Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi perustelee, jos ei suostu vasektomiaan?

Vierailija
19.10.2012 |

Minun mieheni sanoi, että jos rikastuu, vaihtaa nuorempaan vaimoon ja saattaa tehdä lapsia. Toivottavasti oli vitsi...

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ei anna minun mennä leikolle koska haluaa ite kokeilla kuparikierukkaa.Hormonaalista ehkäisyä en itse anna sen käyttää kun sillä rupeaa "viiraamaan" päässä. pillerit ja nuvaringit viskoin roskiin.nyt käytössä pantenex oval vai mkä se oli ja kortsut.

Vierailija
42/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta akka alkaa nalkuttaa että aion vain nussia jotain naapurin tuulaa paljaalla, enkö aiokki tms. nussisin kyllä jos tuula antais, mutta siihen nyt ei mitkään vasektomiat vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kaikilla ihmisillä on oikeus omaan kehoon ja kysynkin vastakysymyksenä miten AP perustelisit jos et miehen vaatimuksesta suostuisi leikkuuttaan itseäsi?

Ei liene reilua vaatia, että nainen napsii hormoneja vuosikymmeniä, etenkin kun 40 vuoden jälkeen riskit kasvavavat? On täysin reilua, että mieskin huolehtii välillä ehkäisystä. Kondomia voi käyttää, jos ei halua leikkausta.

Vierailija
44/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi perustella mitenkään kenellekään sitä, mitä itselleen tekee tai on tekemättä?

Vierailija
45/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vasektomia ei ole ehkäisykeino"

On se muuten kummallista että yleensä se on nainen joka hoitaa ehkäisyn vuosikausia ja kärsii mahdollisesti kaikenlaisista oireista ja ronkkimisista. Käy säännöllisesti otattamassa irtosolunäytteen jne. Kun alkaa odottaa lapsia niin se on nainen jonka elämä ja elimistö siinä täysin muuttuu. Alapäätä ronkitaan taas useita kertoja ja usein kyllä sattuu :( Synnytykset on sitten vielä oma lukunsa.

Jos eletään saman kumppanin kanssa pidempään niin eiköhän se ole ihan kohtuullista että mieskin osallistuu edes YHDEN AINOAN KERRAN elämässään johonkin asiaan joka liittyy ehkäisyyn ja hänen alapäähänsä?! Kyllä niitä siittiöitä voi laittaa vaikka säilöön siltä varalta että haluaisikin sitten vielä viiskymppisenä isäksi ;)

Vierailija
46/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kaikilla ihmisillä on oikeus omaan kehoon ja kysynkin vastakysymyksenä miten AP perustelisit jos et miehen vaatimuksesta suostuisi leikkuuttaan itseäsi?

Ei liene reilua vaatia, että nainen napsii hormoneja vuosikymmeniä, etenkin kun 40 vuoden jälkeen riskit kasvavavat? On täysin reilua, että mieskin huolehtii välillä ehkäisystä. Kondomia voi käyttää, jos ei halua leikkausta.

Se on vain jälleen kerran yksi tapa hallita miestä.Hormonien käyttö on vapaaehtoista kuten vasektomiakin joten huono perustelu.

Mitä jos vasektomian vaatinut nainen kuolee tai tulee ero,eikö miehellä ole vielä oikeus tehdä lapsia uuden kumppanin kanssa?

Vierailija
47/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi perustella mitenkään kenellekään sitä, mitä itselleen tekee tai on tekemättä?

On se vaan kumma että naisen pitää kaikkeen sitten aina vaan suostua. Miksi mies saa olla koskematon mutta nainen ei?

Vierailija
48/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50% verran. Jos sysää oman vastuunsa kokonaan toisen harteille on se perusteltava. Siksi. Eikö tää nyt ole itsestäänselvä asia?

Vierailija
49/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain jälleen kerran yksi tapa hallita miestä.Hormonien käyttö on vapaaehtoista kuten vasektomiakin joten huono perustelu.

Mitä jos vasektomian vaatinut nainen kuolee tai tulee ero,eikö miehellä ole vielä oikeus tehdä lapsia uuden kumppanin kanssa?

Miehen haluttomuus kieltäytyä ehkäisystä on minusta vallankäyttökeino, etenkin kun nämä miehet eivät yleensä halua käyttää kondomiakaan. Kaikki yritetään sysätä naiselle.

Sitten otat kondomin käyttöön, jos pelkäät vaimon kuolemaa tai eroa noin paljon. Siittiöitä voi myös pakastaa.

Vierailija
50/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse perustella mitenkään kenellekään.

Vierailija
51/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortsuista puhutaan tässä keskustelussa kuin ne olis saatanasta seuraavia.

Kortsut on käteviä ja varmoja. Kelatkaa hei miten hieno keksintö maailmassa ne on! :) (Kyllä, ne toimii myös vakkariparisuhteessa ihan yhtä tehokkaasti kuin randomien kanssa.)

Vierailija
52/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsut on käteviä ja varmoja. Kelatkaa hei miten hieno keksintö maailmassa ne on! :) (Kyllä, ne toimii myös vakkariparisuhteessa ihan yhtä tehokkaasti kuin randomien kanssa.)

Mutta useimmat miehet valittavat, että ne vievät tuntuman tms.

Meillä on juurikin kortsu ehkäisynä ja ollaan testattu useita merkkejä, että löydettiin sellainen, jonka mies "kelpuuttaa".

Kunhan tulee tuo 30v. täyteen niin minä menen sterilisaatioon, koska tässä liitossa olen se, joka ei halua enempää lapsia kuin nuo kaksi. Sitä odotellessa.

Vierailija
53/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen operaatio on toki helpompi jne. mutta silti.

Lääkäri ei suositellut, usko tai älä...

Vierailija
54/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juurikin kortsu ehkäisynä ja ollaan testattu useita merkkejä, että löydettiin sellainen, jonka mies "kelpuuttaa".

Kunhan tulee tuo 30v. täyteen niin minä menen sterilisaatioon, koska tässä liitossa olen se, joka ei halua enempää lapsia kuin nuo kaksi. Sitä odotellessa.

Vierailija
55/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvi perustella miksei tee aborttia. Mies siis kiltisti vaan elättää ne lapset, vaikka 20 kpl:tta, ei vaadi perusteluja eikä selityksiä.

Vierailija
56/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokeillut kaikenmaailman hormoniehkäisyt ja ennenpitkää niistä on tullut sen verran mittavia oireita, että olen halunnut lopettaa ne. Kesällä meni totaalisesti hermot, en jaksanut enää pelleillä niiden kanssa. Minusta tuli hormoonihäiriöinen hirviö, päätä särki jatkuvasti ja seksiä ei tehnyt kertakaikkiaan tippaakaan mieli kun limakalvot oli kuin sahara. Sanoin miehelle että menee vasektomiaan tai saa hoitaa muuten ehkäisyasian. Meillä 2 lasta ja ikää kolmen kympin tienoilla. Miehelle on selvää, että EHDOTTOMASTI ei halua enempää lapsia. Minä saattaisin halutakin yhden jos mies olisi sitä vailla mutta kaksikin on hyvä.

Mies valitsi kumin. Ei osannut sanoa miksi ei halua toimenpiteeseen. Itsepä on nyt hommannut kuminsa ja ährätköön niiden kanssa. Mieluummin olisin ilman, mutta mennään nyt näin ainakin vähän aikaa. Katsotaan milloin se alkaa tekemään paljast a mieli niin kovasti että suostuu vasektomiaan.

Vierailija
57/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotenkin ei yllätä että minkälaista sekopäätä tämäkin ketju on pullollaan. Kai ne trollailee. Huh huh, vai vasektomia ehkäisykeino...

Vierailija
58/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras. Power-merkkinen taas paskin.

Vierailija
59/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotenkin ei yllätä että minkälaista sekopäätä tämäkin ketju on pullollaan. Kai ne trollailee. Huh huh, vai vasektomia ehkäisykeino...

Vierailija
60/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvä sterilisaatio lähinnä. Aika sairasta vaatia tommosta yhtään keneltäkään. Mut kai semmosiakin on. Tän ketjun perusteella ainakin pelottavasti näyttää siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi