Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies rehellinen vastaus: Onko sinulle merkitystä sillä, saako nainen orgasmin vai ei?

Vierailija
05.10.2012 |

Onko sinulle seksissä tärkeää, että myös nainen saa? Vaivaako sinua, jos nainen jää ilman orgasmia?

Nyt ei oteta kantaa siihen, millä keinoin nainen tulee, sormelle, kielelle tai pannessa. Kunhan tulee.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka seurustelee naisen kanssa että on väliä... ja harmittaa pirusti etten saa toiselle orgasmia millään.

Vierailija
42/80 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma rakkaani saa orgasmin peneraatiossa, ei ole ollut aina niin, siis exien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vikako on, jos nainen ei osallistu millään lailla aktiin, vaan odottaa valmista suoritusta.

Vierailija
44/80 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kyllä siihen asti vedetään, että naiseni saa ensin. Yleensä minäkin samaan aikaan (tai 10 sek sen jälkeen), tilanteena niin kiihottava. Käsillään kyl klittiä hieroo että saa puolittain oman käden kautta. Joskus saaa parikin kolme neljäkin orkkua ainakin vibraattorin tahdittamana. Se vasta on kiihottavaa!

Vierailija
45/80 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Minulle, siis miehelle, seksi on tärkeää. Se todella vahvistaa parisuhdetta. Jos seksiä uupuu vaikkapa viikonkin (tietysti erityistilanteet erikseen), niin omassa mielessäni myös rakkaus alkaa hiipumaan. Itse kaipaan seksiä n 4-5 krt vko.

Vaimolleni taas seksillä on huomattavasti vähäisempi merkitys. Hänen mielestään riittää, että parisuhde toimii arjessa ja päästää silloin tällöin lomalle. Hänelle riittäisi n. kerran vkossa seksiä.

Jos harrastamme seksiä kompromissani 2-3 krt vko, hän saa orgasmin n 1-2 krt / kk. Jos taas hänen aikataulun mukaan 1 krt/vko, hän saa joka kerta. Hänen mielestään hänen orgasmi on enemmän tai vähemmän yhdentekevää.

Lopputulema on tuo kompromissi tahti 2-3vkossa aika tavalla arkisesti. Se on tietysti kovin surullista, koska minulle oli tärkeää myös hänen nautintonsa.

Omalta puoleltani olisin valmis panostamaan seksiin paljonkin enemmän, myös hänen orgasmeihin, mutta jos ei kiinnosta, niin ei sitä kiinnostusta voi oikein pakottaakaan.

Lomilla on tietty aivan eri rytmi. Ensin 1-2 krt / pvä, sitten n kerran päivässä ja vähän ajan kuluttua n 2/3 päivistä. Ja silloin hän saa orgasmin ehkä joka toinen kerta ja hyvä niin!

Eihän tilanne ole ollut aina näin, mutta parikymmentä vuotta yhteiseloa muovaa kaiken johonkin suuntaan...

Vierailija
46/80 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen puolesta. Ei haittaa. Ihan oma mokansa, jos ei ehdi mukaan. Olen sen sanonutkin hänelle. En käy sormin räpläämään, enkä nuolemaan, normaali muija kostuu ottamalla mieheltä suihin. Jos ei muija ehdi mukaan, ei ole mun ongelma.

Mitä mieltä miehesi olisi, jos sinä tulisitkin eka, vetäisit huousut jalkaan ja kävisit nukkumaan, että oma ongelma jos ei kerennyt mukaan?

jos on ollut yhdyntää kumminkin niin so what? Runkkaisin lopuksi vaahdot pillukarvoille.

Vierailija
47/80 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieluiten niin ettei itse saa, jää sellainen kiva kihelmöinti päälle.

Vierailija
48/80 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti naisen pitää saada ensin orkku.

Ensin sinä sitten vasta minä ja onhan naisen laukeamisen jälkeen paljon herkempi ja tuntuu paremmalta.

On valiä ja teen kaikkeni että nainen orgasmin saa. Vain yksi tapaus on vuosien saatossa ollut selvästi vaikea tapaus ja siinä ei oikein omat keinot koskaan riittäneet.

Sitten kommentti lainaukseen. Ymmärrä kyllä miehen näkökulman että kun ensin tekee naiselle orgasmin niin sitten voi keskittyä omaan nautintoon, mutta käsittääkseni naisen reaktiot orgasmin jälkeen ovat aika samanlaisia elimistössä kuin miehen ts. paikat ovat herkkiä ja lisä jyystö voi jopa tuntua pahalta jos heti jatkaa ja mielenkiinto voi ainakin hetkellisesti vähentyä asiaa kohtaan. Joten en kyllä pitäisi mitenkään itsestään selvyytenä että nainen haluaisi orgasmin ennen miestä vaan samaan aikaan tai vasta jälkeenpäin.

Mies

Vierailija
49/80 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut seksiä mutta enpä menettäisi yöuniani sen takia. Naiselle seksi ja orgasmi eivät ole läheskään yhtä tärkeä asia.

Vierailija
50/80 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun saavan orgasmeja. Kertoi, ettei voi olla varma asiasta. Tuo on kyllä totta eli ei mies voi koskaan tietää, saako nainen vai ei. Toki mies on nähnyt reaktioni, kun tyydytän itseni orgasmeihin hänen katsellessaan ja joskus pääsen samaan hänen kanssaan (ehkä joka toinen kerta). Olen myös joskus sanonut saaneeni orgasmeja, mutta eihän sitä joka kerran tarvitse ilmoittaa, tietenkään.

Tosiasia, ettei minulle orgasmit yhdynnässä ole tavoitteellista toimintaa, seksi on mukavaa muutenkin ja voinhan sitten taas tehdä omaa kivaa, kun on sellainen tarve.

Vierailija
51/80 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen puolesta.

Ei haittaa. Ihan oma mokansa, jos ei ehdi mukaan. Olen sen sanonutkin hänelle. En käy sormin räpläämään, enkä nuolemaan, normaali muija kostuu ottamalla mieheltä suihin. Jos ei muija ehdi mukaan, ei ole mun ongelma.

Vierailija
52/80 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niseni ei saa orgasmia,eikä ole saanut kenekään miehen kanssa...minä taas aiemmissa naissuhteissani olen saanut tytöt tyydytetty.

Avioeroa siksi välillä mietin kun mulle seksi tärkeetä,ja olisi ihan jos naiseni saisi orgasmin,puhumattakaan että hän kiihoittuisi ns normaali esileikistämrintojen hyväilystä tai klitoriksen stimuloinnista,mutta mitään ei tapahdu. Häne voisi elää ilman seksiä sano,vaikka omistaa upean kropan. Terapeuttini totesi,että hän on autoseksuaalinen eli ei tarvi sitä lain.

surullista.

Vierailija
53/80 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niseni ei saa orgasmia,eikä ole saanut kenekään miehen kanssa...minä taas aiemmissa naissuhteissani olen saanut tytöt tyydytetty.

Avioeroa siksi välillä mietin kun mulle seksi tärkeetä,ja olisi ihan jos naiseni saisi orgasmin,puhumattakaan että hän kiihoittuisi ns normaali esileikistämrintojen hyväilystä tai klitoriksen stimuloinnista,mutta mitään ei tapahdu. Häne voisi elää ilman seksiä sano,vaikka omistaa upean kropan. Terapeuttini totesi,että hän on autoseksuaalinen eli ei tarvi sitä lain.

surullista.

Vierailija
54/80 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä korjattu versio:

Naiseni ei saa orgasmia,eikä ole saanut kenekään miehen kanssa koskaan...minä taas aiemmissa naissuhteissani olen saanut tytöt tyydytettyä ja kiljumaan nimeäni :) Avioeroa siksi välillä mietin kun seksi todella tärkeä ja se että toinenkin nauttii ja näyttää sen kuinka osaan tyydyttää (kuten ed.suhteissa),ja olisi ihanaa jos naiseni saisi orgasmin,puhumattakaan että hän kiihoittuisi ns normaali esileikistä mm rintojen hyväilystä tai klitoriksen stimuloinnista,mutta mitään ei tapahdu. Hän voisi elää ilman seksiä sanoi,vaikka omistaa upean kropan. Terapeuttini totesi,että hän on autoseksuaalinen eli ei tarvi sitä lain. surullista.

Vierailija
55/80 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista.

Autoseksuaalinen mun käsittääkseni kyllä tykkää seksistä, ei vaan muiden kanssa.

Vierailija
56/80 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Mutta tärkeintä on että jos nainen saa orkun niin se on aito eikä feikattu! Feikattu orkku = selkeä viesti siitä että oot p***a jätkä ku et saa mua niin kiimaan että saisin orkun ja et vielä henkisesti kestä sitä etten saa orkkua.

Paljon mieluummin katselisin naista joka rehellisesti myöntää ettei saa orkkua seksissä kuin että nainen saisi mutta feikkinä.

Vierailija
57/80 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin paljon enemmän seksistä, kun nainenkin nauttii. Orgasmin tekeminen naiselle tuntuu todella hyvältä.

Vierailija
58/80 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rehellinen vastaus: Onko sinulle merkitystä sillä, saako nainen orgasmin vai ei?

i]

ON!

Vierailija
59/80 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle seksissä tärkeää, että myös nainen saa? Vaivaako sinua, jos nainen jää ilman orgasmia? Nyt ei oteta kantaa siihen, millä keinoin nainen tulee, sormelle, kielelle tai pannessa. Kunhan tulee.

Vaimo hoidetaan aina ensin. Jos ei ehdi mukaan, niin hoidetaan muilla tavoilla, mutta aina hoidetaan.

Vierailija
60/80 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu, vaimo ei saa perinteisellä tavalla, mutta anaaliseksissä hän ei voi olla saamatta. Jostain syystä hän ei pidä siitä että hän saa ja siksi ei pidä a-seksistä.