Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toi baari-illan päätteeksi vieraan naisen kotiin?!?

Vierailija
08.10.2012 |

Kuvio siis tämä: Olin mennyt ajoissa illalla nukkumaan, jonka jälkeen mies oli lähtenyt baariin. Aamulla herään aikaisin töihin, ja löydän mieheni kalsareissa ja t-paidassa nukkumasta keskimmäisen kerroksen sohvalta. Huomaan kellarin rapussa vieraan naisen kengät, ja kellarin sohvalla nukkuu nainen. Lähden töihin. Nainen on häipynyt meiltä ennen mieheni heräämistä (kellarin pöydällä oli muuten kaksi juotua olut tölkkiä). Mies ei muista (tai halua kertoa) mikä tämä nainen oli, mitään ei kuulemma ole kumminkaan tapahtunut. Ajatukset on melko sekavat kaikenkaikkiaan! Mitä tästä vois ajatella?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin järki sanoo, ettei mies olis tuonut MEIDÄN kotiin mitään panohoitoa!?! Mutta miksi toi yleensäkään, kun totta helkkarissa mä vedin tästä asiasta herneet!!!ap.

Vierailija
2/16 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku teistä av-mammoista yöpynyt jonkun ukkomiehen kotona, niin että sen vaimo on kotona? Ja mikä tähän oli mahdollisesti syynä. Ahdistaa että pidetäänkö mua tässä nyt ihan pilkkanaan, vai oliko tää joku ressukka jolla ei ollu yöpaikkaa, vai mitä ihmettä tämä on!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
4/16 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotain hämärää on kyllä!? Musta ihan piimetä, en tiedä uskoako ollenkaan koko aloitusta!

Mutta en antais periksi ennenkuin saan asiallisen vastauksen toimintaan! Mut ei miehes ihan kaikilla pytyillä käy, jos täysin vieraan, ei edes kaveri, naisen tuo teille kotiin baarista. Ja toisaalta jos tuolla lailla uskaltaa tehdä, ei se hyvää kuvaa sinustakaan anna!

Vierailija
5/16 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaksi, että se olis joku rassukka esim kadulta, joka on itse ollu niin hukassa, että miehesi on tarjonnut hänelle yösijan... Mutta jos miehesi sanoo, ettei muista tästä mitään, niin vähän pistää mietityttämään. Toki, jos siinä ei ois mitään peiteltävää ja on vaan tarjonnut yösijaa, niin voihan siitä kertoa ihan hyvin.

Vierailija
6/16 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan oo niin urpo, että tuo jonkun horon kotiin jos siellä on vaimokin, ainakaan jos teillä ei harrasteta mitään kolmen kimppoja :D

Vierailija
7/16 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on kaksi "kokemusta". Treffailin joskus yhden miehen kanssa, ja oltiin baarissa. Tämän veli joi itsensä umpitunneliin, ja treffikaverini pyysi minua viemään veljensä kotiin. Minä lähdin viemään, ja yksi mies lähti vielä mukaan. Känniläinen veli ja saattaja menivät rappuun, ja minä jäin odottamaan autoon. Odotin vaikka kuinka kauan autossa, ja sitten lähdin katsomaan tuleeko tämä saattaja vielä minun mukanani baariin vai ei. Rapussa löysin treffikaverini veljen kalsareillaan, oli alkanut esitteleen salilla käytyään tuloksia, ja pullisteli hauistaan. Miehen vaimo avasi oven samalla kun minä olin tullut siihen. Hän siis näki alastoman miehensä ja minut, ja saattajan, ja kiskaisi miehensä sisälle ja pamautti oven kiinni. Kukaan ei ehtinyt sanoa mitään, mutta myöhemmin kuulin, että siinä meinasi tulla avioero. Veli oli ollut niin jurrissa, ettei muistanut kuka minä olin (vaikka hänen veljensä oli esitellyt meidät).

