Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin myydä design vaate, uusi?

Vierailija
20.10.2012 |

En asu pk-seudulla ja koitan päästä eroon ylimääräisistä vaatteista ja tavaroista. Paikallinen kirpputori vetää hyvin ja siellä meneekin tavalliset vaatteet ja tavarat, mutta monen sadan euron designmekot ei todellakaan... Varsinkaan juuri ostetut ja mulla on pari jotka on ihan selkesti olleet virheostoksia, en tule niitä käyttämäänkään, vaikka kauniita ovatkin.... ja jos mekon ovh on yli 400e ja se on juuri ostettu ja uusi niin en ala sitä paikalliskirpparilla myymään parilla kympillä.

Mihin siis myyn sen ja miten....??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa aina tuollaiset :)

Vierailija
2/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimmy Choon ja louboutinin kenkiä ja muutamia laukkuja jotka haluaisin myydä.Myös Armanin takkia ja muuta vaatetta löytyy. Olen tullut etsintöjen jälkeen siihen tulokseen, ettei Suomessa ole noille myyntikanavaa. Suosittelen ebay:tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Laatumerkkien fleamarket tai Designer-kirppis.

Vierailija
4/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimmy Choon ja louboutinin kenkiä ja muutamia laukkuja jotka haluaisin myydä.Myös Armanin takkia ja muuta vaatetta löytyy. Olen tullut etsintöjen jälkeen siihen tulokseen, ettei Suomessa ole noille myyntikanavaa. Suosittelen ebay:tä.

Vierailija
5/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kengät 38-39. Olen 168cm pitkä eli sen mukaan mitoitusta ois tarjolla. Ja tosiaan kenkiä on käytetty kerran pari tai ei milloinkaan :)

Vierailija
6/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti

Vierailija
7/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti!! En käytä FB ahkerasti, tuskin ollenkaan, joten en tiennyt tuollaisista!!

Ihana vinkki, kokeilen tuota.

ap

ps. merkin kyselijälle, mulla on mm. Katri Niskasen ja Anne-Mari Pahkalan mekot... Lähinnä suomalaista designia suosin :)

Vierailija
8/8 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tosiaan huutikseen - sulla on ainakin yksi kiinnostunut ostaja :) t.3

ja kengät 38-39. Olen 168cm pitkä eli sen mukaan mitoitusta ois tarjolla. Ja tosiaan kenkiä on käytetty kerran pari tai ei milloinkaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä