Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi perustelee, jos ei suostu vasektomiaan?

Vierailija
19.10.2012 |

Minun mieheni sanoi, että jos rikastuu, vaihtaa nuorempaan vaimoon ja saattaa tehdä lapsia. Toivottavasti oli vitsi...

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonkos tällä huumoriveikolla on ikää?

Vierailija
2/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei rikastu.. Tuhlaa rahaa sitä mukaa kun sitä tulee. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on jonossa vasekstomiaan ja panikoi asiaa. Menee silti :)

Vierailija
4/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonkos tällä huumoriveikolla on ikää?[/i

Ikää on 38 ja lapsia kaksi

Vierailija
5/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole sitten varmaan miehen lapsiluku täynnä jos ei vasektomiaan suostu. Mun mies kävi vuosi sitten, 39v. Hänelle viisi lasta on aivan riittävästi.

Vierailija
6/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin itse vasektomiaan ja kyllä kannatti :)

kumpikin nauttii...

-Mies-

Vierailija
7/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo vaikka kuolee huomenna ja mies haluaa myöhemmin perustaa uuden perheen.

Vierailija
8/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi niin pitkään saada lapsia, nykyinen vaimo voi kuolla tai tulee ero... Ei kannata tehdä niin radikaalia ratkaisua.

Vierailija
9/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo miehet ole joutuneet naisten tavoin tottumaan alapään ronkkimiseen.

Vierailija
10/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nähnyt mitä synnytys tekee naisen alapäälle eli venyy, repeää, leikataan saksilla ja sitten vielä neulalla parsitaan kasaan - ja vielä useammasta lapsesta sama juttu - niin yksi reissu niks-naks- vasektomiaan on siinä rinnalla helppo nakki.

Käyttäköön sitten kortonkia :)

Ei nuo miehet ole joutuneet naisten tavoin tottumaan alapään ronkkimiseen.

Vierailija
11/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi niin pitkään saada lapsia, nykyinen vaimo voi kuolla tai tulee ero... Ei kannata tehdä niin radikaalia ratkaisua.

Tai sitten voi käyttää kondomia.

Vierailija
12/89 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse Essuren teettämässä. Minulle ihan sama, en halua lapsia enää, vaikka mikä olisi.

Vierailija
13/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on kai sitä muitakin keinoja kuin vasektomia ja kortsut.

Vierailija
14/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä pitäisi "perustella"? Eiköhän tuo ole ihan normaalia ettei halua elimiään silvottavan. Joskus operaatio vielä epäonnistuu ja saattaa johtaa helvetillisiin kiputiloihin.

Vierailija
15/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin itse vasektomiaan ja kyllä kannatti :)

kumpikin nauttii...

-Mies-

Ja on kyllä ollut niin hyvä päätös, ettei paremmasta väliä.

Ap:n mies on kamala.

Vierailija
16/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen operaatio on toki helpompi jne. mutta silti.

Vierailija
17/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä pitäisi "perustella"? Eiköhän tuo ole ihan normaalia ettei halua elimiään silvottavan. Joskus operaatio vielä epäonnistuu ja saattaa johtaa helvetillisiin kiputiloihin.

kannattaisikohan ottaa selville, mitä vasektomiassa tehdään....

Vierailija
18/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana mitään vastuuta ehkäisystä, vaan nainen menköön silpomaan elimiään tai tunkekoon kroppansa täyteen hormoneja kolmen vuosikymmenen ajan?

Ihanko olet pentu tosissasi?

Onneksi itse valitsin miehen, enkä mitään saatanan vässykkää, jota pelottaa jos vieras setä koskee sen pippeliin.

Joo ja voin kertoa että toimenpide on niin pieni, että oma mieheni ei ottanut edes esilääkitystä, vaan operaation jälkeen ajeli autolla töihin, ja teki ihan normaalia päivää siitä eteenpäin. Pari päivää söi särkylääkkeitä.

Vierailija
19/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana mitään vastuuta ehkäisystä, vaan nainen menköön silpomaan elimiään tai tunkekoon kroppansa täyteen hormoneja kolmen vuosikymmenen ajan?

Ihanko olet pentu tosissasi?

Onneksi itse valitsin miehen, enkä mitään saatanan vässykkää, jota pelottaa jos vieras setä koskee sen pippeliin.

Joo ja voin kertoa että toimenpide on niin pieni, että oma mieheni ei ottanut edes esilääkitystä, vaan operaation jälkeen ajeli autolla töihin, ja teki ihan normaalia päivää siitä eteenpäin. Pari päivää söi särkylääkkeitä.

Ihan tosi ei voi aikuinen mies ainakaan perustella millään 'mutku se sattuu'..

Vierailija
20/89 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana mitään vastuuta ehkäisystä, vaan nainen menköön silpomaan elimiään tai tunkekoon kroppansa täyteen hormoneja kolmen vuosikymmenen ajan? Ihanko olet pentu tosissasi? Onneksi itse valitsin miehen, enkä mitään saatanan vässykkää, jota pelottaa jos vieras setä koskee sen pippeliin. Joo ja voin kertoa että toimenpide on niin pieni, että oma mieheni ei ottanut edes esilääkitystä, vaan operaation jälkeen ajeli autolla töihin, ja teki ihan normaalia päivää siitä eteenpäin. Pari päivää söi särkylääkkeitä.

Eihän sitä seksiä (anteeksi, siis yhdyntää) ole pakko harrastaa. Minä en ole ikinä harrastanut, johtuen siitä ettei naisilla ole seksihaluja ollenkaan.

Sen lisäksi on muitakin ehkäisykeinoja kuten hyvin tiedät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän