Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni ilmoitti eilen, että häntä ei kiinnosta seksi, erotiikka eikä romantiikka. Hänellä ei ole

Vierailija
30.09.2012 |

niihin liittyviä toiveita tai tarpeita minun suhteeni - tai kenenkään muun miehen (tai naisen) suhteen. Sen sijaan hän kuulemma nauttii suuresti työstään, useista harrastuksistaan, yhdistystoiminnasta, hyvien ystäviensä seurasta, samoin kuin keskusteluista ja yhteisistä illanviettohetkistä - kera television ja hyvän ruuan ja viinin - minun kanssani. Hän sanoo olevansa onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, ja myös vaikuttaa tasapainoiselta ja oikeasti iloiselta ja tyytyväiseltä.

Olen puulla päähän lyöty; onko vaimoni sairas tai vähintään epänormaali? Miten minun pitäisi suhtautua asiaan ja vaimooni? Rakastan häntä edelleen, mutta en näe enää yhteistä tulevaisuutta. Pitäisikö minun kuitenkin vielä yrittää. Meillä ei ole lapsia. Olemme nelikymppisiä. Itse kaipaan romantiikkaa, erotiikkaa ja seksiä.

t. mies

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aivan muista asioista. Ihan vain tiedoksesi. Se ei tee mainituista naisista mitään outolintuja tai poikkeavia. Todennäköisesti vaimosi on kiva pakkaus; pidä hänet. Ja pidä hänet tyytyväisenä eli älä yritä muuttaa häntä.

Vierailija
42/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne jotka eivät rakasta puolisoaan, vaan pitävät tätä ystävänä tai kämppiksenä. Ihmeettelen myös minkälaisia ämmiä täällä käy!

Miesparalle uskottelevat että ei naiset yleensäkään tykkää seksistä, HAH!

Ja vielä romantiikkakin heitetään pois, mitä jää jäljelle?

Sama kuin siskonsa kanssa eläisi. Sitten kannattaa jo alkaa elää oikean siskon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne jotka eivät rakasta puolisoaan, vaan pitävät tätä ystävänä tai kämppiksenä. Ihmeettelen myös minkälaisia ämmiä täällä käy!

Sama kuin siskonsa kanssa eläisi. Sitten kannattaa jo alkaa elää oikean siskon kanssa.

...kiinnostunut seksistä enkä romantiikasta; olen siis ämmä? Aika törkeä ja ala-arvoinen väite.

Vierailija
44/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa siinä on? Otat uuden vaimon ja huomaat että hänen kanssa kävisi sama juttu - miksi siis vaihtaa? Ole realisti, äläkä päästä irti läheisestä, ihanasta ihmisestä ja (parhaasta?) ystävästäsi.

Vierailija
46/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat sitä jälkikasvua, niin kiireesti etsimään uutta naista.

Jos et halua jälkikasvua, ja olet tyytyväinen arkeenne, niin etsi ja salli itsellesi sivusuhteet ja panot.

Vierailija
47/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ainakin niin. Olen 36-vuotias nainen, enkä mitenkään voisi kuvitella, että haluaisin parisuhteen ilman romantiikkaa, erotiikkaa ja seksiä.

Ehkä vaimollasi on vaihdevuosien ensioireita tai hormonit muuten vaan heittelevät tai sitten vaimosi on aina ollut aseksuaalinen. Ehkä parisuhdeterapia voisi auttaa teitä molempia käsittelemään asiaa.

Jos vaimosikaan ei haluaisi erota, niin ehkä häntä ei haittaisi, että saat romantiikkaa ja seksiä liiton ulkopuolelta. Sovitte vaan yhdessä säännöt: ehkäisyä käytettävä, olet hienotunteiden suhteistasi, kakkossuhde ei mene missään avioliiton edelle jne.

Olen pahoillani puolestasi. Tuo ei ole normaalia.

Vierailija
48/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiihkeää seksiä vielä kymmenen vuoden jälkeen, valehtelee tai ei ymmärrä mitä puhuu.

Vierailija
49/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap:n suhteessa nainen on tyytyväinen, koska saa suhteelta sen mitä tarvitsee ja haluaa, mutta mies on tyytymätön, koska seksiä ei ole. On luonnollista ja normaalia haluta seksiä, romantiikkaa ja erotiikkaa. Ei pitkä suhde kaikilta näitä tarpeita poista, vaikka joillekin valitettavasti niin käykin.

Ap, ota asia uudestaan puheeksi vaimosi kanssa. Kerro hänelle että haluat ja tarvitset seksiä ja erotiikkaa. Toimiva suhde rakentuu molemminpuoliselle antamisen ja saamisen periaatteelle. Pitkällä tähtäimellä ei toimi, jos toisella on PERUStarpeita joihin toinen ei ole halukas vastaamaan.

Vierailija
50/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, vaimollasi on tuskin sitä vastaan mitään ?

Vierailija
51/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiihkeää seksiä vielä kymmenen vuoden jälkeen, valehtelee tai ei ymmärrä mitä puhuu.

Olemme olleet 12 vuotta naimisissa ja seksi on aivan taivaallista. Kyllä meitä onnekkaitakin on olemassa :))))))

Vierailija
52/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on onnellinen - se on tärkeintä, ja sen pitäisi olla sinullekin tärkeintä.

Vierailija
53/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet 12 vuotta naimisissa ja seksi on aivan taivaallista. Kyllä meitä onnekkaitakin on olemassa :))))))

Vierailija
54/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittovuoden jälkeen, niin epäilen ERITTÄIN vahvasti.

Vierailija
55/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittovuoden jälkeen, niin epäilen ERITTÄIN vahvasti.

No siinähän epäilet.

Ap, eikö vaimosi kommentoinut mitenkään sitä miten on ajatellut että sinä huolehtisit noista tarpeistasi seksin ja romantiikan suhteen? Ajatteleeko hän todella että asia on sinulle ok ja pelkkä ilmoitusasia?

Vierailija
57/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vain vaihe. Mullakin on ehtinyt olla muutama sellainen, jolloin olen suhtautunut seksiin kuin kotityöhön. Mutta kumminkin tietoisena siitä, että asia varmaan tulee muuttumaan aikanaa ja sillä välin minun täytyy jollain lailla tehdä mieheni olo siedettäväksi.

40-veenä pitkään suhteessa olleilla tulee jokin kumma tympäännysvaihe. Ehkä liittyy siihen.

Sille jonka mielestä seksi ei voi olla taivaallista 12 vuoden jälkeen, niin meillä se on taivaallista 14 vuoden jälkeen. Tällä hetkellä ainakin. Sitten voi tulla taas joku kumma vaihe ja sitten taas luovitaan ja odotellaan että tulee taas uusi huuma.

Vierailija
58/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin seksi on kärkipäässä ns. romanttisessa suhteessa. 10-vuotta EIKÄ YHTÄÄN viikoa ilman seksiä.Ja on lapsia.

Vierailija
59/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERITTÄIN vapauttavaa.

t. seksittömästä elämästä ja hyvien nais- ja miesystävien ihanasta seurasta nauttiva 29 v. kaunis, sosiaalinen, onnellinen ja tasapainoinen nainen

Vierailija
60/152 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa parempaa kuin ikinä ja aina se ollut hyvää! Intohimo, rakkaus, empatia ja huumori, siinä parisuhteen kulmakiviä, minun mielestäni. Meillä huumori on ainoa, jota kaipaisin enemmän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi