Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi perustelee, jos ei suostu vasektomiaan?

Vierailija
19.10.2012 |

Minun mieheni sanoi, että jos rikastuu, vaihtaa nuorempaan vaimoon ja saattaa tehdä lapsia. Toivottavasti oli vitsi...

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en naisena voisi vaatia mieheltäni vasektomiaan menoa. Lapset meillä jo on, mutta elämä voi näyttää raadollisen puolensa "hetkenä minä hyvänsä"; minä voin kuolla. Haluan, että miehelläni on mahdollisuus olla onnellinen myös sen jälkeen jos/kun minusta aika jättää. Tähän onnellisuuteen kuuluu mielestäni myös mahdollisuus lapsiin oletetun uuden puolison kanssa.

Vierailija
62/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen operaatio on toki helpompi jne. mutta silti.

mammanpojat eivät uskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvä sterilisaatio lähinnä. Aika sairasta vaatia tommosta yhtään keneltäkään. Mut kai semmosiakin on. Tän ketjun perusteella ainakin pelottavasti näyttää siltä.

hormoneja. Niiden riskit ovat paljon pahempia kuin vasektomian. Kondomia voi toki käyttää.

Vierailija
64/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuolema on yks mahis ja saattaahan sitä ero tulla kenelle vaan. Varsinkin voisin kuvitella että vasektomiaa vaativalla on muitakin vajavaisuuksia jotka nopeuttaa parisuhteen kariutumista aika lailla.

Vierailija
65/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukkakin toimii ihan nätisti. Ei noi pillerit tosiaan kaikille sovi, mutta ei ne nyt lopullisesti tuhoa kenekään mahdollisuuksia saada lapsia.

Vierailija
66/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuolema on yks mahis ja saattaahan sitä ero tulla kenelle vaan. Varsinkin voisin kuvitella että vasektomiaa vaativalla on muitakin vajavaisuuksia jotka nopeuttaa parisuhteen kariutumista aika lailla.

joka ei osaa huolehtia ehkäisystä. Miehen tulee olla mies, eikä mikään kakara.

Vierailija
67/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

femakko 0 kakara 1

Vierailija
68/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kaikilla ihmisillä on oikeus omaan kehoon ja kysynkin vastakysymyksenä miten AP perustelisit jos et miehen vaatimuksesta suostuisi leikkuuttaan itseäsi?

Ei liene reilua vaatia, että nainen napsii hormoneja vuosikymmeniä, etenkin kun 40 vuoden jälkeen riskit kasvavavat? On täysin reilua, että mieskin huolehtii välillä ehkäisystä. Kondomia voi käyttää, jos ei halua leikkausta.

Se on vain jälleen kerran yksi tapa hallita miestä.Hormonien käyttö on vapaaehtoista kuten vasektomiakin joten huono perustelu.

Mitä jos vasektomian vaatinut nainen kuolee tai tulee ero,eikö miehellä ole vielä oikeus tehdä lapsia uuden kumppanin kanssa?

se ja ukko kuolee, niin eikö sillä naisella ole oikeutta tehdä lapsia uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
69/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukkakin toimii ihan nätisti. Ei noi pillerit tosiaan kaikille sovi, mutta ei ne nyt lopullisesti tuhoa kenekään mahdollisuuksia saada lapsia.

Ja se sopii itse asiassa aika harvalle. Hormonaalinen ehkäisy lisää esim. syövän ja verenkiertohäiriöiden riskiä, jotka pahimmillaan voivat johtaa kuolemaan. Sterisaatio on pikku juttu tähän verrattuna.

Vierailija
70/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

femakko 0 kakara 1

Vierailija
71/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tiedän että ette ole tosissanne.

Vierailija
72/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en naisena voisi vaatia mieheltäni vasektomiaan menoa. Lapset meillä jo on, mutta elämä voi näyttää raadollisen puolensa "hetkenä minä hyvänsä"; minä voin kuolla. Haluan, että miehelläni on mahdollisuus olla onnellinen myös sen jälkeen jos/kun minusta aika jättää. Tähän onnellisuuteen kuuluu mielestäni myös mahdollisuus lapsiin oletetun uuden puolison kanssa.

Vierailija
73/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voitit. Sulla varmaan kotona (henkisesti ja fyysisesti) kastroitu mies eikä mikään kakara. Pitäkää hauskaa. En kyl ihmettele että täällä porukka itkee suurimmaks osaks että ku äijä ja petti ja jätti ja ynnynynyn, kun asenteet on tota luokkaa.

Hyvää jatkoa vaan kaikille. :)

Vierailija
74/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin nauraa typerille jutuillesi.

Vierailija
75/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne kuolee, en ymmärrä teitä. Kuitenkin ukkonne hylkäis yhteiset lapsenne kun uusi ihana perhe tulee kuvioihin.

Vierailija
76/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin nauraa typerille jutuillesi.

Naureskelee hermostuneena että prkl nyt jäätiin kiinni kun just oli menos akka vaihtoon mut ei oo vielä raaskinu kertoa asiasta. "joo heh heh, onpas hassuja juttuja, heh heh".

Vierailija
77/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on kai sitä muitakin keinoja kuin vasektomia ja kortsut.

ei ole. Femakko-bitch maailmassa on vain vasektomia tai kortsut tai lisää lapsia.

sitten mitä on nämä MIEHILLE toimivat muut keinot? Vai onko sun sovinisti-idiootti-huoripukki-narsisti-maailmassa tilaa ajatukselle, että naisen ei aina tarvitsisi olla vastuussa ehkäisystä ja naisen ei aina tarvitsisi olla se, jonka kehoa muokataan hormonein tai muuten, jotta miehet voi harrastaa huoletonta seksiä.

Vierailija
78/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sun sovinisti-idiootti-huoripukki-narsisti-maailmassa tilaa ajatukselle, että

Älä alennu tuollaiseen keskusteluun, pidetään homma asiallisena, Kiitos!

Vierailija
79/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se taitaa noissa uusperheissä olla aina se nainen joka niitä yhteisiä lapsia pääasiassa haluaa. Vaikka minä kuolisin niin ei mieheni mitä tod.näk. haluaisi lisää lapsia. Hän on sanonut, että näissä olemassa olevissa on jo ihan riittävästi kasvatettavaa. Vaikka lapset ovat ihania ja niin rakkaita, niin parisuhde on kahden aikuisen välinen...Ja jos lapsia jo on, niin en usko että lisälasten hankkiminen toisi mitään parannusta siihen parisuhteeseen ainakaan.

Vierailija
80/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkittu tosiasia on että lasten saanti vähentää parisuhteen onnellisuutta. Jos eronneena vaikkapa haluaa maksimoida onnellisuutensa niin ei todellakaan kannata hankkia lapsia seuraavassa parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä