Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu Saagim taas vauhdissa - haukkui Maria Veitolaa

Vierailija
20.08.2015 |

Mikä Anu Saagimia oikein vaivaa? Mikä jeesus se on ketään ja kenenkään ulkonäköä tuomitsemaan? Kovin alkaa käydä kuluneeksi tuo sen harrastama haukkuminen, ihan kuin rikkimennyt levy.

"Radio - ja televisiotoimittaja Maria Veitola nähdään syksyllä MTV:n uutuussarjassa Yökylässä Maria Veitola, jossa Veitola yöpyy tunnettujen suomalaisten julkisuuden henkilöiden luona. Ohjelmassa hänet nähdään muun muassa laulaja Jukka Pojan, elokuvaohjaaja Renny Harlinin ja kohukaunotar Anu Saagimin luona. 

Maria kertoi eilisessä MTV:n tiedotustilaisuudessa ajatelleensa, että hänestä ja Anu Saagimista tulisi hyvät ystävät, mutta näin ei kuitenkaan käynyt.

- Hän ei tykännyt musta vissiin yhtään. En mä tiedä, että tykkääkö hän ikinä muista naisista. Hän ei kyllä peitellyt sitä yhtään ja arvosteli mua aika paljon, ja erityisesti mun ulkonäköä, Maria kertoo.

Saagim oli sanonut mielipiteensä Marian ulkonäöstä hänelle päin naamaa.

- Eihän se ole maailman kivointa, jos joku koko ajan sanoo, että sä olet ruma ja ällöttävä, Maria toteaa.

Hän sanoo olleensa ehkä neutraalimpi Saagimin kommenteille, koska hän oli vierailemassa hänen kotonaan.

  - Jotenkin hänen luonaan mä en halunnut vaatia häntä tilille siitä, että miksi hänen pitää olla niin hirveä mulle. Totta kai mä kysyin sitä, mutta mä olisin varmaan käyttäytynyt eri tavalla, jos me oltais oltu esimerkiksi jossain ravintolassa, Maria miettii. 

Saagim yritti antaa neuvoja Marialle erityisesti tyyliin suhteen.

- Totta kai hän koitti antaa neuvoja ja myös stailasi mua. Hän vei mut hyvän ystävänsä Susanna Penttilän liikkeeseen ja he stailasivat minua siellä yhteistuumin, enkä mä tiennyt, että oliko se sellaista sikailua mun kustannuksella vai mitä se oli. Jotenkin tuli vähän sellainen kiusaajafiilis siitä, Maria toteaa naurahtaen."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015081920202277_vi.shtml

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Anu Saagimia oikein vaivaa? Mikä jeesus se on ketään ja kenenkään ulkonäköä tuomitsemaan? Kovin alkaa käydä kuluneeksi tuo sen harrastama haukkuminen, ihan kuin rikkimennyt levy.

"Radio - ja televisiotoimittaja Maria Veitola nähdään syksyllä MTV:n uutuussarjassa Yökylässä Maria Veitola, jossa Veitola yöpyy tunnettujen suomalaisten julkisuuden henkilöiden luona. Ohjelmassa hänet nähdään muun muassa laulaja Jukka Pojan, elokuvaohjaaja Renny Harlinin ja kohukaunotar Anu Saagimin luona. 

Maria kertoi eilisessä MTV:n tiedotustilaisuudessa ajatelleensa, että hänestä ja Anu Saagimista tulisi hyvät ystävät, mutta näin ei kuitenkaan käynyt.

- Hän ei tykännyt musta vissiin yhtään. En mä tiedä, että tykkääkö hän ikinä muista naisista. Hän ei kyllä peitellyt sitä yhtään ja arvosteli mua aika paljon, ja erityisesti mun ulkonäköä, Maria kertoo.

Saagim oli sanonut mielipiteensä Marian ulkonäöstä hänelle päin naamaa.

- Eihän se ole maailman kivointa, jos joku koko ajan sanoo, että sä olet ruma ja ällöttävä, Maria toteaa.

Hän sanoo olleensa ehkä neutraalimpi Saagimin kommenteille, koska hän oli vierailemassa hänen kotonaan.

  - Jotenkin hänen luonaan mä en halunnut vaatia häntä tilille siitä, että miksi hänen pitää olla niin hirveä mulle. Totta kai mä kysyin sitä, mutta mä olisin varmaan käyttäytynyt eri tavalla, jos me oltais oltu esimerkiksi jossain ravintolassa, Maria miettii. 

Saagim yritti antaa neuvoja Marialle erityisesti tyyliin suhteen.

- Totta kai hän koitti antaa neuvoja ja myös stailasi mua. Hän vei mut hyvän ystävänsä Susanna Penttilän liikkeeseen ja he stailasivat minua siellä yhteistuumin, enkä mä tiennyt, että oliko se sellaista sikailua mun kustannuksella vai mitä se oli. Jotenkin tuli vähän sellainen kiusaajafiilis siitä, Maria toteaa naurahtaen."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015081920202277_vi.shtml

Vierailija
82/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Ihmettelen, että ko. henkilöllä on paljon sanottavaa ihmisten ulkonäöstä. Itse on ihan tavallinen pulliainen. Ei siis mitenkään ihmeemmän näköinen. Ihan ok, mutta ei mikään kauneuskuningatar kuitenkaan. Sanon tämän, koska näen päivittäin normaalissa työelämässä usein paremman näköisiä ihmisiä. Luulenpa, että tuo huono käytös johtuu ko. hlön omasta epävarmuudesta (syvällä). Ohjelmassa tuli esiin, että ko. hlö ei kestä kritiikkiä itseänsä kohtaan. En jaksa paneutua asiaan sen syvemmin, mutta olen ihmetellyt tätä hänen "vahvuuttaan" toisin sanoen kykyä lytätä muita ihmisiä (jonka itse kokee vahvuudeksi). Hyökkäys on paras puolustus, jopa tietämättömillä ja epäkypsillä ihmisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagim on ihan last season..ha.ha..pöhöttynyt pallinaama ja tihruttavat silmät.

Elähtänyt vanhab lehmä.

Vierailija
84/114 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaksi ihan ok näköinen, Nainen mutta takapuolta ei ole lainkaan

Vierailija
85/114 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on HOT!

Vierailija
86/114 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagim ja Veitola ovat ihan yhtä ilkeitä molemmat. Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
87/114 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän Anu näyttäis ilman plastiikkakirurgin veistä?  Mun mielestä muovinen akka, mitä aitoa siinä mahtaa enää olla. Ja ilkeä luonne rumentaa entisestään.

Aika säälittävä nainen, kun yrittää yli viiskymppisenä näyttää parikymppiseltä - eikä onnistu. Taitaa olla kateudesta sairas kun näkee kauniita parikymppisiä naisia :D

Vierailija
88/114 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu vois painuu hevonkuuseen suomesta jos naamat ei miellytä. Miten voi asuakkaan suomessa ku ollaan niin rumaa kansaa. :D Viroon vaa takas tai mistä on tullukki! Pistää kyllä niin vihaks toi sen käytös. Vanha korppikotka...

Vierailija
89/114 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita itsekeskeisiä reppanoita joille tässä elämässä merkkaa vaan ulkonäkö. Luonne se ihmisessä ratkasee ja aitous.

Vierailija
90/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Anu Saagim  itserakas. Haukkuu suomalaisten naisten ulkonäköä.'Kuinkas monta miss universumia, miss eurooppaa ja miss maailmaa virolaisten naisten joukossa onkaan? Suomalainen nainen ja mies pesee virolaiset tullen ja mennen.

Toki sielläkin on suurin osa todella fiksua väkeä. Anu Saagim ei ole ollenkaan niin kaunis kuin kuvittelee ja sisäinen kauneus on tipotiessään. Maria Veitolalla on ne molemmat.

