Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Asioimistulkin ammatti ja palkkaus
22.10.2012 |
Tervehdys
Työskenteleekö teistä kukaan asioimistulkkina tai tunnetteko ketään, jolla on alasta kokemuksia? Myös palkkaus kiinnostaisi. Alaa pystyy näköjään opiskelemaan useammassakin kaupungissa, mutta en löytänyt luotettavan oloisia tietoja siitä, miten asioimistulkit tulevat toimeen.
Olen asunut ja työskennellyt Lähi-Idässä, ja opin tällöin myös arabiaa. Luulisi, että arabiaa osaavalla asoimistulkilla olisi vielä tällä hetkellä kysyntää?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa