Huvitti tänään töissä...
kun eräs 82-syuntynyt kollega sanoi että mun ikäisistä (-74) yleensä kovin harva osaa englantia.
Minä kun tiedän että myös meidän ikäiset ovat opiskelleet sitä kolmannesta luokasta lähtien ja lähes kaikki ikätoverini sitä puhuvat sujuvasti :D
Tällainen harhakuvitelmako kummittelee 80-luvulla syntyneiden päässä?
Joo me ei alaluokilla opittu englantia netissä istumalla mutta opittiin sitä esim kirjakavereille kirjoittamalla ja kielikursseilla ja lukemalla.
Kommentit (105)
Broidi on syntynyt -69 ja aloitti opintiensä kansakoulussa, mä olen syntynyt -71 ja menin jo ekalla peruskouluun.
Musta huvittavinta oli ap:n järkytys että hänen viiteryhmänä pidetään keski-ikäisiä eikä nuoria aikuisia.
Meilläkin 35-68- vuotiaita pidetään töissä senioreina. Asiantuntijatehtävissä alle 35-vuotiaat ovat vielä 'nuoria' vaikka muualla elämässä heitä ei enää pidettäisikään nuorina.
ukoilta ja akoilta :D että en sitten tiedä missä ne nuorekkaat 3-kymppiset luuraa :D
kolmekymppiset ovat tukevasti aikuisia ihmisiä ja tuo ap on idiootti.
Ap kertoo vähän pihalla olevasta 30-vuotiaasta työkaveristaan ja sitten yhdessä päivitellään miten "ne kolmekymppiset" on vielä niin kauhean lapsellisia :D
Luulisi viisaiden aikuisten sen verran jo elämästä oppineet, etteivät sortuisi yleistyksiin...
kolmekymppiset ovat tukevasti aikuisia ihmisiä ja tuo ap on idiootti.
Ap kertoo vähän pihalla olevasta 30-vuotiaasta työkaveristaan ja sitten yhdessä päivitellään miten "ne kolmekymppiset" on vielä niin kauhean lapsellisia :D
Luulisi viisaiden aikuisten sen verran jo elämästä oppineet, etteivät sortuisi yleistyksiin...
että yhdeksän vuotta vanhempi ihminen ei osaa englantia. Eihän tuo ole edes mikään kummoinen ikäero.