G: Kuinka kauas lapsuudenkodistasi olet asettunut maantieteellisesti?
Nyt google maps tai joku reittiopas auki ja kilometrit tarkistamaan.
Meikä vaikuttaa tänä päivänä alle 20 kilometrin päässä sieltä, missä ensimmäiset vuoteni vietin.
Kommentit (62)
Asun nääs viereisessä talossa.
Toki mä olen muuallakin tässä välissä asunut.
Sieltä missä vanhempien kanssa asuin 11-18 vuotiaana, ja jossa vanhemmat yhä asuu, on tänne matkaa n. 7 kilometriä.
Sieltä missä ihan ekana asuin vanhempien kanssa ollessani 0-11v on matkaa tänne 1,8km.
Voisiko sanoa siis että palasin lapsuuteni maisemiin kun muutin omilleni :D ja tarkotus ois opintojenki loputtuu pysytellä näillä tienoil, tykkään alueesta, vaikka nykyasuinalueeni on paljon parjattu Espoon Suvela :D
Itsekin veikkailin että noin 500 m, Google Maps näyttää 450 m. :D Kauimmillaan n. 50 km päässä on tullut asuttua.
Eli näyttänyt välimatkaa kun maa vaihtuu välillä.
tosin voi olla, että muutan pian ulkomaille
Muutin ensin opiskelemaan 350km päähän, kun haluamaani alaa ei voinut opiskella kotikaupungissa. Sitten muutin miehen työpaikan perässä vielä kauemmaksi. Optimitilanteessa olisin halunnut asua lapsuudenkotikaupungissa, mutta minkäs teet, jos ei siellä ole itseä kiinnostavia opiskelu- ja työpaikkoja.
1700km päässä olen lapsuuteni maisemia. Olen kotoisin Helsingistä.
Suurimmillaan välimatka on ollut 120km.
Muutama kerros on väliä. Asun stadissa, sukutalossa, tädiltäni perityssä huoneistossa.Muita sukulaisia asuu myös talossamme.Yksi sisarus asuu perheineen lapsuudenkodissani.
Kauimmillaan asuin n. 200 kilometrin päässä.
Asuinpaikan valinnalla ei ole mitään tekemistä vanhempieni kanssa, en ole heidän kanssaan paljon tekemisissä enkä haluakaan. Muutin tänne koska pidän alueesta.
Riippuu siitä, että mistä lapsuudenkodista lasketaan. 10 tai vähän reilu 500 km
Tällä hetkellä 250km, mutta kauimmillaan olen asunut noin 3000km päässä.
lapsuudenkotini on New Yorkissa, jossa vietin 14 ekaa vuottani. Nyt Stadissa. Tosin välillä olen muuallakin asunut.
en ole pitkälle elämässä päässyt.
En tiedä olenko vielä asettunut mutta tällä hetkellä etäisyys lapsuudenkotiini Hong Kongissa on 7,828 km.
Pisimmillään etäisyys oli 12,799 km kun asuin Massachusettin Cambridgessa.
45 km päähän.