa suht samalla viivalla.
miksi luonnollisen olotilan muutosta tarvitsisi perustella? Jos jollain on pakkomielle tuohon, sitten itse käy muokkaamassa itseään.
Eikä sen vaihtoehtona tarvitse olla joku muu ehkäisy. Voi sitä harrastaa ehkäisemättäkin ja saada lapsia. Aivan liian moni murehtii, että lapsia syntyy. Juuri sen takia huoltosuhde on heikko. Vasektomiasta tai muusta steriloinnista pitäisi tehdä rikollista.
Vasektomian huono puoli on, että EI VOI enää saada lapsia.
...on kai sitä muitakin keinoja kuin vasektomia ja kortsut.
ei ole. Femakko-bitch maailmassa on vain vasektomia tai kortsut tai lisää lapsia.
etä hän menisi. Mutta mun hormonitaso vaatisi hormonikorvaushoitoa joka tapauksessa, joten hormonikierukka hoiti molemmat ongelmat. Miehen oli siis turha mennä vasektomiaan, koska mun täytyy käyttää hormoneja jossain muodossa. Ja tuo hormonikierukka sopii minulle, vaikkei pillerit käyneet.
katkaista piuhoja, kun koskaan ei tiedä. Jos vaikka kuolisin ja tosiaan tapaisi toisen elämänsä naisen, jonka kanssa haluis lisääntyä. Jotenkin muistakin asioista ajattelen, et kaikki mahdollista enkä sulje ovia.
Mies 36, itse 31 ja lapsia2
ei ole. Femakko-bitch maailmassa on vain vasektomia tai kortsut tai lisää lapsia.
Vaihtoehtona ei toki ole lisää lapsia, koska SS etsii uuden naisen, joka huolehtii ehkäisystä.
Kasva aikuiseksi ja kanna vastuusi.
katkaista piuhoja, kun koskaan ei tiedä. Jos vaikka kuolisin ja tosiaan tapaisi toisen elämänsä naisen, jonka kanssa haluis lisääntyä. Jotenkin muistakin asioista ajattelen, et kaikki mahdollista enkä sulje ovia.
Mies 36, itse 31 ja lapsia2
noin kymmenen vuoden kuluttua. Siinä vaiheessa kannattaa naisen luopua hormonaalisesta ehkäisystä, sillä riskit alkavat olla suuret.
Vasektomiasta tai muusta steriloinnista pitäisi tehdä rikollista.
Vasektomian huono puoli on, että EI VOI enää saada lapsia.
Lisääntymisestä pitäisi tehdä luvanvaraista.
Miten sitä pitäisi "perustella"? Eiköhän tuo ole ihan normaalia ettei halua elimiään silvottavan. Joskus operaatio vielä epäonnistuu ja saattaa johtaa helvetillisiin kiputiloihin.
aikana mitään vastuuta ehkäisystä, vaan nainen menköön silpomaan elimiään tai tunkekoon kroppansa täyteen hormoneja kolmen vuosikymmenen ajan? Ihanko olet pentu tosissasi? Onneksi itse valitsin miehen, enkä mitään saatanan vässykkää, jota pelottaa jos vieras setä koskee sen pippeliin. Joo ja voin kertoa että toimenpide on niin pieni, että oma mieheni ei ottanut edes esilääkitystä, vaan operaation jälkeen ajeli autolla töihin, ja teki ihan normaalia päivää siitä eteenpäin. Pari päivää söi särkylääkkeitä.
Eihän sitä seksiä (anteeksi, siis yhdyntää) ole pakko harrastaa. Minä en ole ikinä harrastanut, johtuen siitä ettei naisilla ole seksihaluja ollenkaan.Sen lisäksi on muitakin ehkäisykeinoja kuten hyvin tiedät.
Kyllä naisilla seksihaluja on. He eivät vain halua seksiä sinun kanssasi.
Ja miehen perustelu oli, että jos ero tulee tai jää leskeksi ja löytää uuden naisen jonka kanssa haluaa lisääntyä.
Ei me nyt tosissaan olla vielä mitään päättämässä. Ollaan molemmat alle kolmekymppisiä ja voi olla että halutaan vielä kolmas yhteinen lapsi. Nyt käytössä hormonikierukka ja se sopii mulle ihan kohtalaisesti. En kuitenkaan tahdo vuosikymmeniä kyllästää kroppaani hormoneilla. Sitten kun lapsiluku on meillä varmasti täysi, niin jompi kumpi meistä menee operoitavaksi. En tykkää käyttää kondomia, enkä uskalla luottaa "luonnollisiin ehkäisymenetelmiin" kuten keskeytettyyn yhdyntään.
On epäreilua että miehille ei ole olemassa mitään muuta ehkäisykeinoa kuin kumit ja vasektomia.
On epäreilua että miehille ei ole olemassa mitään muuta ehkäisykeinoa kuin kumit ja vasektomia.
Selibaatti lienee kaikkein tehokkain. Vain yksi tunnettu vahinko.
Lisäksi voittehan kokeilla jos nippuside toimisi. Eli kivespussi tiukkaan nippusiteellä rakastelun ajaksi. Jos se toimii, kannattaa ratkaisulle hakea mallisuojaa.
Minä en halua, joten jos joku tässä talossa menee toimenpiteeseen, se olen minä. Minusta ihan reilua.
mun mielestä kaikilla ihmisillä on oikeus omaan kehoon ja kysynkin vastakysymyksenä miten AP perustelisit jos et miehen vaatimuksesta suostuisi leikkuuttaan itseäsi?
Miten miehesi perustelee, jos ei suostu vasektomiaan?
Ei kukaan häntä tule vaatimaan sinne, joten ei ole hänen suostumuksestaan kiinni.
Minä annoin miehelle kolme vaihtoehtoa. Vasektomian, kondomin tai selibaatin.
Minä olin siihen asti AINA joutunut huolehtimaan ehkäisystä ja nyt oli miehen vuoro.
Yllättävää, että valitsi vasektomian.
Minä annoin miehelle kolme vaihtoehtoa. Vasektomian, kondomin tai selibaatin.
Minä olin siihen asti AINA joutunut huolehtimaan ehkäisystä ja nyt oli miehen vuoro.
Yllättävää, että valitsi vasektomian.
vasektomia ei ole ehkäisykeino.
kyllä minä ajattelin sen niin, että kun vaimo on jo kaksi lasta alapäästään synnyttänyt, että nyt oli minun vuoroni. Ei tullut mieleenkään, että olisin käynyt vaimolle ehdottelemään, että meneppäs sinä sinne sterilisaatioon.. Eikä siinä vasektomiassa mitään palleja silvota, todella simppeli operaatio ja on kyllä kannattanut.
Ja vasektomianhan voi peruakin, jos sellainen paikka tulee.
Mies 40 v