Mies rehellinen vastaus: Onko sinulle merkitystä sillä, saako nainen orgasmin vai ei?
Onko sinulle seksissä tärkeää, että myös nainen saa? Vaivaako sinua, jos nainen jää ilman orgasmia?
Nyt ei oteta kantaa siihen, millä keinoin nainen tulee, sormelle, kielelle tai pannessa. Kunhan tulee.
Kommentit (80)
Eipä jaksa enää kiinnostaa. Naiseni kyllä laukeaa aika helpolla, mutta kun koko seksistä on tullut vain jotakin kummallista parisuhdepeliä, niin hankkikoon orkkunsa kuten parhaaksi tahtoo. Minulle piisaa, että saan tyhjentää pussini häneen tai jonnekin muualle. Tauteja ei tarvitse levitellä ja sikiöt abortoidaan tai isyys testataan.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2012 klo 17:38"]
ole naisen omalla vastuulla. Mikä estää naista räpläämästä itseään huipulle? Vai miehen osako on hoitaa koko homma?
[/quote]
Jos mä räplään itseni huipulle, en tarvitse siihen touhuun miestä. Mies saa sitten räplätä itsensä yksinään.
se on kaks työntöö ja tuijotus, sit sen jälkeen nainen saa räplää itteensä niin paljo ku haluu. Ite meen yleensä paskalle ja tupakalle aktin jälkeen.
Mun exälle oli liiankin tärkeää että mä saan, ja jopa se että miten, nuolemalla tai sormin ei kelvannut, vaan hän oli pettynyt jos en saanut yhdynnässä. Se oli kuulemma jopa yksi syy miksi jätti minut. Tunsin itseni riittämättömäksi naisena, ja jotenkin viallisena, vaikka nautin seksistä kovasti.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 19:16"]
Mun exälle oli liiankin tärkeää että mä saan, ja jopa se että miten, nuolemalla tai sormin ei kelvannut, vaan hän oli pettynyt jos en saanut yhdynnässä. Se oli kuulemma jopa yksi syy miksi jätti minut. Tunsin itseni riittämättömäksi naisena, ja jotenkin viallisena, vaikka nautin seksistä kovasti.
[/quote]
Kuulostaa tutulta :( Mulla on itelläni todella viallinen ja syyllinen olo siitä, etten koskaan saa orgasmii toisen ihmisen kanssa. Oon kyllä seksiä harrastanu useammankin eri ihmisen kanssa, mutta ei kukaan oo saanu mua tulemaan. Yksin jos oon, niin ei oo mitään ongelmaa, ja tuun joka kerta.
Tuntuu kurjalta lukee miten muut naiset nauttii seksistä, kun itellä ei vaan onnistu. Ajatuskin seksistä on muuttunu ahdistavaks ja jätän usein tutustumatta kivoihin miehiin, kun pelkään, että kohta se haluaa seksiä. Kyllä siis voin välillä kiihottuu, mut en vaan koskaan pääse siihen huippuun asti, ja sit kun tulee paineita, et jos ei tälläkään kertaa tuu, niin sitten ei varsinkaan :(
Syy miksi miehet (siis joissain tapauksissa) haluaisivat että nainen saisi orgasmin juuri yhdynnässä on se, että he tuntevat olevansa huonoja panemaan, jos kumppani ei saa orgasmia. Joskus voi olla tilanne että exällä on ollut suuri penis ja tämän kanssa nainen on saanut orgasmin ja sitten itse ei kykene sitä tuottamaan omalla peniksellään Tämmöisessä tilanteessa mies voi tuntea itsensä huonoksi rakastajaksi.
20v, oon pitäny huolen et rakkaani saa ensin orkun ja hän vaatii toisen sillon saadaan yhtä aikaa.
Tuo on kyllä harmi :( Mä olen aina yrittänyt pitää huolen siitä että nainen nauttii myös ja useasti on sanottu nautittavan, vaikka se iso O ei ole tullutkaan. Kokemukseni mukaan vanhempi nainen, jolla jo omia lapsia ei ole niin herkkä saamaan orgasmia, mutta pidennetyn esileikin kanssa onnistuu varmuudella ja sitten se onkin yleensä megaluokan O. ;-)
Naisia on erilaisia, toisille orgasmi on tärkeämpi kuin toisille. Kyllä mä pyrin kuitenkin tavalla tai toisella tyydyttämään naisen orgasmiinkin saakka. Sillä on merkitystä sekä siltä kannalta, että haluaa tuottaa naiselle hyvää kuin myös siltä kannalta, että kokee itse olevansa ylipäänsä kykenevä tuottamaan nautintoa. Win-win siis yleensä. :)
M35Hki
Myös minulle on äärimmäisen tärkeätä, että nainenkin saa orgasmin. Kuten eräs aikaisempi vastaaja osuvasti totesi: jos nainen jää ilman, minulle tulee epäonnistunut ja syyllinen olo. Jos nainen jää säännönmukaisesti ilman orgasmia, niin kysyn itseltäni: Mikä on hänen motiivinsa yleensä suostua seksiin? Niinpä pidän aina huolen siitä, ettei hän jää ilman. Jos joskus hän ei saa orgasmia penetraatiossa, niin nuolen klitorista kunnes hän saa sen.
Meillä ainakin koitetaan hoitaa toi naiminen äkkiä pois alta, niin sitten jää muulle touhuilulle enemmän aikaa. Ei siinä naimisessa niin kauhean kauaa mene, etteikö nainen voisi sen verran uhrata aikaansa. Sit saa lopun iltaa yleensä olla rauhassa. Aamulla voi joutua taas antaan, mutta ei sekään niin paha juttu ole, kun muutenkin on mentävä suihkuun. Mies on paljon tyytyväisempi ja oloisempi, kun saa purkaa kassinsa kerran päivässä ja sit sitä voi pyytää tekeen vastapalveluksiakin hyvällä omallatunnolla.
yritys ainakin on aina kova, ja ääntelystä ja tärinästä päätellen muutaman kerran olen siinä onnistunutkin :)
Kyllä ehdottomasti naisen pitää saada ensin orkku.
Ensin sinä sitten vasta minä ja onhan naisen laukeamisen jälkeen paljon herkempi ja tuntuu paremmalta.
Kyllä se on tärkeää, ja normaalisti pidän siitä myös huolen tavalla tai toisella. Jos nainen ei saa niin tuleehan siihä vähän epäonnistunut fiilis..
Joskus tosin käy niin että nainen pyytää "pehmeää laskua", jos ei jostain syystä orkkua saa/halua saada.
On se tärkeää ja ainakin minua vähän vaivaa, jos nainen ei saa orgasmia. Mikään maailman tärkein asia se kuitenkaan ei ole, vaan hyvää ja nautittavaa seksiä voi olla ilmankin.
Meillä järjestys on yleensä aina että ensin naiselle orgasmi ja vasta sitten miehelle.
miehen puolesta.
Ei haittaa. Ihan oma mokansa, jos ei ehdi mukaan. Olen sen sanonutkin hänelle. En käy sormin räpläämään, enkä nuolemaan, normaali muija kostuu ottamalla mieheltä suihin. Jos ei muija ehdi mukaan, ei ole mun ongelma.
miehen puolesta. Ei haittaa. Ihan oma mokansa, jos ei ehdi mukaan. Olen sen sanonutkin hänelle. En käy sormin räpläämään, enkä nuolemaan, normaali muija kostuu ottamalla mieheltä suihin. Jos ei muija ehdi mukaan, ei ole mun ongelma.
Mitä mieltä miehesi olisi, jos sinä tulisitkin eka, vetäisit huousut jalkaan ja kävisit nukkumaan, että oma ongelma jos ei kerennyt mukaan?
Ei vaivaa. Jos ei tule niin olkoot tulematta, tai käykööt tummemman pojan luona :D