Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen seonnut, olen selittänyt ihmisille ihan sekojuttuja,, jotka olen luullut todeksi..

Vierailija
30.09.2012 |

Nyt tajuan, että ne eivät ole totta. En tiedä, miten selitän itseni tästä yilanteesta pois. Voi kauheaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajatilajuttu?

tämä liittyy aloittajan tilanteeseen?

En ole se joka rajatilan mainitsi, mutta ihan siten varmaankin että rajatilaan voi liittyä psykoottisuutta.

Vierailija
22/26 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä ainakin haluaisin uskoa. Joten jos on läheisiä ihmisiä niin puhu heille. Mutta jotain ihmisiä joilla ei ole sulle niin merkitystä niin anna olla. Tuskin niin muistavatkaan. Tai riippuu varmaan asioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun jutut ei ole mitään pientä liiottelua tma vaan täyttä soopaa. Olen nyt asiaa harkittuani päättänyt valehtelemalla selvitä tästä. Olen tyhmä paskiainen, mutten kehtaa selvittää ihmisille, että olen ihan seko. Valehtelen ja bastaisuudessa hoidan asiat harkiten. Tyhmä olen ja harmittaa. ap

Vierailija
24/26 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sekos. Sen huomas kaikki, mutta en mä ainakaan ajatellut asiasta negatiivisesti tai haukkunut häntä eteenpäin. Mä ymmärrän sen, että joskus joku voi seota eikä sille mitään voi. Todella hienoa, että sä olet tajunnut ettei ne jutut ole totta ja olet normalisoitunut. Älä turhaan häpeä, ihmiset tekevät paljon pahempiakin asioita ihan täysissä järjissään, ja vielä tahallaan eivätkä todellakaan häpeä vaan jatkavat tyhmyyksien tekemistä.

Vierailija
25/26 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, jos olet elänyt harhoissa niin eikö sinun pitäisi hankkia apua?

Vierailija
26/26 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä uskonut ihan näihin juttuihini, mutta en usko välttämättä akuutisti tarvitsevani apua. Mä olen tavallaan toivonut ja uskonut näihin sepittämiini asioihin niin voimakkaasti, että olen kuvitellut ne todeksi. Mutta pidemmän päälle joo, tekisi hyvää varmaan saada apua. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi