Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu Saagim taas vauhdissa - haukkui Maria Veitolaa

Vierailija
20.08.2015 |

Mikä Anu Saagimia oikein vaivaa? Mikä jeesus se on ketään ja kenenkään ulkonäköä tuomitsemaan? Kovin alkaa käydä kuluneeksi tuo sen harrastama haukkuminen, ihan kuin rikkimennyt levy.

"Radio - ja televisiotoimittaja Maria Veitola nähdään syksyllä MTV:n uutuussarjassa Yökylässä Maria Veitola, jossa Veitola yöpyy tunnettujen suomalaisten julkisuuden henkilöiden luona. Ohjelmassa hänet nähdään muun muassa laulaja Jukka Pojan, elokuvaohjaaja Renny Harlinin ja kohukaunotar Anu Saagimin luona. 

Maria kertoi eilisessä MTV:n tiedotustilaisuudessa ajatelleensa, että hänestä ja Anu Saagimista tulisi hyvät ystävät, mutta näin ei kuitenkaan käynyt.

- Hän ei tykännyt musta vissiin yhtään. En mä tiedä, että tykkääkö hän ikinä muista naisista. Hän ei kyllä peitellyt sitä yhtään ja arvosteli mua aika paljon, ja erityisesti mun ulkonäköä, Maria kertoo.

Saagim oli sanonut mielipiteensä Marian ulkonäöstä hänelle päin naamaa.

- Eihän se ole maailman kivointa, jos joku koko ajan sanoo, että sä olet ruma ja ällöttävä, Maria toteaa.

Hän sanoo olleensa ehkä neutraalimpi Saagimin kommenteille, koska hän oli vierailemassa hänen kotonaan.

  - Jotenkin hänen luonaan mä en halunnut vaatia häntä tilille siitä, että miksi hänen pitää olla niin hirveä mulle. Totta kai mä kysyin sitä, mutta mä olisin varmaan käyttäytynyt eri tavalla, jos me oltais oltu esimerkiksi jossain ravintolassa, Maria miettii. 

Saagim yritti antaa neuvoja Marialle erityisesti tyyliin suhteen.

- Totta kai hän koitti antaa neuvoja ja myös stailasi mua. Hän vei mut hyvän ystävänsä Susanna Penttilän liikkeeseen ja he stailasivat minua siellä yhteistuumin, enkä mä tiennyt, että oliko se sellaista sikailua mun kustannuksella vai mitä se oli. Jotenkin tuli vähän sellainen kiusaajafiilis siitä, Maria toteaa naurahtaen."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015081920202277_vi.shtml

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola on kyllä oksettava tyyppi ei ulkoisesti vaan sisäisesti. Hän on tunnetusti kova arvostelemaan muita joten tällä kertaa meni oikeaan osoitteeseen.

Vierailija
42/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on kyllä erittäin kuuma nainen. Olisi varmasti hyvä alistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagim kamppailee sisäisesti varmaan joka päivä oman riittämättömyytensä kanssa. Ikääntyminen, repaleiset ihmissuhteet, virolaisuus, puutteellinen koulutus ja sen aiheuttamat paineet yms. Menestyvän ihmisen kulisseja on silti pakko pitää yllä. Milloin käymällä kauneusleikkauksissa, milloin tölvimällä muita, milloin näyttäytymällä lehtien palstoilla yksin tai miesseuralaisten kanssa. Ne boostaavat haurasta itsetuntoa hetkeksi.

Todellisuudessa kysymyksessä narsistinen ihminen joka kamppailee oman tyhjyytensä kanssa. Ikääntymisen myötä julkisuus pikkuhiljaa vähenee ja hänen ainoa olemassaolon väline (lööppilehdet) eivät enää jaksa kiinnostua. Vielä vähän aikaa häntä kysellään III-luokan himmenevänä tähtenä TV:n reality ohjelmiin, kun ei ole saatu muita suostumaan.

Sammuva tähti. Ilkeä ihminen. Ei jatkoon. 

Vierailija
44/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joltain neuvostoajan pulalapselta voi muuta aikuisena odottaa? Varmasti vituttaa kun suomalaisella 5 vuotiaalla ollut sukkahousut ja hän joutuu jakamaan rupisen vessan 20 muun maaorjan kanssa. Katkeroituu vähemmästäkin.

Vierailija
45/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:18"]

Anu Saagim kamppailee sisäisesti varmaan joka päivä oman riittämättömyytensä kanssa. Ikääntyminen, repaleiset ihmissuhteet, virolaisuus, puutteellinen koulutus ja sen aiheuttamat paineet yms. Menestyvän ihmisen kulisseja on silti pakko pitää yllä. Milloin käymällä kauneusleikkauksissa, milloin tölvimällä muita, milloin näyttäytymällä lehtien palstoilla yksin tai miesseuralaisten kanssa. Ne boostaavat haurasta itsetuntoa hetkeksi.

Todellisuudessa kysymyksessä narsistinen ihminen joka kamppailee oman tyhjyytensä kanssa. Ikääntymisen myötä julkisuus pikkuhiljaa vähenee ja hänen ainoa olemassaolon väline (lööppilehdet) eivät enää jaksa kiinnostua. Vielä vähän aikaa häntä kysellään III-luokan himmenevänä tähtenä TV:n reality ohjelmiin, kun ei ole saatu muita suostumaan.

Sammuva tähti. Ilkeä ihminen. Ei jatkoon. 

[/quote]

Erittäin hyvin sanottu. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki :)

Vierailija
46/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagim on kaikenlisäksi RUMA sanomaan kenellekään toiselle mitään ulkonäöstä.

Vierailija
47/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika. Miten te vielä menette näihin helppoihin..

Uusi ohjelma = tarvitaan palstatilaa ja otsikoita. Markkinointia halvalla ja helpolla. Ja Saagim tunnetusti herättää suomalaisissa myrskyn vesilasissa. Ennen se oli joka keväinen "Suomalaiset naiset on rumia" otsikko Iltalehdessä- tai Sanomissa, nyt tämä. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.

Saagimista vielä sen verran, että julkkiskaudella BB:ssä nähtiin varmaan sitä oikeaakin Saagimia. Pohjimmiltaan herkkä ja ihan fiksu nainen. Tottunut esiintymään maineensa mukaisena, mutta 24/7 kun kamerat seuraa, se esiintyminen putosi usein pois ja alta löytyi välittävä ja lämmin ihminen joka osasi myös nauraa itselleen ja maineelleen. Ja ihmiset huomasivat sen, Saagim oli pidetty asukas ja oli lopulta kolmas.

Vierailija
48/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anus Saagim on mioelestäni erittäin kaunis nainen ulkoisesti, mutta hänen käytöksensä on käsittämättömän epäkohteliasta ja "rajatonta" sillä tavoi että laukoo mitä sattuu ja missä sattuu.

Joidenkin kypsymättömien naisten mielestä saattaa olla "coolia" olla joku ihme"bitch" toista naista kohtaan.

Muistaakseni Veitola itse jossain talkshowssaan käyttäytyi todella ilkeän pisteliäästi esim Johanna Tukiaista kohtaan vaikka hän itse oli kutsunut henkilön vieraakseen siihen ohjelmaan.  Mielestäni sekin oli ilkeää ja kiusaamista näin katsojan näkökulmasta.

Lady on lady joka tilanteessa. Samoin narttu. Vaikea arvioida median perusteella kumpaan sarjaan nämä naiset kuuluvat kun ei heitä henkilökohtaisesti tunne.

Vierailija
49/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagimista itsestäänkin voisi sanoa yhtä ja toista ja mutta Veitolalle ei kyllä riitä sympatiaa, sen verran ilkeästi ja ylimielisesti kohteli omia vieraitaan ohjelmassaan. Ja nyt vuosien päästäkin ihmettelee miksi ihmiset toivovat hänelle pahaa? Miksiköhän??

Vierailija
50/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tää nyt ollut ihan sovittu juttu. Maria itkee kun Anu on ollut niin ilkeä ja lopulta kaikki haluavat katsoa kyseisen televisiojakson. Sen jälkeen sitten tulee juttuja kuinka naiset saivat sovittua ja kaikki on ihanaa!

Vierailija
51/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä reppanasta ollut hyötyäkin, sen jälkeen kun ko kurppa haukkui Poria, porilaiset perusti fb ryhmän, jossa julkaisevat kuvia Porista. Ihan mielettömän kauniita, käyn niitä välillä katselemassa, vaikka en itse ole edes sieltäpäin kotoisin.

Vierailija
52/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa Anu sanoi juuri niin kuin asia onkin.

Vierailija
53/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:48"]

Ennen se oli joka keväinen "Suomalaiset naiset on rumia" otsikko Iltalehdessä- tai Sanomissa, nyt tämä. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.

[/quote]

Also know as kevät-Saagim.

Vierailija
54/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä totta, että Veitola ei ole itsekään mikään enkeli eikä varsinkaan mikään viihdyttävä tv-persoona sen luokattoman päänaukomisensa kanssa. Tuollainen ulkonäön haukkuminen on silti niin keskenkasvuista ja kipeää touhua, olipa kohde kuka tahansa. Vaikka mitä muuta Saagimilta nyt odottaisikaan, taitaa toisten morkkaaminen olla hänen ainoa mainitsemisen arvoinen taitonsa.

Vierailija
55/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan se oli, veitola on ruma ja ärsyttävä ämmä.

Vierailija
56/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:50"] Sinulla tiettävästi ei ole käsitystä siitä millaista on olla ruma nainen. Jokainen mies on antanut saman palautteen, toki nykyisin valitsen yksinäisyyden koska mielenterveys ei enää haukkumisia läheisimmiltä miehiltä yksinkertaisesti kestä :) [/quote] Edelleen: Normaali ihminen normaaleilla käytöstavoilla varustettuna kykenee pitämään sen omana tietonaan jossei pidä jonkun ulkonäöstä eikä mene jankuttamaan sitä suoraan päin kohteen naamaa. Ps. Kaikkia urpoja sinäkin deittailet. [/quote] Yhdyn tähän. Olen ruma kaikilla kauneuden mittareilla (lyhyt, lihava, lättänaamainen, lyhyt kaulainen... tankki olisi osuva kuvaus) silti en enää AIKUISENA ole keltään joutunut solvauksia ja haukkumista kuuntelemaan. Varsinkaan miehiltä. Joten kyllä sinun deittailemat miehet on olleet joko teinejä tai muuten vaan Urpo-Einareita.

[/quote]

Puhut pääasiassa vartalosta, olen saanut haukut juuri rumasta naamastani kun se on se minun ongelmani.

Vierailija
57/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anus Aagim

Vierailija
58/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:34"]

No, jospa hän ei pitänyt kys. olevan henkilön ulkonäöstä.

Itse olen saanut vastaavia kommentteja tapailemiltani miehiltä. Minkä sille voi jos ulkonäkö ei miellytä.

[/quote]

Normaali ihminen normaaleilla käytöstavoilla varustettuna kykenee pitämään sen omana tietonaan jossei pidä jonkun ulkonäöstä eikä mene jankuttamaan sitä suoraan päin kohteen naamaa.

Ps. Kaikkia urpoja sinäkin deittailet.

[/quote]

Sinulla tiettävästi ei ole käsitystä siitä millaista on olla ruma nainen. Jokainen mies on antanut saman palautteen, toki nykyisin valitsen yksinäisyyden koska mielenterveys ei enää haukkumisia läheisimmiltä miehiltä yksinkertaisesti kestä :)
[/quote]

Siis sinua on haukuttu päin naamaa rumaksi ja ällöttäväksi niin paljon, että olet joutunut mielenterveytesi vuoksi valitsemaan yksinäisyyden, ja SILTI vielä puolustelet moista moukkamaista haukkumista??? Jospa se sinunkin mielenterveytesi hiukan paremmin jaksaisi, jos toisia ihmisiä ei sanottaisi päin naamaa rumiksi, eikä kukaan ainakaan millään tavalla hyväksyisi tai puolustelisi sellaista käytöstä?

Vierailija
59/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyllä vähän huvittamaan kun ei kyseinen nainen pysy julkisuudessa muuten ku toisia naisia haukkumalla ja yleisesti provosoimalla :D 

"Kaikki miehet rakastaa mua ja naiset on mulle kateellisia!! Oon ihan yks jätkistä ku en tuu naisten kaa toimee!!"

Vierailija
60/114 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:00"]Mitä sitten? Mari veitola on ruma minunkin mielestä. Näyttää ihan lepakolta.
M29
[/quote]

Onko sinusta normaalia ja hyväksyttävää käytöstä siis haukkua rumaksi ja ällöttäväksi omia vieraitaan?? Ja jos on, niin onko ikäsi tosiaan jo niinkin paljon kuin 29 vuotta?