Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies rehellinen vastaus: Onko sinulle merkitystä sillä, saako nainen orgasmin vai ei?

Vierailija
05.10.2012 |

Onko sinulle seksissä tärkeää, että myös nainen saa? Vaivaako sinua, jos nainen jää ilman orgasmia?

Nyt ei oteta kantaa siihen, millä keinoin nainen tulee, sormelle, kielelle tai pannessa. Kunhan tulee.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuu mieleekään et jättäisin vaimoni ilman orgasmia,kun siihen aletaan kummakin pitää nauttia,ei siitä muuten nauti kumpikaan jos toinen jää ilman.

Vierailija
62/80 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Mutta tärkeintä on että jos nainen saa orkun niin se on aito eikä feikattu! Feikattu orkku = selkeä viesti siitä että oot p***a jätkä ku et saa mua niin kiimaan että saisin orkun ja et vielä henkisesti kestä sitä etten saa orkkua. Paljon mieluummin katselisin naista joka rehellisesti myöntää ettei saa orkkua seksissä kuin että nainen saisi mutta feikkinä.

jos tuossa asiassa pitää teeskennellä niin silloin suhde ei ole kunnossa. Oma mieheni ainakin tietää milloin minä saan ja samoin toisinpäin. Ja jos ei tule niin sitten ei eli nautitaan muuten toisistamme. Herkkua se on kuitenkin aina se nautiskelukin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisten orgasmi on enemmän henkimaailman juttu kuin miesten eikä kyse ole samanlaisesta tieteellisessä tehokkuudella saavutettavasta saavutuksesta.

Miehen pitää rämpiä melkoisen suon läpi jo että saa pelkästään yksipuolista saamisseksiä* ja tuntuu jotenkin epäoikeudenmukaiselta että miehen pitäisi vielä tuntea syyllisyyttä naisen anatomiasta ja evoluutiosta kaiken sen vaivan jälkeen. Varmaan osaa naisistakin turhauttaa se kun miesparka mediavaikutteiden takia yrittää väkisin ährätä esiin jotain mitä ei ole edes olemassa. Luulisin että suurimmillaan tämä ongelma on tiedostavilla ja fiksuilla alle parikymppisillä pojilla jotka ovat vielä siinä elämänvaiheessa että uskovat olevansa paskaa koska olevat miehiä ja että naisen seksuaalisuus on niiin ihmeellinen (!)

Tällaiset pojat imevät tietysti itseensä kaikki vaikutteet pop-tiedekirjoista Hollywood-leffoihin kun taas urpommat kaverit eivät ehdi tuollaista miettimään ja pääsevät helpommalla, varsinkin jos ovat saaneet fyysisesti helpot eväät.

*saamisseksi on se seksin muoto mitä lähes kaikille miehille on parhaassa tapauksessa tarjolla, joka perustuu naisesta kiihottumiseen ja muuhun altavastaajan asemaan. Ihailuseksi taas on ainoastaan naisille varattu etuoikeus.

Vierailija
64/80 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vittumainen ja ylpeä nainen niin nussin ja rojut torveen. Sen jälkeen pyyhkin kullin verhoon ja lähden.

Vierailija
65/80 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksissä on tärkeää että molemmat nauttii, mies ja muna...

Vierailija
66/80 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvinki tärkeää että nainen saa se on suuri nautinto

Vierailija
67/80 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell yeh!

Vierailija
68/80 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat, että muija hoitaa sinun kiihottumisesi ja siinä sivussa myös omansa. Sinä vaan makaat lahnana sängyssä ja annat naisen hoitaa kaiken. Vieläpä olet syyllistänyt naistasi siitä, etteä hän ehdi muilta kiireiltään (= hoidellessaan sinut) mukaan.

Täytyy suorastaan ihailla naisesi hyväntahtoisuutta, kun on jaksanut sinua noinkin kauan. Vähän topakampi nainen olisi jättänyt sinut makoilemaan lahnana ja toivottanut sinulle onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
69/80 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä näköjään katoaa viestejä, sekin, johon äsken vastasin

Vierailija
70/80 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka pois ja ropsi perseeseen.

Kyllä jonkun äänen päästää.

Vierailija
71/80 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valehtelee. Mun elämässä miehet ei oo koskaan välittäneet paskan vertaa saanko vai enkö. Siis en ole saanut (enkä sitä odotakaan, miehet ovet surkeita rakastajia) enkä edes odota. Omat panot ja se sittä. Siks tyydytänkin itseni naimakertojen välillä niin että tiedän todella saaneeni. Elätän sitten itseni miehen rahoilla, käyhän se näinkin.

Vierailija
72/80 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 12:13"]

Miehet valehtelee. Mun elämässä miehet ei oo koskaan välittäneet paskan vertaa saanko vai enkö. Siis en ole saanut (enkä sitä odotakaan, miehet ovet surkeita rakastajia) enkä edes odota. Omat panot ja se sittä. Siks tyydytänkin itseni naimakertojen välillä niin että tiedän todella saaneeni. Elätän sitten itseni miehen rahoilla, käyhän se näinkin.

[/quote]

vai niin että miehet valehtelee

No minulle on tärkeä että saisin naisen laukeamaan, tosin takuuta siitä ei voi antaa mutta toki sen eteen kaikki tähtää...

M43nääsville

73/80 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiselle pitää suoda orgasmi. Etenkin jos on vakikumppani, minä pyrin siihen aina.

Mutta se on aika suorittamista ja puolet nautinnosta tulee siitä kun nainen "näkee tähtiä".

74/80 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis

Vakikumppanin kanssa aina naiselle orgasmi. Muillekin jos mahdollista.

Muuten se on aika suorittamista...

Vierailija
75/80 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle se ei ole mikään ongelma. En ole koskaan saanut orgasmia. En tiedä sitten, onko mieheni poikkeus. Tai minä. 

Vierailija
76/80 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkitystä tietenkin. 

Lämmöllä muistelen vielä vuosien takaista tyttöystää, jonka kanssa tulimme melkein joka kerta yhtä aikaa. Raskasta aikaa taas oli toisen tyttöystävän kanssa, joka ei saanut ollenkaan millään tavalla. Siinä tunti itsensä riittämättömäksi. Minua aina hymyilyttääkin, kun joku nainen hädissään kyselee netissä mikä on vikana, kun hänen miehensä ei kerran saanutkaan orgasmia. Miehillehän aina sanotaan, että ei pidä vaatia saatika olettaa naisen saavan orgasmia.

Naiset, työstäkää korvienväliänne. Yleisin syy saamattomuuteen löytyy sieltä. Luottaminen, heittäytyminen jne.

Vierailija
77/80 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 12:13"]

[/quote]

vai niin että miehet valehtelee

No minulle on tärkeä että saisin naisen laukeamaan, tosin takuuta siitä ei voi antaa mutta toki sen eteen kaikki tähtää...

M43nääsville

[/quote] Naisena vastaan,

tärkeää on ja kun antaudut kumppanillesi täysin ja kokonaan ilman pidäkkeitä orgasmi varma juttu puolin ja toisin. N 49

Vierailija
78/80 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen 45) saan orgasmini itse ottamalla, ja yleensä tulen aika pian, jos olen kovin kiihottunut. Pitkä "esileikki" ei sovi mulle vaan pikemminkin pitkä jälkipuinti ;) Orgasmipaineita on ikävä kanniskella - eivätkä ne katoa huolettomalla "hoida korvienvälisi kuntoon" -letkautuksilla, eikä kovalla yrittämisellä tai yrittämättäjättämisillä. Rehellinen kannattaa tietysti olla itselleen ja partnerille. Seksi on kivaa ilman orgasmiakin!

Vierailija
79/80 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle orgasmi on erittäin tärkeä. Itelle ei ole niinkään. Voin hyvinkin naidanatkutella joutessani, vaikken saisikaan orkkua. Mut kiva on seisottaa kalua ja tunkea se vaimon pimppiin juurta myöden. En välitä kaluanikaan imettää vaimolla, kun jorma menee niin ruttuseksi ja vanhan näköiseksi siinä touhussa.

Vierailija
80/80 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miestä ei kiinnosta, ei edes kysy sainko, nousee vaan ylös ja menee pesulle. kiitti vitusti.