Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB Katarina suljettu täysin ryhmän ulkopuolelle

Vierailija
28.09.2012 |

Kamalaa katsoa miten raadollsita :(

Koettakaapa itse mennä puhumaan tankeroenglantia sellaiseen ryhmään missä kaikki muut osaa täydellistä englantia.

Ei ole helppoa.

Olen itse kokenut vastaavanlaisen tilanteen ja samalla tavalla olin itkua vääntämässä koko ajan. Poikkeuksena tietty se, että minulla oli mahdollisuus itkeä suljettujen ovien takana ja poistua välillä paikalta.

EIkä yhtään auta se, että muut asukkaat ihan julkisesti Katariinan kuullen haukkuvat Katariinaa koko ajan.

Katariina ei varmaan välistä oikein ymmärrä mitä tapahtuu ympärillä ja häntä ei kukaan halua edes auttaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee siinä vähemmästäkin lukkoon.

Kun Katariinan valitsema biisi alkoi soimaan ja Katariina osoitti tykkäävänsä musiikista niin heti Jouko sanoi, että vittu mitä paskaa tää musiikki on.

Mä niin tiedän mitä kiusaaminen on. Ja se on just tota. Ihminen kiusataan ihan lamaannuksiin.

Vierailija
2/33 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko ja Tommi yleensä sanovat ikäviä asioita toisista talon asukkaista. Kukaan ei ole vielä heille uskaltanut paljoa vastaan sanoa. Katarina on liian heikko talon tapahtumille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu miksi musta tuntuu näin. Mutta on sairas. Hirveetä psyykkistä kidutusta.

Vierailija
4/33 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhtään ryhmähenkeä, niin valitsee musiikkia josta moni talossa tykkää eikä ole itsekäs!

Se on selvästi ujo, ja jo kielensä takia putoaa monista keskusteluista, mutta ei se ole mkään syy vetäytyä. On mulla monia ulkomaalaisa kavereita jotka HALUAVAT kuulua joukkoon ja siksi yrittävät kaikkensa että sinne pääsevät.

Katarina on varmasti ihan mukava ihminen ja hyvä opettaja, mutta luonteensa puolesta ei sovi BB taloon. En sopisi minäkään :)

Koska varmasti miettii kokoajan mitä muut siellä talossa ja me täällä kameroiden takana hänestä ajattelemme, kokoajan joku kyttää jokaista liikettä ja ilmettä. Kamalaa!!

Toiset ei siitä välitä mutta toiset ei pysty elämään niin.

Voi kun ne ottais Katarinan pois sieltä ennenkuin traumatisoituu liikaa, itse ei sitä kohta enää tajua.

Kun Katariinan valitsema biisi alkoi soimaan ja Katariina osoitti tykkäävänsä musiikista niin heti Jouko sanoi, että vittu mitä paskaa tää musiikki on.

Mä niin tiedän mitä kiusaaminen on. Ja se on just tota. Ihminen kiusataan ihan lamaannuksiin.

Vierailija
5/33 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhtään ryhmähenkeä, niin valitsee musiikkia josta moni talossa tykkää eikä ole itsekäs!

Se on selvästi ujo, ja jo kielensä takia putoaa monista keskusteluista, mutta ei se ole mkään syy vetäytyä. On mulla monia ulkomaalaisa kavereita jotka HALUAVAT kuulua joukkoon ja siksi yrittävät kaikkensa että sinne pääsevät.

Katarina on varmasti ihan mukava ihminen ja hyvä opettaja, mutta luonteensa puolesta ei sovi BB taloon. En sopisi minäkään :)

Koska varmasti miettii kokoajan mitä muut siellä talossa ja me täällä kameroiden takana hänestä ajattelemme, kokoajan joku kyttää jokaista liikettä ja ilmettä. Kamalaa!!

Voi kun ne ottais Katarinan pois sieltä ennenkuin traumatisoituu liikaa, itse ei sitä kohta enää tajua.

Että saa valita vain itselleen mieluisia biisejä.

Vierailija
6/33 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksi naiset häntä syrjii, on se, että hän on kaunis ja viehättävä.

Suurin osa miehistä valitsisi ennemmin hänet kuin yhtäkään tuosta läyhäjengin naisita ja nämä naiset myös itse sisimmissään tajuavat sen...

Vierailija
7/33 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB on peliä ja sitä joko osaa pelata tai sitten ei.

Että saa valita vain itselleen mieluisia biisejä.

Vierailija
8/33 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei osallistu yhteisiin juttuihin ja jatkuvasti hänen takiaan menetetään palkintoja. Toiset kannustaa, halaa, kysyy mikä on, yrittää jutella. Mutta mitään kontaktia ei saa. Moni on yrittänyt. Jos on sen luonteinen että ei tule toimeen isossa porukassa niin ei pidä tällaisiin juttuihin lähteä alkuunkaan mukaan.

Vierailija
9/33 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin huono olo tuosta. Siis eka valitetaan ettei ilmaise itseään tai ota kontaktia ja kun kerrankin ilmaisee itseään valitsemalla biisin nii sitten lytätään täysin. Eihän tommoisiin ihmisiin voi kertakaikkiaan kontaktia ottaa. Ja onhan tuolla vaikka mitä huonoja biisejä soinut ilman että kukaan valittanut.

Vierailija
10/33 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoo yleensä selvinpäin töykeästi vastaan ja on vainoharhainen omista tavaroistaan. Se on totuus et asukkaat eivät saa kultaa, kun Katarina yhdenkin päivän lepäilee sängyssä, sukii hiuksiaansa ruokapöydässä, meikkaa liikaa, syö jatkuvasti ruokaa, nuokkuu ruokapöydässä ja on wc:ssä useasti luultavasti itkemässä. Katsojathan sen päättää ja Katarinan ansioista on myös katsojaluvut vähentyneet ja jatkuvasti vähentyvät, kun tehtävistä ei saada kultaa. Huono tai hyvä hyöty on saada Katarina mukaan, kun hän ei halua tulla luokatuksi, häpeää itseään muissa vaatteissa mitä itse omistaa ja olla yleensä tehtävissä esillä.

Vierailija
11/33 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jouko tapaili Helloweenia vai mitä..

Katarina on itse roolinsa talossa valinnut, jos tuo on koulukiusaamista mielestäsi, niin nyt jopa alan ymmärtämään kiusaajiakin paremmin.

Vierailija
12/33 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni häntä ei ole kiusattu, vaan päinvastoin kaikki ovat yrittäneet saada häntä mukaan.

Ei Teija ole mikään kiusaaja, hän tekee päiväkirjahuoneessa viiltävän osuvia huomioita ihmisistä. Vanhempana naishenkilönä hän tosin tekee joskus äitimäisen veemäisiä huomautuksia asuintovereilleen. Mutta ihan aiheesta!

Vierailija
13/33 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hänen ystävänsä ymmärtävät nyt tehdä hyvän työn; jättäkää äänestämättä ja matkustakaa vastaanottamaaan hänet kotiin. Hän itki niin sydäntäsärkevästi, että katuu taloontuloaan.

Vierailija
14/33 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edes aikuiset ihmiset palstalla eivät tajua sitä, että jotakuta kiusataan. Katariinaa kohtaan on käyttäydytty ilkeästi. En väitä, että hän olisi täydellinen, mutta ujous ja syrjäänvetäytyminen ei oikeuta kiusaamiseen. Kiusaaminen on aika kiusaajan syy.

Toki voi väittää, että kyseessä on viihdeohjelma. Minä silti mieluummin katselisin vaikkapa kolmeatoista introverttia ilman bileitä vaikka koko kauden, kuin rääväsuita, jotka kiroilevat kilpaa ja keskittävät kaiken energiansa nikotiinikääryleiden saamiseen.

Vierailija
15/33 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katarina on itse valinnut osansa.

Hän ei osannutkaan heittäytyä ja olla niin esillä kuin BB vaatii. Jos ujo lähti hakemaan kokemuksia, niin niihin sitten otetaan osaa, eikä juosta karkuun itkeään.

Olisko aika myöntää tappionsa ja lähteä talosta?! Onpa Katarina NOLO.

täälä taas ruikutetaan sen perään, ettei nähdä, että sama on koulukiusaamista. Sekö, että pyydetään, että tee parhaas? Sekö, että kannustetaan, olemalla hyvä..!?

Jos toi on oikeesti koulukiusaamista, niin selvä olkoot. Harmi, kun mä en tajunnut olla koulukiusaaja. Että kyllähän on paljon ihmisten omassa luonteessa, jos ei kestetä yhtään mitään vaatimuksia. Jesta! :O

Vierailija
16/33 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siis oikeasti tilaa sitä 24/7-kanavaa.

http://tinyurl.com/9da5a2k

Vierailija
17/33 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edes aikuiset ihmiset palstalla eivät tajua sitä, että jotakuta kiusataan. Katariinaa kohtaan on käyttäydytty ilkeästi. En väitä, että hän olisi täydellinen, mutta ujous ja syrjäänvetäytyminen ei oikeuta kiusaamiseen. Kiusaaminen on aika kiusaajan syy.

Katarinasta on myös ekasta viikosta lähtien pidetty huolta.

Onko kaikki on? On! hän sanoo ja menee itkemään makkariin. MITÄ HELVETTTIÄ sitä ihminen voi muuta kuin kysyä ja jutella? Yrittää ottaa ryhmään, mutta hän vetäytyy, kun ei osaa heittäytyä.

Ne mammajen mussutukset näkyy koosteessa niin kivasti esillä, mutta ei sitä tuntikausien jaanausta, kun he yrittävät päästä perille MIKSI Katarinalla on paha olla.

Sä olet niin väärässä kuin vaan erikki voikaan olla, valitettavasti. Katarinaa on yritetty ymmärtää hurjasti.

Hänhän valehtelee, kun vastaa, ettei häntä mikään vaivaa. Se on mun mielestä myös törkeetä. Pyrkivät rohkaisemaan ja olemaan viikkotehtävässä mukana,mutta yksi makaa ja on vaan. JEE. Pilaa muiden jutun. Törkeetä.

Jos on ujompi, niin tuskin BB talo on hänen paikkansa. Katarina on jostain syystä täysin lamaantunut. hiphei, joka tuon opettajakseen saa.

Ruotsin numero 10 kaikilla, koska muksut vie!

Vierailija
18/33 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/katarina-avautui-ma-vaan-makaan-…

Kovat olivat lupaukset Katarinalla eilen, mutta tänä aamuna sama jatkuu. Makaa, syö, meikkaa ja käy wc:ssä. Välillä saattaa käydä käsi peiton alla melko vilkkaasti. Jos Katarina olisi tehtävästä vastuusta ja hän ei saisi kertoa jotain pientä jekkua, niin tuskin hän onnistuisi siinä. Eikä häneltä ole tullut tehtäviin juurikaan järkevää kommenttia.

Vierailija
19/33 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä ei kukaan halua edes auttaa.

esim Markus kärsii tilanteesta valtavasti mutta kun toinen ei avaudu niin ei... Katarina pitäisi laitta ulos talosta, se on itsemurhan partaalla kohta.

Vierailija
20/33 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on 24/7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi