Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävi sitten klassinen emämoka

Vierailija
15.05.2012 |

Olin hakemassa miestä töistä. Eilisillan munavoileipien rikkikaasut pulputtelivat suolistossa ja päästin antaumuksellisesti rupsuja siinä odotellessani. Vähän kyllä mietin että tykkääkö mies kyttyrää kun joutuu lemuautoon.

No hetken päästä tuli mies ja... pomonsa! Mies kysyy että sopiiko että heitetään pomo rautatieasemalle. Joo, toki...

Mies sadatteli jälkeenpäin että auto haisi kuin sikalan lieteläjät hesähelteellä. Kiva oli yrittää olla naama peruslukemilla ja jutella asiallisia pomon kanssa.

Mua hävettää niin pirusti :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskellä nyt pienessä suljetussa tilassa. Nautitko sä itse niistä kaasuista?

Sitä voi jaloitella vähän auton ympärillä tai kehitellä jonkun sulkavian äkkisiltään, että pääsee ulos pieremään.

Vierailija
2/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ap on hullu, kun ei tajunnut avata ikkunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin vapauttaa suolikaasua duunipaikan hississä koska olin siellä yksin. Olin menossa aamulla parkkihallista ylöspäin työpisteeseeni. Kävi kuitenkin niin paskamaisetsi, että toisesta ylemmästä parkkikerroksesta kyytiin tuli firman toimitusjohtaja, ja kamala munapieruni kiersi siellä hissikopissa :-o En keksinyt muuta kuin tehdä äänekkäitä nuuhkutusääniä ja sanoa "mikähän täällä haisee, kauhea haju!"

Vierailija
4/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan. Toki mä mietin että miehestä ei varmaan ole kivaa mun hajuja haistella, mutta ei kai pitkän liiton aikana parit ajattelemattomat pierut sentään kriisiä aikaiseksi saa.

Mistä mä saatoin tietää että just tänään päätti tarjota kyydin jollekin kun ei koskaan ennenkään sellaista ole sattunut?

ap

Vierailija
5/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksinyt muuta kuin tehdä äänekkäitä nuuhkutusääniä ja sanoa "mikähän täällä haisee, kauhea haju!"

Vierailija
6/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei eläintuotteet ole hyväksi ihmisen ruoansulatukselle.

Vierailija
7/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä aivastus-pieru eilen, jonka jälkeen repesin hysteeriseen nauruun.. Että terveisiä vaan jos on paikalla olleita pk seutu....

Vierailija
8/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä aivastus-pieru eilen, jonka jälkeen repesin hysteeriseen nauruun.. Että terveisiä vaan jos on paikalla olleita pk seutu....

Vierailija
9/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma, että jos esim. töissä on kauheat ilmavaivat ja menet johonkin tyhjään sivuhuoneeseen päästelemään "höyryjä" niin AINA sitten hyökkää joku samalla ovenavauksella kun itse menen ulos. Helvetti :D