Anu Saagim taas vauhdissa - haukkui Maria Veitolaa
Mikä Anu Saagimia oikein vaivaa? Mikä jeesus se on ketään ja kenenkään ulkonäköä tuomitsemaan? Kovin alkaa käydä kuluneeksi tuo sen harrastama haukkuminen, ihan kuin rikkimennyt levy.
"Radio - ja televisiotoimittaja Maria Veitola nähdään syksyllä MTV:n uutuussarjassa Yökylässä Maria Veitola, jossa Veitola yöpyy tunnettujen suomalaisten julkisuuden henkilöiden luona. Ohjelmassa hänet nähdään muun muassa laulaja Jukka Pojan, elokuvaohjaaja Renny Harlinin ja kohukaunotar Anu Saagimin luona.
Maria kertoi eilisessä MTV:n tiedotustilaisuudessa ajatelleensa, että hänestä ja Anu Saagimista tulisi hyvät ystävät, mutta näin ei kuitenkaan käynyt.
- Hän ei tykännyt musta vissiin yhtään. En mä tiedä, että tykkääkö hän ikinä muista naisista. Hän ei kyllä peitellyt sitä yhtään ja arvosteli mua aika paljon, ja erityisesti mun ulkonäköä, Maria kertoo.
Saagim oli sanonut mielipiteensä Marian ulkonäöstä hänelle päin naamaa.
- Eihän se ole maailman kivointa, jos joku koko ajan sanoo, että sä olet ruma ja ällöttävä, Maria toteaa.
Hän sanoo olleensa ehkä neutraalimpi Saagimin kommenteille, koska hän oli vierailemassa hänen kotonaan.
- Jotenkin hänen luonaan mä en halunnut vaatia häntä tilille siitä, että miksi hänen pitää olla niin hirveä mulle. Totta kai mä kysyin sitä, mutta mä olisin varmaan käyttäytynyt eri tavalla, jos me oltais oltu esimerkiksi jossain ravintolassa, Maria miettii.
Saagim yritti antaa neuvoja Marialle erityisesti tyyliin suhteen.
- Totta kai hän koitti antaa neuvoja ja myös stailasi mua. Hän vei mut hyvän ystävänsä Susanna Penttilän liikkeeseen ja he stailasivat minua siellä yhteistuumin, enkä mä tiennyt, että oliko se sellaista sikailua mun kustannuksella vai mitä se oli. Jotenkin tuli vähän sellainen kiusaajafiilis siitä, Maria toteaa naurahtaen."
Kommentit (114)
Kuka tuon Viron hevosen mielipiteistä oikeasti välittää? Suu käy, mutta mitään asiaa sillä ei koskaan ole.
Veitola toki on tyylitön, että sinänsä oikeassa on.
Lisäksi se on ohjelmassaan aina sellainen vittumainen selän takana naureskelija, eli täysi kiusaaja itsekin. Saipas kerrankin takaisinkin.
Minusta Anu on ihan paras vanha ja upea tuosta lesbosta kuulin ensikertaa nyt. Ja jos siitä sanoo kuin ajattelee niin tämä on rasssismi.
Moni ei kai muista että Anu on viettänyt nuoruutensa ympäristössä jossa oli hyväksytty vain se puolueen mielipide.
Nyt alkaa Suomessa joka oli Anulle aikoinaan vapaa maa esiintyä neuvostomallisia ainoita totuuksia unelmien ohella.
Anua olen ihaillut aina, räväkästi pitää sanoa jos haluaa julkisuutta ja sitähän hän haluaa, tuosta toisesta tiesin vain sukupuolisen suuntautumisen ja nimen. Onko homostelu unelma, en tiedä mutta toki kaikki saavat olla mitä tahtovat.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:14"]Alkaa kyllä vähän huvittamaan kun ei kyseinen nainen pysy julkisuudessa muuten ku toisia naisia haukkumalla ja yleisesti provosoimalla :D
"Kaikki miehet rakastaa mua ja naiset on mulle kateellisia!! Oon ihan yks jätkistä ku en tuu naisten kaa toimee!!"
[/quote]
Mulle menee Anun tarinat täydestä läpi, on mun FB kaverikin, osaan viroa ja haaveilen Anusta.. !öö no Anun aünusta ainakin.
Siis mitä vittua? Marian tyylihän on nimenomaan vittuilla kaikille, hänelle ei kuitenkaan itselleen saa puhua suoraan?
Anuhan lähtee näihin mukaan, kun sille ehtotetaan, että saa hölmöillä ja suomalaiset ei taaskaan tykkää.
Eipä siitä virossakaan tykätä, vissiin vielä vähemmän kuin täällä.
Anu Saagim on todella epämiellyttävä ihminen, ainakin sen perusteella millaisen kuvan hän antaa itsestään julkisuudessa.
Kiusaamistahan tuo on. Noloa, että se Penttiläkin on mennyt mukaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:31"]
Kiusaamistahan tuo on. Noloa, että se Penttiläkin on mennyt mukaan.
[/quote]
No Penttilä ei kyllä sinänsä ihmetytä, voin hyvin kuvitella miten se on siellä mennyt Saagimin hännystelijänä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:32"]
Kyllähänn Anu Saagimilla on tasokkaampana virottarena oikeus sanoa tuollaista. Ja suomilehmät on taas kateellisia. Hohhoijaaa. M32
[/quote]
No niin, menepä trollaamaan muualle. Ei nyt pure sinun ininäsi.
No, jospa hän ei pitänyt kys. olevan henkilön ulkonäöstä.
Itse olen saanut vastaavia kommentteja tapailemiltani miehiltä. Minkä sille voi jos ulkonäkö ei miellytä.
Jos "sukupolvensa tyyli-ikoni" saa tyyliopastusta NLn kauden lapselta ollaan jännän äärellä. Pitää katsoa ja yrittää miettiä mistä Anu saa elämäänsä voimaa ja iloa.
No totuuden on sanonut. Saagim ei oo mun suosikki-ihminen mutta tällä kertaa täysin oikeassa. Veitola on vieläpä jopa tyhmä kun jäi kuuntelemaan Anun juttuja ja lähti stailaamaan itseään jonnekin Penttilän putiikkiin. Voi elämä mikä lahna. Ei omaa tahtoa ollenkaan vaikka niin kovin kärppää kuvaa yrittää itsestään antaa:D
Epävarma, huonon itsetunnon omaava ihminen hakee itsetunnolleen pönkitystä mollaamalla muita. Surullinen hahmohan Saagim on.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:34"]
No, jospa hän ei pitänyt kys. olevan henkilön ulkonäöstä.
Itse olen saanut vastaavia kommentteja tapailemiltani miehiltä. Minkä sille voi jos ulkonäkö ei miellytä.
[/quote]
Normaali ihminen normaaleilla käytöstavoilla varustettuna kykenee pitämään sen omana tietonaan jossei pidä jonkun ulkonäöstä eikä mene jankuttamaan sitä suoraan päin kohteen naamaa.
Ps. Kaikkia urpoja sinäkin deittailet.
Saagimin tyyli on kuin katuhuoralla, mitä neuvoja se vois antaa Veitolalle? Ja Penttilä, voi jestas.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:43"]
Vietola stailattavana pistävän hienhajuisen Saagimin toimesta Penttilän putiikin kopio-merkkituotteilla, YES! Loistava ohjelmaidea ja suomalaista glämöyriä parhaimmillaan.
[/quote]
:D