Hei! Olen ylemmyydentuntoinen hyvätuloinen mies, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (47)
Naisen pitää olla sinut itsensä kanssa ja se onnistuu harvoin alle kolikymppisiltä naisilta
Kun ei kokemusta kilpa-autoilusta
vai kovakatto? Ei rata-ajo innosta?
Tyydyttävänsä naisen, mutta on tullut ihan positiivista palautetta.
Olen markkinointijohtaja.
mutta mielestäni et ole vielä hyvätuloinen enkä ymmärrä miksi olet ylemmyydentuntoinen, osaatko selittää?
terv. yli 30v. nainen, jolle z4 ei kelpaisi edes ostoskärryksi ;D
Mikä on mielestäsi tärkeintä markkinoinnissa?
Hyvä asenne. En ole sinua kohtaan ylemmyyden tuntoinen. Ja tuskimpa sinäkään itsetuntoaai autoon perustat, täällä vaan kysyttiin autostani. Vaikka ajaisin Toyotalla, fiilikset olisi ihan samat.
Ymmärtää että ihminen toimii aina tunnepohjaisesti ja perustelee tunteensa itselleen rationaalisesti
Onhan se tyhjää elämää. Kyllä ihmisellä pitää olla kunnianhimoa. Arvostan naisia, joilla on ura ja lapset
Eri asia, antaako prismat tai citymarketit ajella siellä käytävillä. Minulle paremman puutteessa kelpaisi, mutta ei ehkä parhaimman näköinen avo. Lisäksi rättikatto olisi plussaa.
Hyvä asenne. En ole sinua kohtaan ylemmyyden tuntoinen. Ja tuskimpa sinäkään itsetuntoaai autoon perustat, täällä vaan kysyttiin autostani. Vaikka ajaisin Toyotalla, fiilikset olisi ihan samat.
ylemmyydentuntoinen, jos ei osaa edes kirjoittaa.
Onhan se tyhjää elämää. Kyllä ihmisellä pitää olla kunnianhimoa. Arvostan naisia, joilla on ura ja lapset
Aika harva on koko ikäänsä kotiäiti, ja monen kotiäidin mielestä rahan perässä juokseminen ja kuluttamisen kautta onnen tunteen hakeminen on tyhjää elämää.
Ja kyllähän tuo aika hirveältä näyttää. Sori.
Eri asia, antaako prismat tai citymarketit ajella siellä käytävillä. Minulle paremman puutteessa kelpaisi, mutta ei ehkä parhaimman näköinen avo. Lisäksi rättikatto olisi plussaa.
nuo z4:t ja slk:t valitettavasti aika halpoja leluja ovat. En kehtaisi edes mainita ajelevani jollain 3-litraisella pikkupurkilla. Tosin siltikin voin käydä prismacitymarketissa ostoksilla. Kun on kauhalla annettu, ei tarvitse olla ylemmyydentuntoinen. :D
Vasn itsensä toteuttamista. Downgreidaus on loosereiden termi, kun ei osata tehdä mitään hyvää ja pitää kivaa samalla
Eikös markkinointiin kuulu myyntityökin. Millainen on hyvä myyjä?
Laiska, tekee siis homman kerralla. Ahne, pitää rahasta. Ja ajattelee asiakasta oikeasti ihmisenä. Hyvä myyjä tekee asiakkaalleen palveluksen myydessään tälle juuri oikean tuotteen. Rehellisesti.
Vasn itsensä toteuttamista. Downgreidaus on loosereiden termi, kun ei osata tehdä mitään hyvää ja pitää kivaa samalla
Kyllä tuo autolla leveily aika materialistiselta kuulostaa. Ja mitä mieltä olet markkinointipäällikkönä siitä, että ympäristö on tuhoutumassa? Sinä lietsot sitä kehitystä ja se on ällöttävää. Ylemmyydentuntoon ei ole mitään aihetta.
nuo z4:t ja slk:t valitettavasti aika halpoja leluja ovat. En kehtaisi edes mainita ajelevani jollain 3-litraisella pikkupurkilla. Tosin siltikin voin käydä prismacitymarketissa ostoksilla. Kun on kauhalla annettu, ei tarvitse olla ylemmyydentuntoinen. :D
kolmilitraista... sellainen riittää minulle hyvin, kun auto on hyvän näköinen. En äkkiä keksisi mistä maksaisin enemmän kuin isomoottorisesta hyvin varustellusta rättikattoisesta TT:stä. Paitsi sitä ei taida enää saada edes kolmilitraisella.
Eronnut, 11-vuotias poika, asuu äitinsä kanssa