Ihastunut toinen nainen
Suoraan asiaan. Olen mennyt harrastamaan seksiä varatun työkaverini kanssa. Kahdesti. Nyt olen ihastunut ja haluaisin enemmän.
Kaikki alkoi loppukeväästä, kun välimme alkoivat vähitellen lämmetä. Kesällä emme juuri nähneet toisiamme, mutta pidimme yhteyttä tekstailemalla. Loman jälkeen olimme viettämässä työporukalla kosteaa iltaa, jonka päätteeksi päädyimme työkaverini kanssa samaan sänkyyn. Seuraavana päivänä puhuimme asiasta ja totesimme, että vaikkakin meillä oli ollut hauskaa, oli tekomme väärin eikä se saa enää toistua.
Seuraava kuukausi menikin taas aika mukavasti kaverimerkeissä. Lähettelimme toisillemme tekstareita silloin tällöin ja kävimme joskus töiden jälkeen yhdellä, mutta mitään sen vakavampaa ei tapahtunut. Kunnes noin viikko sitten ajauduimme taas harrastamaan seksiä.
Nyt en tiedä, mitä pitäisi tehdä. Tällainen käytös ei ole lainkaan tapaistani ja varatun miehen kanssa säätäminen on vastoin kaikkia periaatteitani. Toisaalta pidän miehestä todella paljon. Hänen seurassaan on hauskaa ja hänen lähellään on hyvä olla. Myös hän on myöntänyt tykkäävänsä ja välittävänsä minusta. Hän on kertonut, että hänellä on tyttöystävänsä kanssa ongelmia, mutta en ole halunnut tungetella liikaa ja udella, millaisia ja miten vakavia ongelmat ovat.
Ajattelen häntä koko ajan. Mitä minun pitäisi tehdä?
Neuvoisin sua olemaan nyt todella varovainen, sillä loppuu toi teidän juttu miten tahansa, niin jotain teistä kolmesta tulee sattumaan. Älä nyt vaan ainakaan ala rakennella mitään pilvilinnoja, kun voitko sä olla edes varma, että ootko ainoa, kenen kanssa tää mies on pettänyt tyttöystäväänsä?
Te ootte ilmeisesti pystyneet aikaisemmin puhumaan tosta teidän "suhteesta", joten ehkä sun pitäis ottaa asia puheeksi vielä uudestaan. Se ehkä kirpaisee, mutta voi sitten kuitenkin olla parempi vaihtoehto kuin pähkäillä tilannetta täällä...