Nyt mielipiteitä, huijaavan miehen huijaus
Eli, minulla on miesystävä ja seurustelemme. Kaverini löysi miehen netistä, siis hänen deitti-ilmon. Alkoi flirttaan hänelle, laittoi vain pari flirttiä ja mies oli heti innostunut.
Kyseli millä mielellä ystäväni on siellä deittisivulla, ystävä kirjoitti vain että kiinnostaako miesystävääni kuuma seksiyö, hotellissa hänen kanssaan. Mies oli heti innoissaan ja antoi puhelinnumeronsa.
Samaan aikaan minä kutsuin miestä viettämään kanssani yötä ja aamua, kiihkeän rakastelun merkeissä.
Arvatkaapa minne mies on menossa, tuntemattoman naisen luo harrastamaan seksiä, kysellen tarviiko hän kondomia.
Ystäväni ei todellakaan ole odottamassa miestä hotellissa vaan juttelemme juuri nyt puhelimessa ja nauramme että on jo typerä mies minulla.
No, ei ole enää minun miesystävä, siellä jahtaa kuumaaseksiä, 100 kilsan päässä.
Byebye
Kommentit (38)
Mitäpä mieltä tästä nyt olisi. Tietysti jos onnistuisi vetoamaan johonkin väärinkäsitykseen, joka on estänyt tapaamisen, vedätystä voisi jatkaa pidempäänkin.
että mies on munapystyssä valmis lähtemään ihan mihin tahansa jos joku nainen pyytää. Ystäväni oli vielä kysynyt että mitäs se vaimo kotana tykkää tällaisista harrastuksista. Ei ollut vastannut mitään.
Mun entinen hetivalmis-mulkku
Ystäväni laittoi kondomikyselyyn vain että onko mies tuhma vai kiltti. Jos on kiltti ei tarvi kondomeja. Siellä ukko kohta muna kourassa vapisee ja odottaa, naista.
Idiootti, mietittiin että jos ystävä vaihtaa mun kuvan siihen deitti-ilmoonsa, tajuaako mies sitten mitä teki.
Tiedätkö hotellin ja huoneen numeron, hitto kun onnistuisit järkkäämään että sen huoneen oveen koputtaisikin joku homoprostituoitu kikkeli kädessä ja vaseliinipurkki toisessa.
Miehen lähettää koputteleen Kokkolan Kaarlen ovia, jos jossain ois joku jolta sais ikimuistoisen yön
Taatusti yrittää valehdella jotain p*skaa.
Anna sen valehdella oikeen innoissaan ja sitten kerrot vasta totuuden.
Mitä nyt tehdään? Ystävä käski odottamaan. Mies oli kitissyt niin oli vain laittanut viestin, minä sanon kuinka kauan odotat
kännykkänsä ja antaa miehen odottaa. Ikinä ei naista sinne tule
sitten silloiselle miesystävälle, kun alkoi epäillä hänen pettävän. Olivat yhdessä erään toisen kaverimme kanssa odottamassa miestä hotellin aulatiloissa.
Aika metka tilanne oli ollut ja mies melko pöllähtänyt.
Tosin, kun se sinne asti on ajanut niin kyllä se varmaan menee sinne hotelliin kuitenkin yöksi,
menee johonkin baariin ja iskee sieltä ihan minkä vaan naisen. Kai se jonkun hönöläisen saa yhden yön panoksi jos ei ole ihan sikaruma ja sikakännissä.
täytyy johonki pubi-ruusuun varmaan tyytyä.
Itsellä olisi tehnyt mieli mennä paikalle, mutta olosuhteiden pakosta en voi nyt lähteä. Ja miehellä oli vaihtoehtona yö mun kanssa tai tuntematon mirkku jota pääsee paneen. Aika sairasta minusta.
sitten silloiselle miesystävälle, kun alkoi epäillä hänen pettävän. Olivat yhdessä erään toisen kaverimme kanssa odottamassa miestä hotellin aulatiloissa.
Aika metka tilanne oli ollut ja mies melko pöllähtänyt.
Tämäkään. Mutta aivan upeaa. Itseä ainakin oikeasti ärsyttää miehet jotka pelaa pelejä.
ystävän deitti-sivulle, täällä sinua odotan. Ystävä aikoi pistää minun kuvan menee miehelle, en luvannut. Nyt nukkumaan huomenna on uusipäivä
Mies oli laittanut ystävälleni 3 txtari, ensin oletko nukahtanut klo22.53, sitten tajusin teit ohikkaan klo23.24 ja kolmannen: Siinä odotellessani upea nainen käveli paikalle ja nyt odotamme saunanlämpiämistä ja kohta taas naidaan klo 23.53
Pientähän tää on, mutta ihana ero pn tulossa ja ystävä toimittaa mulle ton puhelimen ja oman liittymän jossa näkyy miehen numero ja sieltä tulleet viestit
Mies oli kirjoittanut ystäväni sivulle: Oletko nyt tyytyväinen.
Ystävä vastasi: Toki olen, sain niin upeaa seksiä viime yönä tummalta isokaluiselta mieheltä ja matka jatkuu
Saa nähdä haluaako miesystäväni uusintaa.
Katsotaanpa mitä kaveri laittaa mulle mesessä. Mies laittaa kokoajan väliaikatietoja, 50 km, 30km, nyt kohta perillä. Mua vaan harmittaa kun en itse voinut lähteä paikan päälle. Ilme olisi kyllä kumma jos minä astelisin paikalle.
Nyt ei tule ketään, ystävän kanssa vaan hihitellään omissa kotonamme.
Olemme me pirullisia, mutta jos mies oppisi jotakin. Seuraavan naisen kohdalla