BB Katarina suljettu täysin ryhmän ulkopuolelle
Kamalaa katsoa miten raadollsita :(
Koettakaapa itse mennä puhumaan tankeroenglantia sellaiseen ryhmään missä kaikki muut osaa täydellistä englantia.
Ei ole helppoa.
Olen itse kokenut vastaavanlaisen tilanteen ja samalla tavalla olin itkua vääntämässä koko ajan. Poikkeuksena tietty se, että minulla oli mahdollisuus itkeä suljettujen ovien takana ja poistua välillä paikalta.
EIkä yhtään auta se, että muut asukkaat ihan julkisesti Katariinan kuullen haukkuvat Katariinaa koko ajan.
Katariina ei varmaan välistä oikein ymmärrä mitä tapahtuu ympärillä ja häntä ei kukaan halua edes auttaa.
Kommentit (33)
koska saa vaan vittuilua takaisin. Näin on ollut alusta asti.
Ja mullakin on 24/h
Terv. ap
häntä ei kukaan halua edes auttaa.
esim Markus kärsii tilanteesta valtavasti mutta kun toinen ei avaudu niin ei... Katarina pitäisi laitta ulos talosta, se on itsemurhan partaalla kohta.
Ei ole kovin vilpitön auttamishalussaan. Antoi äänestyksessäkin 2 pistettä Katarinalle.
Katariina varmasti aavistaa et Markuksella ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa kun yrittää tarjota apua.
koska ei ryyppää ja polta röökiä samalla lailla kuin muut.
Samoiten Johanna. On jonossa seuraavana syntipukiksi jos Katariina lähtee ulos. Röökijengi puhuu niin paljon paskaa yhdessä, että sieltä savustetaan ensin nää muut pois.
Katariina on liian älykäs tonne taloon.
Teija uskottelee itselleen että on älykäs. Sanoi, että ilkeys vaatii älykkyyttä. Ja paskat! Ilkeys ei ole älykkyyttä. Mistä saatanan vitusta se tollaista on repinyt? Voi juma!
koska saa vaan vittuilua takaisin. Näin on ollut alusta asti. Ja mullakin on 24/h Terv. ap
koska ei ryyppää ja polta röökiä samalla lailla kuin muut.
Samoiten Johanna. On jonossa seuraavana syntipukiksi jos Katariina lähtee ulos. Röökijengi puhuu niin paljon paskaa yhdessä, että sieltä savustetaan ensin nää muut pois.
Katariina on liian älykäs tonne taloon.
Teija uskottelee itselleen että on älykäs. Sanoi, että ilkeys vaatii älykkyyttä. Ja paskat! Ilkeys ei ole älykkyyttä. Mistä saatanan vitusta se tollaista on repinyt? Voi juma!
Koska antaa itselleen luvan käyttäytyä huonosti. Mites se meni natsisaksan kanssa? Oliko ne natsit älykkäitä kun rakensivat keskitysleirit? Vai ne, jotka uskalsivat vastustaa juutalaisten joukkotuhoa?
suojelee itseään ryhmän hyökkäyksiltä sulkeutumalla kokonaan.
Masentunut se on. Sitä se laiskuuskin on .
sitä pihaa ympäri silläkin aikaa kun makaa? Antas vähän eri kuvan jo sekin.
Katarina se idiootti itkupilli?
Itse ainakin äänestän sen jatkoon, siitä saa niin paljon hupia! :)
Markusta pyydetään aina selvittämään ikäviä tilanteita ja hän on pyydetty siihen monta kertaa Katarinan osalta. Muut eivät halua yrittää enää jutella sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei ole sosiaalisia taitoja keskustelun ylläpitämiseen. Haluaa vain istua, syödä, nukkua ja bilettää. On kuullut tämän puolen bb-taloista muilta kavereilta. Totuus on aivan eri kuin pelkkä nysvääminen talossa. Ja Katarina ajoi Markuksen pois keskustelusta, ne voi hyvin lukea rivien välistä. Katarina ei pyydä koskaan anteeksi omaa huonoa oloaansa.
-Läyhäjengi haukkuu katarinaa, MUTTA minusta ihan aiheestakin. ja toisaalta, samaa p*skaa jauhavat kaikista muistakin, eivät vain Katarinasta.
-Ihmiset ovat myös HUOLISSAAN hänestä, mutta jos ei saa kontaktia niin ei saa. Ns. ihmistä ei voi auttaa, ellei hän ITSE halua itseään autettavan.
-Katarina antaa itsestään todella huonon kuvan. Minusta hän vaikuttaa jopa jollakin tasolla "vammaiselta", aikuisen ihmisen pitäisi
yrittää ITSE enemmän. On hyvin flegmaattinen, vetäytyy yksikseen, ei puhu kenellekään, itkee, välillä "hermostuu" jne. Miksi on talossa? On aiheesta huolissaan tulevasta urastaan, antaa tooodella idiootin kuvan itsestään. Miettikään tuollaista opettajana!
-Teija varsinkin kiusaa Katarinaa, sanoo joskus aika ilkeasti hänelle ns. "ystävällisesti" mutta äänessä vidduileva sävy. Mutta teija ei ole talo --> Katarina voisi ITSE ottaa kontaktia esim. Teahan, Markukseen, Jonna A:han tmv. ihmisiin. Ei tarvitse mennä ns. suden suuhun =Teijan seuraan, mutta ottaa kontaktia muihin asukkaisiin...!
Aikuiselle ei ole vaikeaa jutella ihan niitä näitä, ns. smalltalkia. Hyvä tapa aloittaa, on kysellä toiselta hänestä, esim. "Niin markus sä pelaat lätkää, missä joukkueessa?" tmv.
Ei oo tainnut ap seurata 24/7...