Toinen reissu oli se, että meillä oli monta vuotta hyvä kaveriporukka johon kuuluin kumpaakin sukupuolta. Yhtenä kertana kaikki katosivat baarista ja minä jäin yhden kaverin kanssa jäljelle, joka on mies. Minun autoni oli toisen kaverini luona, joten en päässyt kotiin. Menin kaverini luo yöksi, ja nukuin sohvalla. Hänen tyttöystävänsä ei ollut silloin kotona, mutta meidän kaveruudessa ei tapahtunut mitään. Nukuimme eri huoneissa.

Ei siinä välttämättä mitään ole tapahtunut. Jos olisi, miehesi nukkuisi siellä sohvalla naisen kanssa.

Vierailija
8/16 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaan päättäneet ympäripäissään tulla teille jatkoille,tuskin tuossa sen kummempaa.

En silti hyväksyisi ja olisin kyllä pultissa minäkin!

Vierailija
9/16 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia olisi ok, jos henkilö olisi ollut mies. Pitäis järki sanoa, vaikka missä jurrissa olis, että tommonen herättää epäilyksiä!

Vierailija
10/16 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia olisi ok, jos kyseessä olisi mies? Kyllä minun eksäni petti minua miespuolisen kaverinsa kanssa. Itseasiassa hän halusi enemmän kaveriaan kuin minua.

Eräs nainen sanoi, että oli löytänyt miehensä baari-illan päätteeksi homoilemasta olohuoneesta kaverinsa kanssa. Miksi se olisi ok? Vai johtuuko se siitä, että kaikki naiset eivät pysty kuvittelemaan homoseksiä? Taidat vain olla vajukki, ap.

Vierailija
11/16 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkot mies seurassa on mulle ihan ok, kukapa meistä ei joskus olis ollu joillain jatkoilla? Ja en kyllä tosiaan epäilisi mitään homoilua... Mikä on muuten vajukki?

ap.

Vierailija
12/16 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin repinyt sen eukon ylös vaikka tukasta ja samoin miehen ja huutanut että alkakaahan selittää!!!

Vierailija
13/16 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole naivi, muutaman vuoden päästä sä itket täällä että miehesi on pettänyt sinua vuositolkulla, tuli niin yllätyksenä.

Vierailija
14/16 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki korut ja muut arvoesineet on tallessa? Se vieras ihminenhän on voinut ehtiä tehdä kierrosta teidän kodissa kun on ilmeisesti poistunutkin ennen miehesi heräämistä.

Vierailija
15/16 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin suoraansanottuna niin järkyttynyt, että en saanut siinä tilanteessa tehtyä mitään. Ja aukihan oli myös vaihtoehto, että nainen olisi ollut joku miehen kaverin tuttu tms. joka olisi ollut yöpaikkaa vailla. Mitäänhän pettämiseen viittaavaa sinänsä ei näkyvillä ollut. Mutta jälkikäteen, tosiaan, jos olisin heti herättänyt naisen ja kysynyt mikä tää juttu on, ei mun tarvis olla tässä nyt arvuuttelemassa...

ap.

Vierailija
16/16 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kotona nukkuivat lapset ja aviomies.. ja ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että työkaverini asui 60 km päässä ja taksi olisi tullut ihan h:tin kalliiksi ottaa yksin.

Meillä oli railakas työporukan illanvietto ja tämän miehen piti mennä toiselle työkaverille ( mies myöskin ) yöksi. Mutta tämä kaveri häipyi jo alkuillasta jonkin hameenhelman perään, eikä vastannut enää puhelimeen.

Oli talvi ja jotain -25 c ja tämä miespuolinen työkaverini oli siis ilman yösijaa, rahat tuhlattuina ja todella kännissä. Suorastaan itki mulle, että ei tiedä mitä tehdä. Mun kävi sääliksi reppanaa ja menimme meille aamuyöstä. Käskin miehen sohvalle nukkumaan ja käskin olla aivan hiljaa. Viereen laitoin vesilasin ja oksuämpärin.

Aamulla heti kun aviomieheni heräsi, kerroin hänelle tilanteen ja ettei säikähdä tai suutu. Mieheni ymmärsi ja taisi kahvitkin keittää tälle hyyryläiselle. Työkaverini häipyi hiemen nolona aamupäivällä ja kiitteli mua kovasti maanantaina.

Sen kummempaa draamaa ei tähän tarinaan liittynyt : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä