Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua masentaa työpaikan ilmapiiri!

Vierailija
29.09.2012 |

Kun koko ajan pitää jotakuta selkeästi ja avoimesti sorsia, olla tyly, jättää ulkopuolelle jne...tähän asti mukavana pitämäni ihmiset osoittavat tällaisia piirteitä ja minä alan saada tarpeekseni.

Tästä asiasta on työpaikalla puhuttu kuulemma jo vuosikaudet mutta parannusta vaan ei tule.

Ja siis itse en ole kokenut tätä syrjintää juurikaan mutta ikävää sitä on seurata sivusta , Ahdistavaa ja tekee mieli hakea uutta työpaikkaa mikä kai sittn ainoa ratkaisu koska tämä asia vaikuttaa olennaisesti työviihtyvyyteeni :(

Miten se onkin niin vaikeaa eräille olla kanssaihmisille ystävällisiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko ajan pitää jotakuta selkeästi ja avoimesti sorsia, olla tyly, jättää ulkopuolelle jne...tähän asti mukavana pitämäni ihmiset osoittavat tällaisia piirteitä ja minä alan saada tarpeekseni.

Tästä asiasta on työpaikalla puhuttu kuulemma jo vuosikaudet mutta parannusta vaan ei tule.

Ja siis itse en ole kokenut tätä syrjintää juurikaan mutta ikävää sitä on seurata sivusta , Ahdistavaa ja tekee mieli hakea uutta työpaikkaa mikä kai sittn ainoa ratkaisu koska tämä asia vaikuttaa olennaisesti työviihtyvyyteeni :(

Miten se onkin niin vaikeaa eräille olla kanssaihmisille ystävällisiä?

Eikä se yleensä vaihtamalla parane. Me paskapuheet sivustakin seurattuina ikävinä kokevat olemme työpaikoilla vähemmistössä. Varmaan ollaan sitten liian myötätuntoisia ja hyväntahtoisia kanssaihmisiämme kohtaan. Ja ymmärretään toisin kuin nuo paskanpuhujat, että se seuraava sorsittu voinkin olla minä itse. Se luo turvattomuutta.

Vierailija
2/2 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme hiukan assityyppejä.

Emme ole koskaan sopeutuneet porukoihin ja leikilliseen vittuiluun ja kiusaamiseen. Olemme aina puolustaneet pienempiä ja meillä on ollut tosi paha mieli varsinkin murrosiässä kaltoinkohdeltujen puolesta.

Selvitäksemme tässä maailmassa ns. normaalien ja reippaiden ja sosiaalisten ihmisten eli paskanpuhujien ja etuilevien tyrkkyjen kanssa on ulkoistettava itsensä tunteista, että jaksaa.

Siksi meitä pidetään todella omituisina ja joudmme useasti vielä paskanpuhumisen kohteiksi.

Olen ollut työelämässä naisvaltaisella alalla 30v ja en osaa muuta kuin sääliä niitä paskanpuhujia. Onneksi niitä kiusattuja voi hiukan auttaa hiljaisesti ja tukea heidän itsetuntoaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän