Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu Saagim taas vauhdissa - haukkui Maria Veitolaa

Vierailija
20.08.2015 |

Mikä Anu Saagimia oikein vaivaa? Mikä jeesus se on ketään ja kenenkään ulkonäköä tuomitsemaan? Kovin alkaa käydä kuluneeksi tuo sen harrastama haukkuminen, ihan kuin rikkimennyt levy.

"Radio - ja televisiotoimittaja Maria Veitola nähdään syksyllä MTV:n uutuussarjassa Yökylässä Maria Veitola, jossa Veitola yöpyy tunnettujen suomalaisten julkisuuden henkilöiden luona. Ohjelmassa hänet nähdään muun muassa laulaja Jukka Pojan, elokuvaohjaaja Renny Harlinin ja kohukaunotar Anu Saagimin luona. 

Maria kertoi eilisessä MTV:n tiedotustilaisuudessa ajatelleensa, että hänestä ja Anu Saagimista tulisi hyvät ystävät, mutta näin ei kuitenkaan käynyt.

- Hän ei tykännyt musta vissiin yhtään. En mä tiedä, että tykkääkö hän ikinä muista naisista. Hän ei kyllä peitellyt sitä yhtään ja arvosteli mua aika paljon, ja erityisesti mun ulkonäköä, Maria kertoo.

Saagim oli sanonut mielipiteensä Marian ulkonäöstä hänelle päin naamaa.

- Eihän se ole maailman kivointa, jos joku koko ajan sanoo, että sä olet ruma ja ällöttävä, Maria toteaa.

Hän sanoo olleensa ehkä neutraalimpi Saagimin kommenteille, koska hän oli vierailemassa hänen kotonaan.

  - Jotenkin hänen luonaan mä en halunnut vaatia häntä tilille siitä, että miksi hänen pitää olla niin hirveä mulle. Totta kai mä kysyin sitä, mutta mä olisin varmaan käyttäytynyt eri tavalla, jos me oltais oltu esimerkiksi jossain ravintolassa, Maria miettii. 

Saagim yritti antaa neuvoja Marialle erityisesti tyyliin suhteen.

- Totta kai hän koitti antaa neuvoja ja myös stailasi mua. Hän vei mut hyvän ystävänsä Susanna Penttilän liikkeeseen ja he stailasivat minua siellä yhteistuumin, enkä mä tiennyt, että oliko se sellaista sikailua mun kustannuksella vai mitä se oli. Jotenkin tuli vähän sellainen kiusaajafiilis siitä, Maria toteaa naurahtaen."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015081920202277_vi.shtml

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on ihana!!!!!!

Vierailija
62/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt täysin naurettavaa Saagimilta. Mutta jokseenkin naurettavaa Veitolta myös tulla itkemään siitä lehteen. Muistan eräänkin Maria Shown, jossa hän piikitteli ja ivasi Tukiaista. Tuksu oli kuitenkin silloin jo epätasapainoinen ja psyykkisesti häiriintynyt.

Yleensä sen edestään löytää minkä taakseen jättää.:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on moderni, itsevarma ja hyväitsetuntoinen vahva nainen.

Vierailija
64/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on oikeasti ruma. Mitä pahoittaa nyt totuudesta mielen. Nolo akka. Joskus 2000luvun alussa Maria juonsi jotain seksi ohjelmaa. .. haukkui siinä täysin isot tissit ja sanoi, ettei voi sietää isoja tissejä, joissa isot nännipihat. Kuulemma täys turn Off. Ja sama ämmä kehtaa itse loukkaantua. .

Vierailija
65/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:34"]

No, jospa hän ei pitänyt kys. olevan henkilön ulkonäöstä.

Itse olen saanut vastaavia kommentteja tapailemiltani miehiltä. Minkä sille voi jos ulkonäkö ei miellytä.

[/quote]

Jollei pidä jonkun ulkonäöstä, ei siitä tarvitse sanoa mitään. Ei ole mikään pakko olla epäkohtelias ja tökerö.

Tämän kyllä opettaisi jo normaali kotikasvatus. 

Vierailija
66/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi olla väännetty samasta muotista? Musta on kiva, että meitä on täällä erilaisia. Vaikken erityisesti pitäisi jonkun tyylistä, asia ei minulle kuitenkaan sen enempää kuulu. Eikö se Saagim tajua, että ulkonäöllä ihmiset ilmaisee persoonaansa. Eli hänen pukeutumistyyli ei ole ainoa oikea. Aika noloa tollanen käytös aikuiselle ihmiselle. Joo joo, on se hyvännäköinen ikäisekseen mutta ruma luonne rumentaa. :(

Vierailija
67/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:48"]

No voi hyvänen aika. Miten te vielä menette näihin helppoihin..

Uusi ohjelma = tarvitaan palstatilaa ja otsikoita. Markkinointia halvalla ja helpolla. Ja Saagim tunnetusti herättää suomalaisissa myrskyn vesilasissa. Ennen se oli joka keväinen "Suomalaiset naiset on rumia" otsikko Iltalehdessä- tai Sanomissa, nyt tämä. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.

Saagimista vielä sen verran, että julkkiskaudella BB:ssä nähtiin varmaan sitä oikeaakin Saagimia. Pohjimmiltaan herkkä ja ihan fiksu nainen. Tottunut esiintymään maineensa mukaisena, mutta 24/7 kun kamerat seuraa, se esiintyminen putosi usein pois ja alta löytyi välittävä ja lämmin ihminen joka osasi myös nauraa itselleen ja maineelleen. Ja ihmiset huomasivat sen, Saagim oli pidetty asukas ja oli lopulta kolmas.

[/quote]

Kenties. En silti ymmärrä, miksi joku haluaa itselleen julkisuudessa tuollaisen roolin. Eikö ns.normaali, mukava ihminen ahdistuisi sellaisen vetämisestä, vuodesta toiseen?

Vierailija
68/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:24"]

Mitä joltain neuvostoajan pulalapselta voi muuta aikuisena odottaa? Varmasti vituttaa kun suomalaisella 5 vuotiaalla ollut sukkahousut ja hän joutuu jakamaan rupisen vessan 20 muun maaorjan kanssa. Katkeroituu vähemmästäkin.

[/quote]

Anu Saagimin tausta maaorjana on minulle aivan uutta.

Vierailija
70/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietola stailattavana pistävän hienhajuisen Saagimin toimesta Penttilän putiikin kopio-merkkituotteilla, YES! Loistava ohjelmaidea ja suomalaista glämöyriä parhaimmillaan.

Vierailija
71/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:38"]

Mitä joltain neuvostoajan pulalapselta voi muuta aikuisena odottaa? Varmasti vituttaa kun suomalaisella 5 vuotiaalla ollut sukkahousut ja hän joutuu jakamaan rupisen vessan 20 muun maaorjan kanssa. Katkeroituu vähemmästäkin.

[/quote]

[/quote]

Eihän Suomessa ole ollut maaorjia.

Vierailija
72/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään että Saagim on loukannut Mariaa. Siinä on tyttäret lyöneet viisaat päänsä yhteen ja miettineet kuinka paksua skeidaa voivat medialle syöttää tästä konfliktistaan, että ainakin yhdellä jaksolla on katsojia. :D Mulla ei ole minkäänlaista medialukutaitoa, ja silti tajusin kupletin juonen noin sekunnissa.

Veitola oli itse omassa ohjelmassa todella ilkeä joillekin haastateltavilleen. Ja Tukiaiselle hän oli vaan sillä lailla puhtaasti ilkeä, mikä oli vastenmielistä kun kyseessä oli henkisesti sairas ihminen jolla meni huonosti elämässään ja joka ei sen vuoksi edes osannut puolustaa itseään kuntonsa.  Ei sellaista kukaan halua nähdä.

Vierailija
73/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis kuntonsa puolesta.

-69-

Vierailija
74/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:38"]

[/quote]

[/quote]

Eihän Suomessa ole ollut maaorjia.
[/quote]
Eestissä on.

Vierailija
75/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peeärrää peeärrää.

Enkä edes epäile, etteikö Anu olisi noin tehnyt. Mutta toisessa lehdessä Maria tilitti, että häntä varoitettiin Teuvo Hakkaraisesta, että se raiskaa Marian.

En ole persu, enkä Hakkarais Fani, että raiskaa... Hohhoijaa.

Vierailija
76/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se olisuutinen, että Saagim on kiva. EI siitä kirjoitettaisi. Eiks tää virotar tullut Suomeen sen Vesa Keskisen ex-kaverin vaimona? Siis sen vanhemman äijän? Anu teke rahan ja "kuuluisuuden" eteen mitä vaan. Parhaaksi on osoittautunut tää suomalaisten naisten haukkuminen.

Virossa on myös kauniita, hyvin käyttäytyviä naisia. Tää Saagim on musta enemmänkin poikkeus. Joten ei kannata hänen perusteella arvioida koko kansaa. Joku sanoi, että nolottaa kun tommonen leuhottaa suuna päänä. Esittää Madonnaa ilman Madonnan rahoja.

Vierailija
77/114 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Marialla on aika veistokselliset piirteet.

Vierailija
78/114 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anulla lienee pysyvä trauma suomalaisista. Hän meni naimisiin suomalaisen miehen kanssa päästäkseen pois NL:stä eikä ehkä hirveän sympaattisen miehen puolisoksi.

Vierailija
79/114 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
80/114 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää Risto-Matti Ratiaa... Miten ihmeessä jaksaa tuollaista ihmistä? Käyttäytymisen taustalla selvästi heikko itsetunto ja halu päästä julkisuuteen, tehdä itsestä edes hetkeksi merkityksellinen.