Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen nimi ja/tai syntymäaika tatuointina

Vierailija
07.10.2012 |

Anteeksi kaikille joilla tällainen on (on varmasti hyvin tärkeä), mutta minulla tulee aina mieleen, ettei ilman tatuointia muista lapsensa nimeä ja/tai syntymäaikaa. Toinen, mikä näistä tulee mieleen on se, että ihmisillä on tarve mainostaa sitä, että ovat onnistuneet lisääntymään.

Joo, katsoin juuri Teiniäitejä Areenasta ja siitä tuli mieleen. Kesällä bongailin näitä mielestäni enemmän kuin koskaan, joten varmaan joku tämän hetken muoti-ilmiö tatuoinneissa, kuten tribaalit olivat 1990-luvun lopulla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pienimmän lapsen synnyttyä hänen elossa säilymisensä ei ollutkaan varmaa. Halusin jotain pysyvämpääkin hänestä kuin pari valokuvaa mitä ehdittiin ottaa.

No, lapsi on jo 2v ja hyvissä voimissa ja oikea ihme :) otin myös isompien sisarusten nimet tatuointeina, olisin ottanut ne joka tapauksessa, mutta tuo ensimmäinen oli sellainen tunteella käyty ottamassa, en suunnitellut sitä enkä koskaan ollut ajatellut ottavani tatuointia... No nyt niitä on nuo 3 kpl, kolme nimeä.

Minulla ne on tosin paikassa jossa niitä ei näy kukaan, en ottanut niitä näyttämisen halusta vaan rakkaudesta ja halusta muistaa mitä tunsin juuri silloin. Olen ajatellut ottaa nimien yläpuolelle tekstin: Mikä on tärkeää tai jotain vastaavaa...

Vierailija
22/22 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fontilla, joka on tarkoituksella koristeellinen, monille vaikea lukea. Syntymäaikaa ei kyllä ikinä tullut mieleen laittaa, se kieltämättä tuntuu hieman hassulta.. Minulla on kyllä monta muutakin tatuointia! Viitaten ton yhden kommenttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän