Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvitti tänään töissä...

Vierailija
15.10.2012 |

kun eräs 82-syuntynyt kollega sanoi että mun ikäisistä (-74) yleensä kovin harva osaa englantia.

Minä kun tiedän että myös meidän ikäiset ovat opiskelleet sitä kolmannesta luokasta lähtien ja lähes kaikki ikätoverini sitä puhuvat sujuvasti :D

Tällainen harhakuvitelmako kummittelee 80-luvulla syntyneiden päässä?

Joo me ei alaluokilla opittu englantia netissä istumalla mutta opittiin sitä esim kirjakavereille kirjoittamalla ja kielikursseilla ja lukemalla.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.1975

Vierailija
62/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eräs 82-syuntynyt kollega sanoi että mun ikäisistä (-74) yleensä kovin harva osaa englantia.

Minä kun tiedän että myös meidän ikäiset ovat opiskelleet sitä kolmannesta luokasta lähtien ja lähes kaikki ikätoverini sitä puhuvat sujuvasti :D

Joo me ei alaluokilla opittu englantia netissä istumalla mutta opittiin sitä esim kirjakavereille kirjoittamalla ja kielikursseilla ja lukemalla.

eli ovat puhuneet sitä kovin niukasti verrattuna esimerkiksi 1982 syntyneisiin.

Jep ja juu, olet dinosaurus jo ja parin vuoden päästä työpaikan ongelmajäte, jolle pitäisi löytää loppusijoituspaikka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan omin käsin ja sormin laskanut montako vuotta meillä ikäeroa :D

ap

Vierailija
64/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ovat puhuneet sitä kovin niukasti verrattuna esimerkiksi 1982 syntyneisiin.

Jep ja juu, olet dinosaurus jo ja parin vuoden päästä työpaikan ongelmajäte, jolle pitäisi löytää loppusijoituspaikka...

Vierailija
65/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen ollut lentoasemalla töissä missä olen käyttänyt englantia noin 12vuoden ajan kun taas hän ei ole vielä kertaakaan nykyisessä työssä englantia tarvinnut :)

ap

Vierailija
66/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmankuva aika suppea heillä...

Vierailija
67/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Olen harrastukseen liittyen tekemisissä myös näiden 85-87 syntyneiden kanssa ja välillä naurattaa, kun meitä 70-luvulla syntyneitä luullaan ikälopuiksi.

Kerrankin mulle todettiin, että "Niin joo, kun sun lapsuudessa ei ollut vielä Barbeja". No kyllä oli. Samainen neiti totesi mulle, "että sä oletkin käyny vielä niitä kansakouluja ja oppikouluja." Juu ei, ihan peruskoulua ja lukiota pukkasi. Ei tosin haittaa mua, mutta pikkaisen pistää hymyilyttämään....

Vierailija
68/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen yksi kolmasosa lukiokavereistani tekee töitä tällä hetkellä ulkomailla englantia puhuen.

ap

Vierailija
69/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijään? Onko sun itsetunto kunnossa ja pelkäätkö, että nuorempi työntekijä on sinua parempi tai esimiestesi suosiossa?

Mulle ei olis tullut mieleen tehdä tuollaista yleistystä yhdestä heitosta, jonka joku työkaveri ohimennen tekee.

Vierailija
70/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkiaivoja jotka eivät tiedä mitään historiasta ennen 80-lukua.

Vierailija
71/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään vaan huvittua huvittavista asioista esim siitä että jollakulla on todella noin ahdas maailmankuva ja käsitys ihmisistä. Tuntuu todella hassulta että joku luulee ettei 80-luvulla koulunsa aloittanut osaisi englantia!!!

ap

Vierailija
72/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei heillä ole realistista käsitystä maailmasta eikä edes tästä meidän omasta yhteiskunnastamme.

Oikeasti millainen idiootti kyselee 80-luvulla koulun aloittaneelta että onko se käynyt oppikoulun? Mitä päässä liikkuu ja millaisessa tynnyrissä kasvanut? Ja joo miten voi edes kuvitella ettei 80-luvulla koulun aloittanut ja siis 90-luvulla lukion käynyt osaisi englantia?

Ei taida ihan täysillä valoilla apn työkaveri kulkea :D

Vierailija
73/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin otan osaa. Urpo tyyppi kuin mikä.

Vierailija
74/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään lapsia ole, vaan jo tukevasti aikuisia ihmisiä. Ap:n työkaveri sattuu olemaan idiootti.

Vierailija
75/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole raasu riittävästi maailmaa nähnyt vielä ja selvästi elänyt jossain tynnyrissä.

Vierailija
76/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en edes tiedä mitä mieltä noi ovat 60-luvulla syntyneiden kielitaidosta :-)

Vierailija
77/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

82 syntynyt on kuitenkin 30-vuotias...

Vierailija
78/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en edes tiedä mitä mieltä noi ovat 60-luvulla syntyneiden kielitaidosta :-)

Vierailija
79/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kummallisen suppea maailmankuva eikä mitään käsitystä yhteiskunnastamme saati maailmanhistoriasta tai edes oman yhteiskuntamme vaiheista ennen 80-lukua.

Kukas idiootti se olikaan BB-talossa aikoinaan kun ei edes tiennyt millä vuosisadalla Suomi on itsenäistynyt. Järkkyä!

Vierailija
80/105 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoriso senkun tyhmenee vaikka ollaan niin olevinaan taitavia kaikessa. Esim tietotekniikka sujuu mutta maailmankuva ja käsitys maailmasta on täysin hakusessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän