Makaankohan juuri SINUN miehesi kanssa? K-nummen poikia!
Nelikymppinen, komea, kolmen lapsen isä. Jos saisi kotoa edes lämmintä kättä, ei tarvitsisi hakeutua nuoren kollegan petiin :)
Kommentit (117)
Oma mieheni oli tänään "ylitöissä" ennen kuin nouti pojat urheiluharrastuksista. Sama homma viime perjantaina, ja muistaakseni sitäkin edellisenä. Meillä ei juuri ole seksiä, koska kärsin yhdyntäkivuista, jotka sai alkunsa kuopuksen syntymän jälkeen. Kyseessä on siis jonkinlainen hermokipu. Olen alkanut inhota mieheni vonkaamista. Ja itse asiassa hän ei ole muutamaan viikkoon enää vongannutkaan, ehkä jos sinä olet alkanut helpottaa hänen paineitaan..
Olen pettynyt koko suhteeseen. Hän on hyvä isä, mutta huono aviomies. Jos olisin työelämässä itsekin, voisin nostaa kytkintä helpommin. Tällä hetkellä olen ollut kotona lasten kanssa niin kauan, etten tiedä mistä uuden elämän aloittaisin.
Mutta jos olet pettynyt ja inhoat miestäsi, miksi olette vielä yhdessä? Haittaako sinua, jos miehesi pettää?
Kai, tai en minä tiedä. mukavuudenhalusta tai jostain. Miehellä on kiireitä töissä, tai ehkä sitten rakastajattariensa kanssa, en tiedä, ja minä pidän huushollia pystyssä. Emme ole puhuneet erosta. Kolmen lapsen kanssa on aika kiirettä myös kotona. Jos olisi enemmän aikaa yhdessä, voisimme keskustellakin tulevaisuudesta.
En varsinaisesti tiedä mitä ajattelen, jos mieheni pettääkin minua. En ole kovin yllättynyt.. pettäisinkö ehkä itsekin, jos seksi maistuisi, en tiedä.
Mutta sanopa sinä, toinen nainen, millä kirjaimella panopuusi nimi alkaa? Ja Kirkkonummellako hän asuu?
ja Kirkkonummella asuu. Milläs sinun miehesi nimi alkaa?
Kiusaan naisia, jotka pelkäävät miehensä pettävän heitä. Jos sellaiseen pelkoon on syytä, voi usein katsoa myös peiliin, joko oman käytöksen tai kenties huonon miesvalinnan suhteen. Kotimammojen kannattaa olla varpaillaan, koska kodin ulkopuolella vaanii minä :DLukaisepa esim. 42:n vastaus. Todellisuus on tarua ihmeellisempää välillä myös siellä perhe-elämässä ja syyt (oletettiin) seksittömyyteen voi olla monet. Tuossa kuvattu varmasti yleinen mutta ei todellakaan ainoa.
Pettäminen voi olla se vika niitti, jolla se dille lentää pihalle, joten älä luule luita lihoiksi ja sitä sun työpaikkakultaa ihannemieheksi. Et voi tietää, minkälainen tyyppi se on kotona....
Aina sä jäät kuin nalli kalliolle. Ja ihan oikeestikko luulet ettei se saa seksiä kotona, tuohan on pettäjien vakiolause. Vieläkö joku typerys sen uskoo :)))
Hittoako se minua liikuttaa vaikka saisikin, kun lempeä riittää silti minullekin jaettavaksi ja hyvin runsaalla kädellä?
En koe olevani nallina kalliolla, koska minulla on muutakin elämää kuin tämä mies. Vaimojen yleinen harhaluulo tuntuu olevan, että toiset naiset ovat yksinäisiä ressukoita, jotka kaipaavat nyyhkyttäen heidän aviomiestensä perään, kun miehet ovat poissa. Newsflash: emme ole kuten te, emme tarvitse vakituista miestä :) Otamme kirsikat kakusta ja rusinat pullasta.
Kiusaan naisia, jotka pelkäävät miehensä pettävän heitä. Jos sellaiseen pelkoon on syytä, voi usein katsoa myös peiliin, joko oman käytöksen tai kenties huonon miesvalinnan suhteen. Kotimammojen kannattaa olla varpaillaan, koska kodin ulkopuolella vaanii minä :DLukaisepa esim. 42:n vastaus. Todellisuus on tarua ihmeellisempää välillä myös siellä perhe-elämässä ja syyt (oletettiin) seksittömyyteen voi olla monet. Tuossa kuvattu varmasti yleinen mutta ei todellakaan ainoa.
Pettäminen voi olla se vika niitti, jolla se dille lentää pihalle, joten älä luule luita lihoiksi ja sitä sun työpaikkakultaa ihannemieheksi. Et voi tietää, minkälainen tyyppi se on kotona....
En todellakaan pidä ketään ihannemiehenä, ei voisi kuule vähempää kiinnostaa millainen hän on kotioloissa! Tunnen hänet vain työpaikalla ja makuuhuoneessa, hänen kotipersoonansa tai isyytensä eivät kiinnosta minua tuon taivaallista.
Hittoako se minua liikuttaa vaikka saisikin, kun lempeä riittää silti minullekin jaettavaksi ja hyvin runsaalla kädellä?En koe olevani nallina kalliolla, koska minulla on muutakin elämää kuin tämä mies. Vaimojen yleinen harhaluulo tuntuu olevan, että toiset naiset ovat yksinäisiä ressukoita, jotka kaipaavat nyyhkyttäen heidän aviomiestensä perään, kun miehet ovat poissa. Newsflash: emme ole kuten te, emme tarvitse vakituista miestä :) Otamme kirsikat kakusta ja rusinat pullasta.
Mitä pahaa ne vaimot on sulle tehny, kun haluat olla noin ilkeä? Vieny sun miehet, vai...?
Hanki elämä! Oikea sellainen nimittäin. Tuollainen toisten jämien perässä juokseminen ja siitä vittuilu on kyllä jotain niin säälittävää ja lapsellista, että haluaisin vetäistä lättyyn. Inhoan tuollaisia moraalittomia kana-aivoja yli kaiken.
Ja en ole naimisissa, saati epätyydyttävässä suhteessa, että turha kuvitella, että minulla on syytä katkeruuteen. En vaan voi sietää TYHMYYTTÄ. Saat ehkä nautintoa, mutta myös annat sitä, ja annat sitä sellaiselle ihmiselle, joka sitä ei TODELLAKAAN ansaitse, päinvastoin. Siinä ei ole mitään ylpeiltävää. Kasva pentu aikuiseksi.
niin ei sun tarvitsisi asiaa täällä kailotella. Usko tai älä,niin ihan yhtä huonossa asemassa olet kuin hänen vaimonsa,sääli teitä molempia. Ja tiesitö,voit olla vallankin "paikkakunnan helpon panon" maineessa?
En ole yhtä huonossa tilanteessa kuin vaimonsa, koska minä sentään tiedän kuka tässä panee ketä. En ole kotiäitinä kakaralaumalle sillä välin kun mies huitelee oman elämänsä parissa.
Ja paikkakuntani on sen verran suuri, ettei täällä kukaan ole erityisesti missään maineessa :D
asiat hyvin voi olla, kun teet tällaisen aloituksen.
Saisitko miehen ihan kokonaan itsellesi? Tuskinpa, lupauksia vaan saat. Ja lopussa paskaa käteen, kun kukaan ei ole missään tilanteessa kakkosnaisen puolella, sun ystäväsi halveksuu sua, tai sitten et ehkä fiksuna ole voinut heille edes puhua. Mitään todellista sulle ei tuosta jää käteen, vain likaisia salaisuuksia ja halveksuntaa.
Mutta voi elämäänsä noinkin elää. Kukaan itseään ja muita kunnioittava ihminen vaan ei tee niin, ainoastaan pohjasakka.
Halusit pelotella/kiusata kotimammoja? Eikö se ole ilkeää? Perheenäideillä on aika monta palloa, jotka pitää yrittää pitää ilmassa. Moni haluaisi muhinoida kuten ennen lapsia, mutta se ei vaan käytännön syistä onnistu. Siksi tuo kuulostaa siis ilkeilyltä...
Jos ei olis sitä perhettä, vois itsekin jakaa tuolla vaikka kelle ja ilkkua kuinka ihanaa ja mahtavaa se on, mutta ei kyllä kovin fiksua, vai mitä...? Mutta nainenhan on toiselle susi...
Hittoako se minua liikuttaa vaikka saisikin, kun lempeä riittää silti minullekin jaettavaksi ja hyvin runsaalla kädellä?En koe olevani nallina kalliolla, koska minulla on muutakin elämää kuin tämä mies. Vaimojen yleinen harhaluulo tuntuu olevan, että toiset naiset ovat yksinäisiä ressukoita, jotka kaipaavat nyyhkyttäen heidän aviomiestensä perään, kun miehet ovat poissa. Newsflash: emme ole kuten te, emme tarvitse vakituista miestä :) Otamme kirsikat kakusta ja rusinat pullasta.
Mitä pahaa ne vaimot on sulle tehny, kun haluat olla noin ilkeä? Vieny sun miehet, vai...?
Te ette SAA vakituista miestä, ainakaan laadukasta sellaista. Seläntakana panemiseen just ja just kelpaatte, mutta siinäpä se.
Hanki elämä! Oikea sellainen nimittäin. Tuollainen toisten jämien perässä juokseminen ja siitä vittuilu on kyllä jotain niin säälittävää ja lapsellista, että haluaisin vetäistä lättyyn. Inhoan tuollaisia moraalittomia kana-aivoja yli kaiken.
Ja en ole naimisissa, saati epätyydyttävässä suhteessa, että turha kuvitella, että minulla on syytä katkeruuteen. En vaan voi sietää TYHMYYTTÄ. Saat ehkä nautintoa, mutta myös annat sitä, ja annat sitä sellaiselle ihmiselle, joka sitä ei TODELLAKAAN ansaitse, päinvastoin. Siinä ei ole mitään ylpeiltävää. Kasva pentu aikuiseksi.
Kaikesta sinäkin hermostut, toisten tyhmyydestä :) Jos et ole naimisissa tai epätyydyttävässä suhteessa, eli oma lehmäsi ei ole ojassa, suotta hermostut.
Moraaliton ehkä olen, ja pentukin vielä, mutta kykenen arvioimaan itse kuka ansaitsee nautintoa kanssani ja kuka ei. Mielenkiintoinen näkökulma asiaan sinulta kyllä :)
Halusit pelotella/kiusata kotimammoja? Eikö se ole ilkeää? Perheenäideillä on aika monta palloa, jotka pitää yrittää pitää ilmassa. Moni haluaisi muhinoida kuten ennen lapsia, mutta se ei vaan käytännön syistä onnistu. Siksi tuo kuulostaa siis ilkeilyltä...
Jos ei olis sitä perhettä, vois itsekin jakaa tuolla vaikka kelle ja ilkkua kuinka ihanaa ja mahtavaa se on, mutta ei kyllä kovin fiksua, vai mitä...? Mutta nainenhan on toiselle susi...
Olen pahoillani, jos vaimo tosissaan HALUAISI harrastaa seksiä, mutta ei siihen pysty, mutta se ei kuulu tähän tapaukseen mitenkään.
Susi mikä susi!
Ja paikkakuntani on sen verran suuri, ettei täällä kukaan ole erityisesti missään maineessa :D
Saat tietenkin uskotella itsellesi asian noin.Sehän antaa sinulle mielestäsi jopa oikeutuksen tälle asialle. Silti oikeassa elämässä,sinua säälitään ja sinulle nauretaan,rutkasti. Lopeta vielä kun voit.
Minulla on sen verran vahva itsetunto, etten juuri välitä muiden säälistä tai naurusta :) Eikä suhteestamme tiedä kuin pari yhteistä työkaveria, jotka kannustavat meitä hullutteluun. Ja en todellakaan aio lopettaa, olenhan vasta aloittanut!
Missä maaseudulla sinä oikein asut? Luuletko, että ihmisiä oikeasti kiinnostaa, jos joku makaa varatun miehen kanssa?
Sinun kaltaisillasi ihmisillä saadaan säälinaurut aikaseksi.Maaseutu ja kaupunki ovat ihan samassa asemassa kun sinun kaltaisiasi surullisia nauretaan.Luotat liikaa työkavereihisi,ehkä minä olen yksi "kannustajista" joka nauraa sinulle joukossa takanapäin.Et kuitenkaan ymmärrä tätä asiaa,surullista kyllä. Siksi toivotan sinulle parempaa elämää,ehkä joskus löydät Sen Oikean,ehkä et.
Minussa ei ole mitään surullista. Sinä olet vähän hassu. Saan harjoittaa haureutta kenen tahansa aikuisen ihmisen kanssa, eikä minua haittaa kenenkään sääli, viha tai kateus. Ettei vain olisi oma tyhjäkäynnille jätetty perheenisukkisi, joka hakee lohtua toisten sängyistä, kun omassa perhepedissä ei ole tilaa lemmelle?
Mitään "sitä oikeaa" en ole etsimässäkään, kunhan nautin elämästäni tälläisenään :)
niin suloinen tuossa tyhjäpäisessä naiviudessasi. Mutta uhku nyt voimiesi tunnossa, nähtävästi susta ei kauheasti muuhun ole ( joo joo, kohta tuut kertomaan kuinka sä olet just kumoamassa suhteellisuusteoriaa, kun oot kaiken tuon muun ihanuuden lisäksi niin viksu!!!)
No mutta joka tapauksessa, jossain vaiheessa nämä asiat vielä tulee tavalla tai toisella eteesi, ehkäpä sitten kun sä OLET löytänyt sen elämäsi miehen, sä huomaatkin, että joku toinen pikkuhoro uskoo sun miehesi mölinät, ja panee sitä sydämensä kyllyydestä... tai jokainen miehesi venynyt työpäivä saa sut epäilemään, oisko se kuitenkin pumppaamassa jotain sun kaltaistasi tyhjäpäätä.
Usko pois, tulet kyllä maksamaan, tavalla tai toisella. Ja ihan turha itkeä, että ethän sinä tässä ketään petä. Tiedät kyllä mitä olet tekemässä.
Olen pahoillani, jos vaimo tosissaan HALUAISI harrastaa seksiä, mutta ei siihen pysty, mutta se ei kuulu tähän tapaukseen mitenkään.
Susi mikä susi!
pihtaaminen kuuluu sulle millään tavalla? Ja tiedätkö, voi sinunkin elämässäsi tulla hetkiä, jolloin se seksi ei niin maitakaan. Itse asiassa se on enemmän kuin todennäköistä. Toivottavasti silloin joku pikkuhuora iskee sopivaan rakoon, vaikka silloin kun sulla on se pieni vauva/ pieniä lapsia, ja väsyttää, etkä mitään niin toivoisi, kuin sitä että puolisosi ymmärtäisi ja jaksaisi rakastaa yli sen vaikeankin ajan.
Sä olet kyllä niin vastenmielinen ihmisperse, että ei paljon pahemmasta väliä.
tää kyllä vois olla yksi tuttu tapaus. Olispa jysäys.
Paljasta sitten sille tahallaan pihtaajalle, kuka on kyseessä niin muut saavat jatkaa rauhasta perjantai-iltaansa.
Usko pois, tulet kyllä maksamaan, tavalla tai toisella. Ja ihan turha itkeä, että ethän sinä tässä ketään petä. Tiedät kyllä mitä olet tekemässä.
Ja minun oletettu tyhmyyteni tai "viksuuteni" ei liity tähän mitenkään. Ihmeellinen harhaluulo, että kaltaiseni moraaliton letukka ei voisi olla fiksu tai koulutettu. Kerro minulle, mikä minussa on naivia? Valaise minua tyhmää :)
Susi mikä susi!
pihtaaminen kuuluu sulle millään tavalla? Ja tiedätkö, voi sinunkin elämässäsi tulla hetkiä, jolloin se seksi ei niin maitakaan. Itse asiassa se on enemmän kuin todennäköistä. Toivottavasti silloin joku pikkuhuora iskee sopivaan rakoon, vaikka silloin kun sulla on se pieni vauva/ pieniä lapsia, ja väsyttää, etkä mitään niin toivoisi, kuin sitä että puolisosi ymmärtäisi ja jaksaisi rakastaa yli sen vaikeankin ajan.
Sä olet kyllä niin vastenmielinen ihmisperse, että ei paljon pahemmasta väliä.
Toivottavasti ei ole sinun miehesi pahoilla teillä! Lycka till!
Ja btw, ihmisperse on mitä mahtavin haukkumasana. Kiitos siitä. Aion ottaa sen käyttöön.
Aina sä jäät kuin nalli kalliolle. Ja ihan oikeestikko luulet ettei se saa seksiä kotona, tuohan on pettäjien vakiolause. Vieläkö joku typerys sen uskoo :)))