Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu Saagim taas vauhdissa - haukkui Maria Veitolaa

Vierailija
20.08.2015 |

Mikä Anu Saagimia oikein vaivaa? Mikä jeesus se on ketään ja kenenkään ulkonäköä tuomitsemaan? Kovin alkaa käydä kuluneeksi tuo sen harrastama haukkuminen, ihan kuin rikkimennyt levy.

"Radio - ja televisiotoimittaja Maria Veitola nähdään syksyllä MTV:n uutuussarjassa Yökylässä Maria Veitola, jossa Veitola yöpyy tunnettujen suomalaisten julkisuuden henkilöiden luona. Ohjelmassa hänet nähdään muun muassa laulaja Jukka Pojan, elokuvaohjaaja Renny Harlinin ja kohukaunotar Anu Saagimin luona. 

Maria kertoi eilisessä MTV:n tiedotustilaisuudessa ajatelleensa, että hänestä ja Anu Saagimista tulisi hyvät ystävät, mutta näin ei kuitenkaan käynyt.

- Hän ei tykännyt musta vissiin yhtään. En mä tiedä, että tykkääkö hän ikinä muista naisista. Hän ei kyllä peitellyt sitä yhtään ja arvosteli mua aika paljon, ja erityisesti mun ulkonäköä, Maria kertoo.

Saagim oli sanonut mielipiteensä Marian ulkonäöstä hänelle päin naamaa.

- Eihän se ole maailman kivointa, jos joku koko ajan sanoo, että sä olet ruma ja ällöttävä, Maria toteaa.

Hän sanoo olleensa ehkä neutraalimpi Saagimin kommenteille, koska hän oli vierailemassa hänen kotonaan.

  - Jotenkin hänen luonaan mä en halunnut vaatia häntä tilille siitä, että miksi hänen pitää olla niin hirveä mulle. Totta kai mä kysyin sitä, mutta mä olisin varmaan käyttäytynyt eri tavalla, jos me oltais oltu esimerkiksi jossain ravintolassa, Maria miettii. 

Saagim yritti antaa neuvoja Marialle erityisesti tyyliin suhteen.

- Totta kai hän koitti antaa neuvoja ja myös stailasi mua. Hän vei mut hyvän ystävänsä Susanna Penttilän liikkeeseen ja he stailasivat minua siellä yhteistuumin, enkä mä tiennyt, että oliko se sellaista sikailua mun kustannuksella vai mitä se oli. Jotenkin tuli vähän sellainen kiusaajafiilis siitä, Maria toteaa naurahtaen."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015081920202277_vi.shtml

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut Veitolan kiusaavan haastateltavaa. Katsoin joitakin jaksoja jopa uudestaan, kun alkoi ilmestyä sellaisia mielipiteitä, että Veitola kiusaisi ja härnäisi haastateltavaa. En sittenkään huomannut mitään sen suuntaista. Hän tekee kyllä hyvin suoria kysymyksiä ja uskaltaa ottaa esille kiperiäkin asioita, mutta ei kiusaa, ei härnää ja antaa haastateltavalle mahdollisuuden olla vastaamatta. Haastateltavahan se ohjaa, kuinka pitkälle saa asiassa mennä. Veitola on hyvin ystävällinen ja osaa nähdä asioita monelta kantilta usein yrittää ymmärtää mikä on kaiken ihmeteltävän takana.

Vierailija
102/114 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andyn kulli Marian pilluun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni asiassa ei oikeasti ollut kysymys Marian ulkonäöstä vaan siitä, että Maria oli tullut hänen miehensä kotiin yökylään. Anuhan tuli sinne ihan yllättäen pistäytymään. Hän ei pitänyt ajatuksesta, että asuntoon tullaan yökylään ja juttua tekemään. Mollauksella oli tarkoitus pilata ohjelma. Hän halusi loukata toimittajaa, mutta myös pilata ohjelman, niin ettei siitä saataisi kunnon julkaistavaa. Itsellään hänellä on ollut miehiä ties kuinka paljon, mutta ei ole sietänyt vastaavaa mieheltään. Myöhemminhän pari on eronnut. Kyse oli mustasukkaisen ja narsistisen naisen hyökkäyksestä toista naista kohtaan. Hän itse kokee ulkonäkö asian tärkeäksi, joten hän kuvitteli, että siihen hyökkäämällä voisi satuttaa reviirille tullutta toimittajaa eniten. 

Jos hän ei pitänyt siitä, että Maria Veitola oli siellä, se ei kuitenkaan anna oikeutta olla tökerö, pilkkaava, loukkaava. Ja minkälaisista asioista hän pilkkasi, aivan kypsymättömän ihmisen tavoin. Mikään ei anna hänelle oikeutta olla sietämätön toista ihmista kohtaan. Luulenpa, ettei tänä päivänä yksikään vanhempi sietäisi vastaavaa käytöstapaa toiselta omalle lapselleen. Jo nuorilta tämä olisi järkyttävän huonoa käytöstä. Lisäksi Perjantai-ohjelmassa hän vielä jatkoi samaa linjaa pilkallisesti nauraen eikä ole lainkaan pyytänyt anteeksi toisen ihmisen julkista pilkkaamista.  Jos Yökylässä-ohjelmaa ei pidetä julkisena niin ainakin Perjantai-ohjelma oli juuri sellainen julkinen tilaisuus ja vaatisi julkisen anteeksipyynnön. 