Vierailija
91/114 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on perusnätti. Ihan ok, mutta ei mikään suuri kaunotar. Veitolalla on oikeasti kauniimmat piirteet, mutta pukeutumis- ja hiustyyli ovat sen verran erikoisia, että ei virottaren silmissä varmasti olekaan kaunis. Siellähän nuoret naiset yrittävät olla "pantavan näköisiä", pointtina juuri miehen miellyttäminen.

Anuhan pääsi itäblokista pois levittämällä jalkansa jollekin random suomalaismiehelle. Itsekin on siitä puhunut. Seuraava aviomies oli vähän varakkaampi, kunnes kohdalle osui jackpot. En arvosta tätä naista, en moralisoi, mutta ymmärtääkseni haukkumansa Veitola on ihan omilla kyvyillään edennyt elämässä.

Tässä nyt kaksi eri kulttuuria kohtaa, ja Anu näyttää omansa heikkoja puolia ihan jo tuolla kommentoinnillaan.

Vierailija
92/114 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Maria on jotenkin epävarman oloinen. Anusta olisi kyllä kunnon dominaksi.

Vierailija
93/114 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on niin vastenmielinen! Ei mulla muuta :)

Vierailija
94/114 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on sievä, Veitola enviittisanoa.

Vierailija
95/114 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagimilla on alapurenta ja neandertalilisen suunseutu. Siinä itselleen totuuksia takasin.

Vierailija
96/114 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonossa seurassa on Saagimin kanssa ainakin nuorisomme. Voisi antaa lahden ylitse porttikiellon.

Vierailija
97/114 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni asiassa ei oikeasti ollut kysymys Marian ulkonäöstä vaan siitä, että Maria oli tullut hänen miehensä kotiin yökylään. Anuhan tuli sinne ihan yllättäen pistäytymään. Hän ei pitänyt ajatuksesta, että asuntoon tullaan yökylään ja juttua tekemään. Mollauksella oli tarkoitus pilata ohjelma. Hän halusi loukata toimittajaa, mutta myös pilata ohjelman, niin ettei siitä saataisi kunnon julkaistavaa. Itsellään hänellä on ollut miehiä ties kuinka paljon, mutta ei ole sietänyt vastaavaa mieheltään. Myöhemminhän pari on eronnut. Kyse oli mustasukkaisen ja narsistisen naisen hyökkäyksestä toista naista kohtaan. Hän itse kokee ulkonäkö asian tärkeäksi, joten hän kuvitteli, että siihen hyökkäämällä voisi satuttaa reviirille tullutta toimittajaa eniten. 

Vierailija
98/114 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaus, joko Anu on narsisti tai sitten kärsii jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta. Ei ole tasapainoisen, onnellisen, kypsän ihmisen puhetta. Purkaa omaa pahaa oloaan muihin ihmisiin.

Vierailija
99/114 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On narsisti ja pahimmasta päästä. Sen kuvan antaa juuri.

Vierailija
100/114 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni asiassa ei oikeasti ollut kysymys Marian ulkonäöstä vaan siitä, että Maria oli tullut hänen miehensä kotiin yökylään. Anuhan tuli sinne ihan yllättäen pistäytymään. Hän ei pitänyt ajatuksesta, että asuntoon tullaan yökylään ja juttua tekemään. Mollauksella oli tarkoitus pilata ohjelma. Hän halusi loukata toimittajaa, mutta myös pilata ohjelman, niin ettei siitä saataisi kunnon julkaistavaa. Itsellään hänellä on ollut miehiä ties kuinka paljon, mutta ei ole sietänyt vastaavaa mieheltään. Myöhemminhän pari on eronnut. Kyse oli mustasukkaisen ja narsistisen naisen hyökkäyksestä toista naista kohtaan. Hän itse kokee ulkonäkö asian tärkeäksi, joten hän kuvitteli, että siihen hyökkäämällä voisi satuttaa reviirille tullutta toimittajaa eniten. 

Jos hän ei pitänyt siitä, että Maria Veitola oli siellä, se ei kuitenkaan anna oikeutta olla tökerö, pilkkaava, loukkaava. Ja minkälaisista asioista hän pilkkasi, aivan kypsymättömän ihmisen tavoin. Mikään ei anna hänelle oikeutta olla sietämätön toista ihmista kohtaan. Luulenpa, ettei tänä päivänä yksikään vanhempi sietäisi vastaavaa käytöstapaa toiselta omalle lapselleen. Jo nuorilta tämä olisi järkyttävän huonoa käytöstä. Lisäksi Perjantai-ohjelmassa hän vielä jatkoi samaa linjaa pilkallisesti nauraen eikä ole lainkaan pyytänyt anteeksi toisen ihmisen julkista pilkkaamista.  Jos Yökylässä-ohjelmaa ei pidetä julkisena niin ainakin Perjantai-ohjelma oli juuri sellainen julkinen tilaisuus ja vaatisi julkisen anteeksipyynnön. 

Kun toimittaja antoi toisessa ohjelmassa mahdollisuuden pyytää Maria Veitolalta anteeksi, vastaus oli "Ei ole mitään anteeksi pyydettävää."

Anu Saagim yritti ilman anteeksi-pyyntöä keksiä selitystä käytökselleen puoli vuotta myöhemmin tehdyssä videossa: "Maria ei ole varmasti ruma, mutta hänellä on heikko itsetunto ja semmoista ihmistä on hirveän helppo joskus jopa hauska vetää nenästä, elikä mä tykkään aina, jos mä sanon ihmiselle jotain -no ehkä siinä oli pieniä ryppyjä -okei, se on ihan normaalia, hän on varmasti yli viisikymppinen, mutta mutta se on ihan okei, mutta mutta ihmisellä pitää olla sen verran itsetuntoa, että se sanoo sitten jotain vastaan eikä loukkaantuu, että että rehellisyyttä täytyy kunnioittaa.... juu, mä kiusasin sitä, koska hän luuli olevansa hm style ikoni Suomessa ja esitteli sitten yks toisensa perään omia kauniita pukuja ja ulkovaatteita ja kakki oli erittäin fiinejä ja ja kivan näköisiä, mutta mun mielestä.. sekin on pikkuisen ärsyttävää tai turhaa esittää vaatteita. Ihminen esittää itsensä ja vaatteet on niin kuin frame hänen ympärillään. Mä luulen, että ihmisen pitää olla taas niin itsevarma, ett ett jos sille laittaa päälle vaikka säkin ja sit se vaan pitää hauskaa ja so wath  että minä olen minä, ei se muuta mitään, ei vaatteet tee Anu Saagimia, minä teen Anun elikä että  että punainen juoni ehkä hänessä minkä mä muistan, siitä on niin kauan, siitä on yli puoli vuotta sitten, kun me tehtiin se ohjelma, että että päälimmäinen muistikuva on silti, että huono itsetunto, heikko itsetunto, että TYTTÖ nenä ja nokka pystyyn ja ylpeesti vain eteenpäin. (Leveä hymy)."

Edellinen on kuin suora lainaus jonkun murrosikäisen selityksistä. Kiusaa edelleen( yli viisikymppinen) Itse oli silloin 55 ja Maria selkeästi nuoremman näköinen ja reilusti alle 50. Yrittää muuttaa sanomisiaan "Ei Maria ole ruma" Lisäksi juuri samanlainen asenne kuin koulukiusaajilla. Yrittää laittaa syyn Maria Veitolalle "Kun kerran olit sellainen, heikko itsetunto...". Todellisuudessa ei kestä nuorempia naisia ja ottaa linjakseen litistää heti alkuun toinen, kuin kävisi koko ajan kilpailua paremmuudesta. Käsittämätöntä, naisella on ikää jo niin paljon, että olisi pitänyt kasvaa aikuiseksi. Tekisi hyvää hänelle mennä Japaniin tai Etelä-Koreaanjossa on pakko kunnioittaa toista osapuolta niin, ettei töykeästi päästetä suusta mitä sylki tuo tyhjästä päästä tullessaan. Tällaiselle ihmiselle pitää sanoa suoraan, että hänen käytöksensä on tuomittavaa.