Eläisitkö jos et ikinä pääsisi työelämään?
Jo 20v olen ollut kotona ja tökkii tämä kotonaolo mutta muuta ei ole odotettavissa.
Kommentit (6)
Minulla ei ole mitään halua työelämään ja löytyy kyllä miljoona parempaakin ideaa miten aikani viettäisin.
Tosin olen ollut vasta 5.v kotona, mutta uskon että olisin samaa mieltä myös 15.vuoden kuluttua.
Tietystihän tuo riippuu ihan itsestä, lähinnä siitä miten aikansa käyttää. Jos sitä kotona vain makaa eikä arki pyöri kuin tiskien ja pyykkien ympärillä niin silloin tulisin itsekin hulluksi.
Vaikea sanoa, mutta näin nelikymppisenä kun oottaa jo eläkeaikaa, niin ehkä olisi mukavampi kotona.
ja todella kyllästynyt olemaan kotona jo 20v olen ollut mulle riittää.
Minulla ei ole mitään halua työelämään ja löytyy kyllä miljoona parempaakin ideaa miten aikani viettäisin.
Tosin olen ollut vasta 5.v kotona, mutta uskon että olisin samaa mieltä myös 15.vuoden kuluttua.
Tietystihän tuo riippuu ihan itsestä, lähinnä siitä miten aikansa käyttää. Jos sitä kotona vain makaa eikä arki pyöri kuin tiskien ja pyykkien ympärillä niin silloin tulisin itsekin hulluksi.
tietenkin se rajoittaa että vain yhden tulot perheessä mutta olen tehnyt kaikenlaista eikä tosiaan enää innosta.
Ehdottomasti. Musta kotona olo, kodin/lasten hoito on ihan parasta!
Työelämässä olen mukana vain rahan takia. jos taloudellisesti ois mahdollista, oisin erittäin mielleäni kotona ^^
Ehdottomasti. Musta kotona olo, kodin/lasten hoito on ihan parasta!
Työelämässä olen mukana vain rahan takia. jos taloudellisesti ois mahdollista, oisin erittäin mielleäni kotona ^^
lapselle kun jotain ostetaan niin itselle ei koskaan osteta mitään.Lapsi hoidossa 10 päivänä kuussa koska en tykkää olla kotiäiti enkä saisi edes mitään kotihoidontukea enää.
Vaikea sanoa, mutta näin nelikymppisenä kun oottaa jo eläkeaikaa, niin ehkä olisi mukavampi kotona.