Mies lähimenneisyydestä pyrkii taas elämääni. En halua
olla hänen kanssaan tekemisissä, sillä hän on loukannut mua tosi pahasti ja mulla on uusi, ihana elämä. Olin jo unohtanut koko miehen ja sitten hän on taas siinä.
Istuin yksin kahvilassa, kun mies käveli pöytääni ja istui alas. Hän kysyi, olenko onnellinen, ja sanoi, että haluaa tavata mua uudestaan, uudelta pohjalta ja unohtaa kaikki vanhat asiat. Mä sanoin, että hän ei kuulu mun elämääni, että mä en tarvitse häntä ja käskin hänen mennä kotiin perheensä luokse. Muutakin hn puheli."Mä palaan asiaan, X", sanoi mies ennen kuin lähti.
Tilanne oli hämmentävän ahdistava, enkä mä osannut edes lähteä kävelemään siitä tai sanoa mitään erityisen tiukkaa. Mietinkin, kun aina sanotaan, mitä olisi pitänyt tilanteessa tehdä, osaako joku ihan oikeasti toimia fiksun napakasti itse tilanteessa? Vai ovatko muutkin yhtä jälkiviisaita kuin minä?
Kommentit (120)
ap
Onks muru nyt nettikiellossakin kun ei oo tullu kertomaan mitään?
Eikä mun kihlattuani mua vahdi. Mä en ole se, johon hän ei luota, vaan ihan joku muu (tai muut). Olihan hän vähän näreissään ja mietti, pitääkö hänen käydä kertaamassa, mitä mieltä hän on. Ei tarvitse, ei kannata kaivella draamaa, kun kaikki on ihan hyvin. Miehet nyt on tuollaisia, hmm, uroksia.
ap
Kontrolloiko hän sinua kovinkin tarkkaan? Onko siihen syytä?
Käykö teidän miehillänne kavereita näin myöhään? Ensin noi kundit teki duunia työhuoneessa ja sitä ne kai on nytkin tekevinään, mutta enemmän tuo ihan muulta höpöttelyltä kuulostaa. Onneksi mä olen iltavirkku enkä ole menossa nukkumaan. En vain voi kekkuloida alusvaatteilla, mitä mä yleensä iltaisin harrastan.
ap
eikä miehellä käy kavereita. Mutta me ollaankin jo vanhempia ja meillä on lapsia.
Käykö teidän miehillänne kavereita näin myöhään? Ensin noi kundit teki duunia työhuoneessa ja sitä ne kai on nytkin tekevinään, mutta enemmän tuo ihan muulta höpöttelyltä kuulostaa. Onneksi mä olen iltavirkku enkä ole menossa nukkumaan. En vain voi kekkuloida alusvaatteilla, mitä mä yleensä iltaisin harrastan.
ap
Ooks tätäkin kaveria pannut?
Kamallaa kun väittää et tekis töitä mut senkun rupattelee muakvia!
Se varmaan on bi ja pettää sua sen kaverin kanssa?
Mulla on vihainen mies :( Entinen miesystäväni palasi asiaan tänään, kuten sanoi tekevänsä, eli lähetti viestin. Kihlattuni suuttui tietysti siitä viestistä ja sanoi, että ehkä hänen on käytävä taas kertaamassa säännöt, ja suuttui vähän sitten mullekin siitä, kun mä käskin olla välittämättä koko tyypistä. Miksi se ei voinut pysyä poissa vaan palaa häiritsemään mun elämääni?
ap
nyt ainakaan missään nimessä vastaa yhteenkään viestiin mitä tämä mies lähettää. Paras tapa osoittaa hänelle ettet halua häntä enää elämääsi on täydellinen välinpitämättömyys.
Toivoisin vain, että mun miehenikin pystyisi olemaan välittämättä.
ap
nyt ainakaan missään nimessä vastaa yhteenkään viestiin mitä tämä mies lähettää. Paras tapa osoittaa hänelle ettet halua häntä enää elämääsi on täydellinen välinpitämättömyys.
Tiukka linja, ei mitään istuskelua kahvilassa Micken kanssa; seuraavalla kerralla poistut paikalta tai pyydät pokea poistamaan miehen, joka on sinut raiskannut. Ihan turha olla kiltti, kun mies on jonkinasteinen psykopaatti.
Suosittelen välittämään viestit vaimolle - vaikka pännisi, mutta se saattaa tehota.
Tai yhteys poliisiin ja lähestymiskieltoa hakemaan; siihen tarvitaan tosin ehkä vähän enemmän näyttöä. Sillä voisi kuitenkin myös Mickeä uhata.
liian kovia toimenpiteitä, kun viestejä pitkän tauon jälkeen on tullut vasta kerran. Siellä kahvilassa hän tapasi mut sattumalta. Vaimoon mä en halua olla yhteydessä, en halua olla osa sellaista sotkua. Sitä mä juuri alunperin tarkoitin, että en osannut vain lähteä kävelemään (tosin odotin siinä ystävääni). Mä en osaa hoitaa tilanteita, jotka poikkeavat mukavasta tavallisuudesta. En ole niitä aikaisemmin juuri kohdannut ja jos olenkin, on aina joku muu huolehtinut ikävät osuudet.
ap
se on selvä jatko tähän Muru-telenovelaan. Seuraavassa jaksossa kohtaat Micken yöelämässä ja jotenkin puolivahingossa ajaudut hänen kanssaan sänkyyn. Ja sitten on poikaystävälle selittämistä. Ehkä tämä poikaystävän kaveri, jonka kanssa imuttelit, pyörii myös taustalla.
Sitten käy niin, että Muru on raskaana eikä tiedä kuka on isä. Olen tästä ihan varma.
Onneksi olkoon Brooke Forrester!
Ensinnäkään mä en ikinä antaisi sen miehen koskea itseeni, enkä kenenkään muunkaan. Voin tulla vaikka kertomaan sulle joulun jälkeen elämäntilanteeni (joka on ennallaan). Todennäköisesti sun elämäsi on paljon värikkäämpää ja vivahteikkaampaa kuin minun.
ap
liian kovia toimenpiteitä, kun viestejä pitkän tauon jälkeen on tullut vasta kerran. Siellä kahvilassa hän tapasi mut sattumalta. Vaimoon mä en halua olla yhteydessä, en halua olla osa sellaista sotkua. Sitä mä juuri alunperin tarkoitin, että en osannut vain lähteä kävelemään (tosin odotin siinä ystävääni). Mä en osaa hoitaa tilanteita, jotka poikkeavat mukavasta tavallisuudesta. En ole niitä aikaisemmin juuri kohdannut ja jos olenkin, on aina joku muu huolehtinut ikävät osuudet. ap
Täydellinen hiljaisuus ja välinpitämättömyys lienevät siis ainoat aseesi.
Mies on kyllä käsittämättömän röyhkeä ja ilmeisen tunteeton ja ylimielinen tapaus.
Sinussa taitaa olla pikkusen liikaa kiltteyttä, johon narsistisia piirteitä omaavat tarttuvat helposti kiinni ja hyödyntävät tätä "heikkoutta". Ne nimittäin todella osaa vedellä oikeista naruista ja olla todella hurmaavia; kaikki - etenkin seksi - on näiden tyyppien kanssa mahtavaa. Mutta se mikä naamion alta paljastuu, se on rumaa katseltavaa.
Eroaminen näistä tyypeistä on yleensä erittäin vaikeaa.
Joten: hiljaisuus ja välinpitämättömyys, pidä niistä kiinni.
koska mua ei kiinnosta se mies. Tajusin, että saatan olla se, joka tuntee hänet parhaiten, ja ne piilossa olevat puolet eivät ole mitään kauniita asioita. Luulin, että asia oli hoidettu pois päiväjärjestyksestä kaikilta osin ja kaikkien osalta, ja ihmettelin, miksi hän enää edes puhui minulle, saati ehdotti tapaamista.
Vain se harmittaa, että yhteydenotollaan hän häiritsi mun mieheni mielenrauhaa, mistä mä taas saan osani. Mutta kyllä, en reagoi mitenkään, en halua, enkä edes uskaltaisi, vaikka olisin sinkku.
ap
Ja ota salainen numero niin eipä pysty laittamaan sinulle viestejä.
Jos lähestyy sinua jossain, kävele pois.
Miten hitossa joku voi olla 26v eikä ole ikinää joutunut hoitamaan epämukavia tilanteita!!!???
Ei ihmekään että on terapian tarpeessa kun huomaa että maailma ei olekaan vaaleanpunainen eikä tehty hattarasta...
Vaihtaisin jos voisin. Mutta ehkä tämä ei tästä nyt edes jatku. Kyse on kyllä epämukavaa epämukavammista asioista, joita en sen enempää selittele. Olen kertonut, että käyn (tai kävin)terapeutilla, mutta siihen on ollut ihan konkreettinen syy.
ap
Ja ota salainen numero niin eipä pysty laittamaan sinulle viestejä. Jos lähestyy sinua jossain, kävele pois. Miten hitossa joku voi olla 26v eikä ole ikinää joutunut hoitamaan epämukavia tilanteita!!!??? Ei ihmekään että on terapian tarpeessa kun huomaa että maailma ei olekaan vaaleanpunainen eikä tehty hattarasta...
Murun esimieskin on sen verran mulkku, että vaikka sille selittäisi, että on saanut hommattua ihan ikioman stalkkerin, joka käyttäytyy uhkaavasti, niin numeroa ei saa vaihtaa.
työnumeroni on joka tapauksessa julkinen. Ajattelin aluksi vaihtaa sen ihan viestiksi, mutta se ei onnistunut.
ap
Murun esimieskin on sen verran mulkku, että vaikka sille selittäisi, että on saanut hommattua ihan ikioman stalkkerin, joka käyttäytyy uhkaavasti, niin numeroa ei saa vaihtaa.
Uutta aloitusta siis. Ei meillä sormuksia heitelty.
ap