Kun toimittaja antoi toisessa ohjelmassa mahdollisuuden pyytää Maria Veitolalta anteeksi, vastaus oli "Ei ole mitään anteeksi pyydettävää."

Anu Saagim yritti ilman anteeksi-pyyntöä keksiä selitystä käytökselleen puoli vuotta myöhemmin tehdyssä videossa: "Maria ei ole varmasti ruma, mutta hänellä on heikko itsetunto ja semmoista ihmistä on hirveän helppo joskus jopa hauska vetää nenästä, elikä mä tykkään aina, jos mä sanon ihmiselle jotain -no ehkä siinä oli pieniä ryppyjä -okei, se on ihan normaalia, hän on varmasti yli viisikymppinen, mutta mutta se on ihan okei, mutta mutta ihmisellä pitää olla sen verran itsetuntoa, että se sanoo sitten jotain vastaan eikä loukkaantuu, että että rehellisyyttä täytyy kunnioittaa.... juu, mä kiusasin sitä, koska hän luuli olevansa hm style ikoni Suomessa ja esitteli sitten yks toisensa perään omia kauniita pukuja ja ulkovaatteita ja kakki oli erittäin fiinejä ja ja kivan näköisiä, mutta mun mielestä.. sekin on pikkuisen ärsyttävää tai turhaa esittää vaatteita. Ihminen esittää itsensä ja vaatteet on niin kuin frame hänen ympärillään. Mä luulen, että ihmisen pitää olla taas niin itsevarma, ett ett jos sille laittaa päälle vaikka säkin ja sit se vaan pitää hauskaa ja so wath  että minä olen minä, ei se muuta mitään, ei vaatteet tee Anu Saagimia, minä teen Anun elikä että  että punainen juoni ehkä hänessä minkä mä muistan, siitä on niin kauan, siitä on yli puoli vuotta sitten, kun me tehtiin se ohjelma, että että päälimmäinen muistikuva on silti, että huono itsetunto, heikko itsetunto, että TYTTÖ nenä ja nokka pystyyn ja ylpeesti vain eteenpäin. (Leveä hymy)."

Edellinen on kuin suora lainaus jonkun murrosikäisen selityksistä. Kiusaa edelleen( yli viisikymppinen) Itse oli silloin 55 ja Maria selkeästi nuoremman näköinen ja reilusti alle 50. Yrittää muuttaa sanomisiaan "Ei Maria ole ruma" Lisäksi juuri samanlainen asenne kuin koulukiusaajilla. Yrittää laittaa syyn Maria Veitolalle "Kun kerran olit sellainen, heikko itsetunto...". Todellisuudessa ei kestä nuorempia naisia ja ottaa linjakseen litistää heti alkuun toinen, kuin kävisi koko ajan kilpailua paremmuudesta. Käsittämätöntä, naisella on ikää jo niin paljon, että olisi pitänyt kasvaa aikuiseksi. Tekisi hyvää hänelle mennä Japaniin tai Etelä-Koreaanjossa on pakko kunnioittaa toista osapuolta niin, ettei töykeästi päästetä suusta mitä sylki tuo tyhjästä päästä tullessaan. Tällaiselle ihmiselle pitää sanoa suoraan, että hänen käytöksensä on tuomittavaa.

Ääh, miten säälittävää ininää toi Sagimin puolustelu, siitä jos jostain puttuu se kuuluisa punainen lanka.

En osaa päättää kumpi tunne häntä kohtaan on suurempi, sääli vai halveksunta. 

Vierailija
104/114 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Anu Saagim. Olin jo täysin unohtanut hänet.

Vierailija
105/114 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu onkin sellanen lehmä itse ja vihaa kaikkia muita naisia. Todella huono itsetunto ja ruma sisältä sekä ulkoa. Kunnon noita akka.

Vierailija
106/114 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietola on julkkishu*ra ja pitää ottaa vaan vastaan mitä sieltä tulee. Ei pidä valittaa....

Vierailija
107/114 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on keski-ikäinen uhriutuva narsisti, jolla on syömishäiriö ja kuulopuheiden mukaan myös huumeongelma. Eli yhtä ankea ellei ankeampi tapaus kuin Saagim.

Vierailija
108/114 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 10 vuotta vanha ketju, miksi te näitä nykyään nostelette??

Vierailija
109/114 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

veitola ja yli viikari ovat kuin sisarruksia ylimielisä narsisteita jotka kuvittelevat olevansa aina oikeassa.

Vierailija
110/114 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin narsisti kuitenkaan. Narsisti kun ei näyttäisi koko kansalle huonoja puoliaan televisiossa. Ikävä tapaus tämä Anu kuitenkin, ikävä ihminen voi olla ilman narsismiakin.

Vierailija
111/114 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä tuo Saagim oikea noita-akka.Kattos itseään peiliin.

Vierailija
112/114 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka? Ketä?

Vierailija
113/114 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään hyvin ilman kumpaakaan kammotusta!

Vierailija
114/114 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova Poru kun vanhana kettuna heti näki Marian tyylin ja alkoi pelaamaan sitten omilla säännöillään ja jokin arvostelu hajotti sitten tarkoituksella  pakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän