avioliitto ilman orgasmia ja koko elämä
Nyt saa riittää, lopetan seksin harrastamisen tähän ja nyt!
Kertaakaan en ole yhdynnässä saanut orgasmia, ikää sentään jo 38.v. koko elämä ilman sen tunnetta...ainoastaan kun itse sen teen, saan myös...miksi?miksi? Mikä minussa on vikana?
Kommentit (21)
Joko taidoista tai peniksen muodosta ja koosta. Näin se vain on. Moni nainen on saanut elämänsä ensimmäisen emätinorkun minun kanssani. En tiedä miksi valehtelisivat tai feikkaisivat.
Jos kokeilisit nuolemalla tai taakaapäin panessa. mies hieroisi kiltaa.
Ilman sitäkin saa...
että heidän kanssaan olen saanut ihan eri tason orgasmeja kuin muiden. Se on sellaista kehumista, jolla on tarkoitus saada toinen hyvälle mielelle vaikkei ihan totta olisikaan.
Joko taidoista tai peniksen muodosta ja koosta. Näin se vain on. Moni nainen on saanut elämänsä ensimmäisen emätinorkun minun kanssani. En tiedä miksi valehtelisivat tai feikkaisivat.
Ilman sitäkin saa...
Siinä tapauksessa Suomi on täynnä huonoja panijoita. :-D
M34
vai eikö saa ollenkaan. Verrattuna siihen, että saa eri tasoisia.
että heidän kanssaan olen saanut ihan eri tason orgasmeja kuin muiden. Se on sellaista kehumista, jolla on tarkoitus saada toinen hyvälle mielelle vaikkei ihan totta olisikaan.
Ilman sitäkin saa...
meitä naisia on erilaisia ja kaikki (harvat) saavat pelkästä emättimen stimuloinnista orgasmin. minulla on ollut monia miehiä ja jokaisen kanssa olen tarvinnut myös klitorista.
Siinä tapauksessa Suomi on täynnä huonoja panijoita. :-DM34
Nyt saa riittää, lopetan seksin harrastamisen tähän ja nyt! Kertaakaan en ole yhdynnässä saanut orgasmia, ikää sentään jo 38.v. koko elämä ilman sen tunnetta...ainoastaan kun itse sen teen, saan myös...miksi?miksi? Mikä minussa on vikana?
Vain kun itse "hoidan hommat", saan orgasmin. Toki asia on aina vaivannut, koska tuntuu että jään jostakin paitsi. Nykyisen mieheni kanssa tilanne parani siinä suhteessa, että hän suorastaan rakastaa suuseksiä (aikaisemmat kumppanit eivät) ja tämän avulla sain ensimmäinen orgasmini miehen tekemänä. Otimme myös leluja mukaan, jolloin pystyin itse saamaan orgasmin. Minulle ei ole tärkeää se, että mies yhdynnässä saa sen aikaiseksi koska seksi muutoin tuntuu hyvältä, vaan se, että saan orgasmin miehen kanssa =)
Sittenhän ongelmaa ei ole, jos kaikki kerran saavat. Vai miehessäkö vika?
meitä naisia on erilaisia ja kaikki (harvat) saavat pelkästä emättimen stimuloinnista orgasmin.
Siksi, koska et ole ikinä saanut. Ei voi kaivata sellaista mistä ei tiedä...
Minulle ei ole tärkeää se, että mies yhdynnässä saa sen aikaiseksi koska seksi muutoin tuntuu hyvältä, vaan se, että saan orgasmin miehen kanssa =)
jos olet todella himokas ja märkä ja saat isoa munaa niin orgasmi tulee kuin itsestään. Olen sen kokenut 10v sitten pari kertaa silloisen hoidon kanssa. Nyt mulla on löysä minimuna miehenä ja pano kestää tasan kaks kertaa sisään ja ulos...hoh hoijaa...mutta rahan ja lasten takia kestän ja haavelein toisista
Olen himokas ja märkä ja mieheni on todellakin isomunainen ja kestävyyttä riittää. Olemme tehneet sitä takaapäin, eri asentoja kokeillen, nuolemalla ja ym..mutta minulta ei vaan tule. Näin monen vuoden jälkeen en edes voi enää miehelleni kertoa, sillä sehän veisi pohjan koko avioliitolta...ja täytyy sanoa puolustuksekseni...kun sain tietää että mieheni peti minua (tämän vuoden aikana) en tiedä, kuinka saisin itseni viritettyä sängyssä siihen mielentilaan, etten ajattele miestäni kyseisen naisen kanssa (tunnen kyseisen naisen) miehelleni annoin anteeksi, sillä erehtyvälle sattuu...
On se miehellekin aivan toista olla sellaisen naisen kanssa joka myös saa. Ei ihme että vieras kiinnostaa. Mutta turha pelätä miehelle kertomista, kyllä se jo tietää että et saa.
Olen himokas ja märkä ja mieheni on todellakin isomunainen ja kestävyyttä riittää. Olemme tehneet sitä takaapäin, eri asentoja kokeillen, nuolemalla ja ym..mutta minulta ei vaan tule. Näin monen vuoden jälkeen en edes voi enää miehelleni kertoa, sillä sehän veisi pohjan koko avioliitolta...ja täytyy sanoa puolustuksekseni...kun sain tietää että mieheni peti minua (tämän vuoden aikana) en tiedä, kuinka saisin itseni viritettyä sängyssä siihen mielentilaan, etten ajattele miestäni kyseisen naisen kanssa (tunnen kyseisen naisen) miehelleni annoin anteeksi, sillä erehtyvälle sattuu...
...teidän pimppi ja kulli eivät vain sovi yhteen? Tarkoitan tällä sitä, että ehkä voisit saada orgasmin yhdynnässä eri kokoisen ja/tai muotoisen kullin avulla.
Naisen orgasmi lahtee korvien eika koipien valista. Jos miehesi on pettanyt sinua noin perustavallalailla, niin aika vaikea on heittaytya halujen vietavaksi.
Minulla orgasmin saaminen pelkassa yhdynnassa vaatii etta tunnen itseni halutuksi ja rakastetuksi.
Tunnen erään, jolle entinen vaimo paljasti vasta eroa tehdessä, ettei ole koskaan saanut. Olivat menneet nuorena naimisiin.
Tunnen erään, jolle entinen vaimo paljasti vasta eroa tehdessä, ettei ole koskaan saanut. Olivat menneet nuorena naimisiin.
...se avioliitto olikin varmaan kestävällä perustalla ;-)
kun yksin saat? Voisko sitä soveltaa yhdyntään?
En itsekään saa yhdynnässä kuin muutamassa tietyssä asennossa, samalla klittaa hieroen. Ei puhettakaan että tulisin ilman klitoriksen hieromista.
Ja sitten, jos siitä orkun saamisesta tekee hirmu ison numeron, että aina rakastellessa ajattelee vain sitä O:ta, niin ei varmasti tule.