Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Olen ylemmyydentuntoinen hyvätuloinen mies, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
10.10.2012 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan vastaillut kysymyksiin. Ympäristö tuhoutuu mun autostani piittaamatta. Muutoin olen aika ympäristöystävällinen ja firmani edustaa kestävää kehitystä (ainakin aika usein). Enkä sitä paitsi väitäkkään olevani mikään idoli.

Vierailija
42/47 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasn itsensä toteuttamista. Downgreidaus on loosereiden termi, kun ei osata tehdä mitään hyvää ja pitää kivaa samalla

vielä siihen kastiin, joka luulee olevansa h..tin hyvä ja aina oikeassa. Näyttämisen tarvetta ja ylemmyydentuntoa riittää. Kunhan tuosta hieman menestyt ja kasvat, ehkä ymmärrät että tietynlainen downgradaus on tulosta siitä ettei pelkkä kuluttaminen itsensä vuoksi ole kivaa tai tuo sisältöä elämään. Kun on oikeasti varaa valita - yllätys yllätys - tekeekin toisin kuinmitä aikaisemmin oletti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmilitraista... sellainen riittää minulle hyvin, kun auto on hyvän näköinen. En äkkiä keksisi mistä maksaisin enemmän kuin isomoottorisesta hyvin varustellusta rättikattoisesta TT:stä. Paitsi sitä ei taida enää saada edes kolmilitraisella.

ettet tajua autoista(kaan) kovin paljoa. ;)

Vierailija
44/47 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla alentuvalla asenteellaai on jotain pohjaa, voi olla että olet oikeassa. Joillekkin vanheminen tuo viisautta. Toisille katkeruutta ja omiin asenteisiin linnoitautumista.

Vierailija
45/47 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla alentuvalla asenteellaai on jotain pohjaa, voi olla että olet oikeassa. Joillekkin vanheminen tuo viisautta. Toisille katkeruutta ja omiin asenteisiin linnoitautumista.

tulepa sitten takaisin tänne mammojen palstalle, kun olet kasvanut vähän lisää. Been there, done that jne. Tämä mammapalsta on vähän väärä pätemisenpaikka miehelle, joka ei ole ilmeisesti kotiäitiä läheltä nähnytkään.

Vierailija
46/47 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee nukkumaan, kiitos kysymyksistä ja aika asiallisesta kommentoinnista.

Vierailija
47/47 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet tajua autoista(kaan) kovin paljoa. ;)

Satun omistamaan kolme autoa, joista yksi on TT. Veikkaan, että olen avannut useamman auton pultin kuin keskiverto mieskään, vaikka työni ei ole lähelläkään autoalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan