Anu Saagim taas vauhdissa - haukkui Maria Veitolaa
Mikä Anu Saagimia oikein vaivaa? Mikä jeesus se on ketään ja kenenkään ulkonäköä tuomitsemaan? Kovin alkaa käydä kuluneeksi tuo sen harrastama haukkuminen, ihan kuin rikkimennyt levy.
"Radio - ja televisiotoimittaja Maria Veitola nähdään syksyllä MTV:n uutuussarjassa Yökylässä Maria Veitola, jossa Veitola yöpyy tunnettujen suomalaisten julkisuuden henkilöiden luona. Ohjelmassa hänet nähdään muun muassa laulaja Jukka Pojan, elokuvaohjaaja Renny Harlinin ja kohukaunotar Anu Saagimin luona.
Maria kertoi eilisessä MTV:n tiedotustilaisuudessa ajatelleensa, että hänestä ja Anu Saagimista tulisi hyvät ystävät, mutta näin ei kuitenkaan käynyt.
- Hän ei tykännyt musta vissiin yhtään. En mä tiedä, että tykkääkö hän ikinä muista naisista. Hän ei kyllä peitellyt sitä yhtään ja arvosteli mua aika paljon, ja erityisesti mun ulkonäköä, Maria kertoo.
Saagim oli sanonut mielipiteensä Marian ulkonäöstä hänelle päin naamaa.
- Eihän se ole maailman kivointa, jos joku koko ajan sanoo, että sä olet ruma ja ällöttävä, Maria toteaa.
Hän sanoo olleensa ehkä neutraalimpi Saagimin kommenteille, koska hän oli vierailemassa hänen kotonaan.
- Jotenkin hänen luonaan mä en halunnut vaatia häntä tilille siitä, että miksi hänen pitää olla niin hirveä mulle. Totta kai mä kysyin sitä, mutta mä olisin varmaan käyttäytynyt eri tavalla, jos me oltais oltu esimerkiksi jossain ravintolassa, Maria miettii.
Saagim yritti antaa neuvoja Marialle erityisesti tyyliin suhteen.
- Totta kai hän koitti antaa neuvoja ja myös stailasi mua. Hän vei mut hyvän ystävänsä Susanna Penttilän liikkeeseen ja he stailasivat minua siellä yhteistuumin, enkä mä tiennyt, että oliko se sellaista sikailua mun kustannuksella vai mitä se oli. Jotenkin tuli vähän sellainen kiusaajafiilis siitä, Maria toteaa naurahtaen."
Kommentit (114)
Saagimilla on kova hätä kun alkaa visasta mennä päiväys umpeen :D Mikä on toki pulmallista, koska on tähän mennessä elämässään pärjännyt nahkalompakollaan pääkyn käyttämisen sijaan toisin kuin Maria ifuknouwaddaimeen . Mä oisin Saagimina jättänyt stailaukset tekemättä ja käyttänyt ajan tehokkasti esim. pyytäen ura-taloys- tai ihan vaan yleissivitys vinkkejä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:34"]
No, jospa hän ei pitänyt kys. olevan henkilön ulkonäöstä.
Itse olen saanut vastaavia kommentteja tapailemiltani miehiltä. Minkä sille voi jos ulkonäkö ei miellytä.
[/quote]
Normaali ihminen normaaleilla käytöstavoilla varustettuna kykenee pitämään sen omana tietonaan jossei pidä jonkun ulkonäöstä eikä mene jankuttamaan sitä suoraan päin kohteen naamaa.
Ps. Kaikkia urpoja sinäkin deittailet.
[/quote]
Sinulla tiettävästi ei ole käsitystä siitä millaista on olla ruma nainen. Jokainen mies on antanut saman palautteen, toki nykyisin valitsen yksinäisyyden koska mielenterveys ei enää haukkumisia läheisimmiltä miehiltä yksinkertaisesti kestä :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:30"]
Anu Saagim on todella epämiellyttävä ihminen, ainakin sen perusteella millaisen kuvan hän antaa itsestään julkisuudessa.
[/quote]
Juu, en muista koskaan lukeneen/kuulleen hänen sanoneen yhtään mitään positiviista julkisissa yhteyksissä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:50"]
Sinulla tiettävästi ei ole käsitystä siitä millaista on olla ruma nainen. Jokainen mies on antanut saman palautteen, toki nykyisin valitsen yksinäisyyden koska mielenterveys ei enää haukkumisia läheisimmiltä miehiltä yksinkertaisesti kestä :)
[/quote]
Edelleen:
Normaali ihminen normaaleilla käytöstavoilla varustettuna kykenee pitämään sen omana tietonaan jossei pidä jonkun ulkonäöstä eikä mene jankuttamaan sitä suoraan päin kohteen naamaa.
Onko Anu julkisesti kehunut tai kannustanut ketään tai mitään?
Saagim on ollutkin hiljaa pitkän aikaa, luulin että on jo kuollut.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:25"]
[/quote]
On tietysti. Itseään.
Iltalehdestä:
"Ikäkriisiltä Saagim kertoo kuitenkin välttyneenä. Silti ikääntyminen ja etenkin vanheneminen pelottavat naista.
– Jos rupsahdan, niin mä kuolen heti! Mä luulen, että se olisi mulle niin iso järkytys, että saisin sydänkohtauksen, Saagim nauraa.
Millainen sitten on kaunis ihminen?
– Huoliteltu ihminen. Puhdas, siisti ja aina iloinen. Vihaiset noita-akat vanhenevat nopeasti. Luulen, että kauneus kirjoitetaan vuosien myötä ihmisen naamaan. Olet vanhana sen näköinen, millainen ihminen olet nuorena ollut."
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:25"]
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:28"]
Millainen sitten on kaunis ihminen? – Huoliteltu ihminen. Puhdas, siisti ja aina iloinen. Vihaiset noita-akat vanhenevat nopeasti.[/quote]
Eli Saagim ei oman määritelmänsä mukaan ole kaunis koska on kaikkea muuta kuin iloinen.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:50"]
[/quote]
Edelleen:
[/quote]
Yhdyn tähän. Olen ruma kaikilla kauneuden mittareilla (lyhyt, lihava, lättänaamainen, lyhyt kaulainen... tankki olisi osuva kuvaus) silti en enää AIKUISENA ole keltään joutunut solvauksia ja haukkumista kuuntelemaan. Varsinkaan miehiltä.
Joten kyllä sinun deittailemat miehet on olleet joko teinejä tai muuten vaan Urpo-Einareita.
Oliko se Anu siinä julkkis-BB:ssä?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:28"]Iltalehdestä:
"Ikäkriisiltä Saagim kertoo kuitenkin välttyneenä. Silti ikääntyminen ja etenkin vanheneminen pelottavat naista.
– Jos rupsahdan, niin mä kuolen heti! Mä luulen, että se olisi mulle niin iso järkytys, että saisin sydänkohtauksen, Saagim nauraa.
Millainen sitten on kaunis ihminen?
– Huoliteltu ihminen. Puhdas, siisti ja aina iloinen. Vihaiset noita-akat vanhenevat nopeasti. Luulen, että kauneus kirjoitetaan vuosien myötä ihmisen naamaan. Olet vanhana sen näköinen, millainen ihminen olet nuorena ollut."
[/quote]
Anu on itse "vihainen noita-akka" ja se kyllä alkaa yhä enemmän näkyä naamastakin.
Kai sitä nyt herranjumala ihminen saa näyttää miltä tahtoo. Ei Marian tyyli ole omaankaan makuun, mutta se on Marian päätös, miten pukeutuu ja laittautuu!
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:40"]
No totuuden on sanonut. Saagim ei oo mun suosikki-ihminen mutta tällä kertaa täysin oikeassa. Veitola on vieläpä jopa tyhmä kun jäi kuuntelemaan Anun juttuja ja lähti stailaamaan itseään jonnekin Penttilän putiikkiin. Voi elämä mikä lahna. Ei omaa tahtoa ollenkaan vaikka niin kovin kärppää kuvaa yrittää itsestään antaa:D
[/quote]
Teki ohjelmaa Veitola yökylässä eli sille maksettiin palkaa että se sai tehtyä päiväkirjan siitä päivästä. Odotan innolla jaksoa kun Anu varmaankin pääsee antamaan yleisölle viihdyttävää materiaalia :)
Eikös Anna Perholla ollut se Perho tuli kylään -ohjelma, jossa yöpyi julkkisten luona? Miksi samoja ideoita kierrätetään?
Onhan toi Maria aivan järkky, ulkoisesti ja sisäisesti.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:33"]Oliko se Anu siinä julkkis-BB:ssä?
[/quote]
Kyllä. Pilasi Andyn Mccoyn taulun.
Anu Saagim kohukaunotar? Buahhahhaaaa xD
Paljon melua tyhjästä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:40"]
No totuuden on sanonut. [/quote]
Sinun ja Anu Saagimin mielipide ei ole absoluuttinen totuus, vaikka kovasti haluatkin niin uskoa. Olisi mielenkiintoista nähdä miten itse olisit reagoinut Veitolan paikalla ollessasi, kun yksi jankuttaa koko ajan kuinka ruma ja ällöttävä olet. Veikkaan, että hymysi olisi hyytynyt hyvin nopeaan.