Mies rehellinen vastaus: Onko sinulle merkitystä sillä, saako nainen orgasmin vai ei?
Onko sinulle seksissä tärkeää, että myös nainen saa? Vaivaako sinua, jos nainen jää ilman orgasmia?
Nyt ei oteta kantaa siihen, millä keinoin nainen tulee, sormelle, kielelle tai pannessa. Kunhan tulee.
Kommentit (80)
yhteisessä seksissä, ei sooloseksissä (vaikka se tuo monelle parhaan nautinnon, eikä suinkaan ole pois yhdessä koetulta seksiltä).
Naiset saavat orgasmin tai sitten eivät saa, vaikka mies tekisi mitä. Osalle miehistä asialla ei ole merkitystä, ei myöskään naisilla.
Jos mies haluaa naisenkin saavan orgasmin, on tilanne se, että naisenkin on haluttava. Ellei nainen pysty saamaan orgasmia itsetyydyttäen, ei sitä saa yhdessäkään.
Jos nainen saa orgasmin itse tehden, sen voi tehdä miehen kanssa tai mies tekee sen naisen ohjaamana. Eri asentoja kokeilemalla voi orgasmin saada yhdynnässä tai sitten sormet lisäksi avittamaan.
Vibrat ovat mainio apu tuomaan orgasmeja naiselle, en tiedä, voiko olla saamatta niillä.
Summa summarum; jos miehelle ja naiselle on tärkeää saada nainenkin orgasmeihin, niin sitten vaan toteuttamaan aihetta.
Ulkopuolelle jää kyllä aseksuaalit ja frigidit ja kaltoinkohdellut ja anatomisesti poikkeavat naiset, mutta pääsääntöisesti yllämainitut keinot sopivat kaikille.
Toisaalta, anatomisesti erilaisilla naisilla on ne eroottisemmat kohdat sitten muualla ja saavat kyllä orgasmeja omilla tavoillaan, onneksi.
No naisten orgasmi on enemmän henkimaailman juttu kuin miesten eikä kyse ole samanlaisesta tieteellisessä tehokkuudella saavutettavasta saavutuksesta.
Miehen pitää rämpiä melkoisen suon läpi jo että saa pelkästään yksipuolista saamisseksiä* ja tuntuu jotenkin epäoikeudenmukaiselta että miehen pitäisi vielä tuntea syyllisyyttä naisen anatomiasta ja evoluutiosta kaiken sen vaivan jälkeen. Varmaan osaa naisistakin turhauttaa se kun miesparka mediavaikutteiden takia yrittää väkisin ährätä esiin jotain mitä ei ole edes olemassa. Luulisin että suurimmillaan tämä ongelma on tiedostavilla ja fiksuilla alle parikymppisillä pojilla jotka ovat vielä siinä elämänvaiheessa että uskovat olevansa paskaa koska olevat miehiä ja että naisen seksuaalisuus on niiin ihmeellinen (!)
Tällaiset pojat imevät tietysti itseensä kaikki vaikutteet pop-tiedekirjoista Hollywood-leffoihin kun taas urpommat kaverit eivät ehdi tuollaista miettimään ja pääsevät helpommalla, varsinkin jos ovat saaneet fyysisesti helpot eväät.*saamisseksi on se seksin muoto mitä lähes kaikille miehille on parhaassa tapauksessa tarjolla, joka perustuu naisesta kiihottumiseen ja muuhun altavastaajan asemaan. Ihailuseksi taas on ainoastaan naisille varattu etuoikeus.
Ja sellaiseksi myös jäät.
No naisten orgasmi on enemmän henkimaailman juttu kuin miesten eikä kyse ole samanlaisesta tieteellisessä tehokkuudella saavutettavasta saavutuksesta. Miehen pitää rämpiä melkoisen suon läpi jo että saa pelkästään yksipuolista saamisseksiä* ja tuntuu jotenkin epäoikeudenmukaiselta että miehen pitäisi vielä tuntea syyllisyyttä naisen anatomiasta ja evoluutiosta kaiken sen vaivan jälkeen. Varmaan osaa naisistakin turhauttaa se kun miesparka mediavaikutteiden takia yrittää väkisin ährätä esiin jotain mitä ei ole edes olemassa. Luulisin että suurimmillaan tämä ongelma on tiedostavilla ja fiksuilla alle parikymppisillä pojilla jotka ovat vielä siinä elämänvaiheessa että uskovat olevansa paskaa koska olevat miehiä ja että naisen seksuaalisuus on niiin ihmeellinen (!) Tällaiset pojat imevät tietysti itseensä kaikki vaikutteet pop-tiedekirjoista Hollywood-leffoihin kun taas urpommat kaverit eivät ehdi tuollaista miettimään ja pääsevät helpommalla, varsinkin jos ovat saaneet fyysisesti helpot eväät. *saamisseksi on se seksin muoto mitä lähes kaikille miehille on parhaassa tapauksessa tarjolla, joka perustuu naisesta kiihottumiseen ja muuhun altavastaajan asemaan. Ihailuseksi taas on ainoastaan naisille varattu etuoikeus.
Naisen orgasmi on kyllä olemassa ja nainen saa sen siinä kuin mieskin, ei se oikeasti ole mitään rakettitiedettä. Mutta jos jalkovälissä touhuaa kaltaisesi naisen anatomiasta turhautunut poika tuskissaan räpeltämässä, ei se ihan helppoa ole.
Tosin ei miestenkään mikään automaatio, mutta naisen orgasmin saaminen on jollain tapaa työläämpää.
Vaikka olisi selannut liudan naisia läpi, ei kaikkia tyydytetä samalla tavalla. Ja joitakin ei mitenkään.
Sekin näin naisena ärsytää, jos tietää ettei tule sillä kerralla saamaan orgasmia ja silti mies jaksaa vaan yrittää. Itselläni saamiseen vaikuttaa niin voimakkaasti mielikuvat ja jokin ihan pienikin juttu tai väärä ajatus sekstaillessa voi pilata hetken niin, että tiedän, etten enää tule saamaan orgasmia sillä kerralla, vaikka muuten kivaa onkin. Joskus tulee joskus ei, mutta jos en tule ei se ole PELKÄSTÄÄN miehen syytä. Ja kyllä minulle noina kertoina sopii, että vain mies tulee.
Mielummin niin että vaimo saa, itsellä ei niin väliä =)
Jos nainen jää ilman, kyllä vaivaa.
Mielummin niin että vaimo saa, itsellä ei niin väliä =)
Jos nainen jää ilman, kyllä vaivaa.
juuri näin ... tosin sekin ketuttaa, jos jää usein roikkumaan, eikä vaimoa kiinnosta oman orgaminsa jälkeen hoitaa mua.
Vaimon orgasmi oli kiihottava esileikki minulle, mutta ei enää. Syntyi lapsia, vaimo petti ja muuta paskaa. Nykyään survaisen silloin tällöin lämmittelemättä sisään. Helppoahan se on, kun on yleensä märkä ja melko väljä nykyään. Ei voisi vähempää kiinnostaa mikään orkkujen antaminen. Tai kiinnostaisi, mutta ei vaimolle. Lasten takia tässä roikutaan.
se tärkeää. Kyllä se jää vaivaamaan ja yritänkin tehdä sen sitten rakkaalleni hänen haluamallaan tavalla jos se ei tullut syystä tai toisesta yhdynnässä.
ole naisen omalla vastuulla. Mikä estää naista räpläämästä itseään huipulle? Vai miehen osako on hoitaa koko homma?
Minä en erityisemmin kaipaa orgasmia yhdynnässä ja ärsyttää, kun joillekin miehille se on se ainoa, mikä heille riittää, minun orgasmini. Olen alistuja ja pidän rivakasta seksistä, jossa mies saa.
Saan orgasmeja masturboiden holtittomat määrät, joko yksin tai miehen kanssa. Nussiessa olrn jotenkin niin riemuissani aina siitä munan tunteesta sisällä, että en edes halua sen loppuvan. Jotenkin jos en luota mieheen, en halua orgasmia, sillä siitä rakastuu.
Eniten vihaan sitä, että joku alkaa vaativasti toistella jotain manööverejä sillä ainakin minä tiedän aika nopeasti, tulenko laukeamaan siinä yhdynnässä vai en. Se on enemmän tunnelma- ja kiimaisuusasia.
Itselleni ja useimmille elämäni miehille tämä ei ole ollut mikään ongelma. Kahdelle huonoitsetuntoiselle (itse puhuivat sitä olevansa, molemmat vähän liikaa juovia) se on ollut ylitsepääsemätön kriisi. Kyseessä ei ollut minun mahdollinen nautintoni vaan heille todiste riittämisestään, mikä oli aika turn-off.
En koskaan pihtaa, rakastan seksiä, nussimista ja suihinottoa enkä saa siitä tarpeekseni, mutta orgasmeja en aina kaipaa,vaikea selittää niille, jotka ovat ihan riippuvaisia juuri niistä. Toiset tajuaa heti. Ruikuttava ja räpelöivä mies ottaa päähän ja haluan aina, että mies tulee ensin itse, minä kiihotun siitä ja tulen heti perään tai voidaan masturboida välillä ennen seuraavaa panoa, jossa tunnelma jo eri.
Joka tapauksessa en mene sänkyyn saamaan orgasmia vaan munaa. En ole koskaan valittanut tai komennellut, olen hyvin onnellinen spermat sisälläni tai päälläni, ilman orgasmia. Feikkaamaan en sorru.
Olen saanut eniten orgasmeja niiden kanssa, jotka ovatg mielissään minusta kaikin tavoin, on tietyllä tavalla turvallinen olo siinäö kiimassa, tiedän ettei tule ilkeyttä tms. Toinen noista inisijä-existä oli hyvin ilkeä ja syyllistävä tästä aiheesta, mikä ei todellakaan auttanut asiaa.
Mulla itse esileikit ja pano on se merkityksellinen juttu ja sinänsä itsearvoisia, ei niinkään orgasmit. Niitä saan itse helposti ja todella voimakkaina, saan myös miehen kanssa joskus.
En halua olla miehelle joku kone tai tae siitä, että hän saa tuotettua minulle tyydytyksen. Jos miehinen itsetunto on kunnossa, ei ole väliä, saanko orgasmin vai en.
Voin jatkaa esileikkejä tuntikausia ja valun naisten mahlaa hiukset kosteina. Olipa akti sitten pikaista tai viivyttelevää, nautin siitä mielettömästi ja miehen nauttimisesta.
Miehen on vaan hyväksyttävä se, että orgasmin saaminen ei ole mulle ykkösasia seksissä. Mukava lisä joskus, muttei tavoittellinen. Pitäisikö mun vielä kantaa syyllisyyttä miehen syyllisyydentunnosta, ettei hän saa minua orgasmiin. Ei kiitos. Olisi väärä mies minulle.
ole naisen omalla vastuulla. Mikä estää naista räpläämästä itseään huipulle? Vai miehen osako on hoitaa koko homma?
orgasmin itselleen. Ei kait siihen naista tarvita kun on kaksi tervettä kättä?
tärkeä juttu. Vaatii aikaa. En tiedä mikä tuo "pehmeä lasku" on? Eipä ole tullut moista tilannetta vastaan.
Voi kyllä mennä toisinkin päin ja monesti meneekin. Mutta kyllä jos alle antaa hierontaa ajan kanssa, niin ei tarvii ihmetellä näitä kysymyksiä...
Jotkut naiset kirjoittivat tuolla, että heille orgasmi ei ole niinkään tärkeää, vaan seksi voi olla tyydyttävää ilmankin. Minulle ei. Minä haluan saada (ja antaa). Kunnon orgasmi säännöllisesti vaan tekee niin hyvää niin fyysisesti kuin henkisestikin. Minusta olisi outoa ajatella, että miehen kanssa on seksiä muutoin, mutta orkut kuuluu vain omaan kivaan. En tarkoita, että seksi on aina välttämättä huonoa jos en tule. Mutta kyllä jotain hyvin oleellista jäää puuttumaan.
Rakkausseksissä saatu orgasmi on parasta, mitä ihminen voi saada.
Jotkut naiset kirjoittivat tuolla, että heille orgasmi ei ole niinkään tärkeää, vaan seksi voi olla tyydyttävää ilmankin. Minulle ei. Minä haluan saada (ja antaa). Kunnon orgasmi säännöllisesti vaan tekee niin hyvää niin fyysisesti kuin henkisestikin. Minusta olisi outoa ajatella, että miehen kanssa on seksiä muutoin, mutta orkut kuuluu vain omaan kivaan. En tarkoita, että seksi on aina välttämättä huonoa jos en tule. Mutta kyllä jotain hyvin oleellista jäää puuttumaan.
Rakkausseksissä saatu orgasmi on parasta, mitä ihminen voi saada.
Itse koen orgasmin tärkeäksi seksissä. Esileikki on ihanaa ja sen kuuluu johtaa pikkuhiljaa kohti huippua. Jäätelöä suklaakastikkeella, en pidä pelkästä vaniljasta. Ja miksi se orgasmi on niin tärkeä, johtunee kai siitä että saan sen mieheni kanssa 95 %:sti ja silloin kun se jää saamatta, niin jonkinlainen puute tai nälkä jää vaivaamaan.
toinen kerta päätyä itsekin naisena orgasmi-iloihin ja nehän saavutetaan yhteistoimin. Mies saa mut esileikeissä kiihottumaan valtavasti ja yhdynnässä saan orgasmeja joka kerran ollessani miehen päällä. muut asennot eivät ole niin varmoja orkkujen kannalta. Onneksi mies tykkää just tuosta asennosta eniten, kun mäkin saan siinä.
Jos en saa yhdynnässä, mies kyllä huomaa sen ja antaa sitten sormilla jatkoa.
Tiesitkö, että sellaistakin seksiä on olemassa, jota mies ja nainen harrastavat yhdessä? Tämä on maailmalla melko suosittua. Kannattaa raottaa joskus tynnyrin kantta, jos rohkeutta riittää. Toisaalta on paljon miehiä, joille juuri kuvailemasi "mies ja muna" (ja omat kädet) on kaikkien kannalta paras vaihtoehto.